Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Huracan LP610-4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenToch een beetje teleurstellend dat deze wagen zo onderstuurd. Was bij de test van Drive ook het grootste kritiekpunt samen samen met het dynamic steering dat een kunstmatig gevoel geeft, maar die optie kan men gelukkig achterwege laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOk, maar waarom doet Ferrari dat niet? Zelfs de Audi R8, die toch de basis vormt voor de Huracan, rijdt amusanter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOk, maar waarom doet Ferrari dat niet? Zelfs de Audi R8, die toch de basis vormt voor de Huracan, rijdt amusanter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenToch een beetje teleurstellend dat deze wagen zo onderstuurd. Was bij de test van Drive ook het grootste kritiekpunt samen samen met het dynamic steering dat een kunstmatig gevoel geeft, maar die optie kan men gelukkig achterwege laten.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAch met wat kleine onderstel aanpassingen is het onderstuur probleem simpel op te lossen.
Je moet ermee "leren" rijden. Hoewel die kar 4wd is en vooral op papier naar de achterwielen neigt moet je er mee rijden als een fwd in de bochten. Int begin had ik zoiets van is het dat maar, tot ik er wat meer mee reed en de rijstijl aanpaste.
Idem voor een aventador, die heeft het gewicht wat tegen en een zware sturing, maar eenmaal uit die bochten knalt dat wel vooruit.BMW X5 45e
Comment
-
Te hard een bocht in, is er slecht uitkomen.
Iets beheerster de bocht in is er hard uitkomen, rij mijn hele leven al zo.
Wat voor karakter een auto heeft, heeft alles te maken met de onderlinge afstelling van schokdempers, veren en stabilisatoren.
Een hardere voorkant betekend onderstuur, maak je de achterkant harder dan hef je dat op.
Comment
-
Er is een verschil met beheerst normaal een bocht ingaan a la M3/911 of beheerst traag een bocht ingaan omdat anders de auto minder goed reageert en niet zo'n super feedback geeft door het stuur.
Zoals deze dus, of een audi "quattro" bvBMW X5 45e
Comment
-
Mansory staat niet bekend als de meest bescheiden tuner, maar bij de Lamborghini Huracán hebben ze zich relatief gedeisd gehouden. Toch konden ze het niet laten om de V10 tot dik 850 pk op te krikken.
Mansory leeft zich doorgaans helemaal uit op de carrosserie van supercars, maar bij de Huracán blijven de aanpassingen beperkt tot de montage van wat extra koolstofvezel spoilerwerk. Naar Mansory-maatstaven relatief smaakvolle ingrepen.
Onder de kap gaat de tuner, die de creatie in Genève presenteert, daarentegen wél flink tekeer. De 610 pk en 560 Nm van de standaard-V10 werden er respectievelijk 851 en 780, wat tot gevolg heeft dat de Huracán nu in 2,9 seconden naar de 100 km/h knalt en pas stopt bij 330 km/h.
De krachtstoename is te danken aan de montage van een turbo, nieuwe brandstofinjectoren, een high-performance-uitlaatsysteem en een aangepast motormanagement. Deze aanpassingen vormen volgens Mansory de eerste stap van hun 'engine power program'.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment