Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nice - mailtje naar dealer al verzonden met dezelfde vraag. Nu kiezen Cayenne of Range
Hier ook geïnteresseerd (voor padré dan), laat iets weten wat ze geantwoord hebben.
Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Kan mijns inziens niet tippen aan de Yeti op het vlak van prijs/kwaliteit en vebruik. Met een verbruik van meer dan 6 l/100 km is dit voertuig reeds verouderd bij de introductie.
Hier ook geïnteresseerd (voor padré dan), laat iets weten wat ze geantwoord hebben.
Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is.
De nieuwe Range Rover Sport is nu reeds te bestellen. De eersten worden geleverd oktober dit jaar.
@ fblade: Bedankt voor de info.
Prijzen liggen als verwacht wat hoger dan de concurrenten, uitgezonderd de Cayenne. Maar daar zal je een betere uitrusting voor in de plaats krijgen zeker.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Gezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...
Gezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...
240 Pk lijkt me toch sterk voor een 2-liter diesel.
Zal de 2.2 dan verdwijnen?
De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
240 Pk lijkt me toch sterk voor een 2-liter diesel.
Zal de 2.2 dan verdwijnen?
De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is.
Klopt, maar zelfs al is het iets minder... mijn vorige RR Sport had "maar" 197pk en dat lukte ook aardig... Dus alles wat 200+pk is zou eigelijk voldoende moeten zijn voor "normaal dagelijks verkeer" en geen al te gek off road gedoe.
Je zal in andere, fiscaal mildere, landen altijd mensen hebben die eerder voor de soepelheid van een V6 zullen kiezen, ik zou ook zo zijn, maar de realiteit is dat Land Rover maar zijn emissie normen haalt dankzij Jaguar en Tata... Dus de CO2 zal sowieso drastisch naar beneden moeten om legaal in orde te blijven.
Comment