Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    nice - mailtje naar dealer al verzonden met dezelfde vraag. Nu kiezen Cayenne of Range
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

    Comment


    • #42
      De Evoque kon mij al bekoren maar deze
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

      Comment


      • #43
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

        Comment


        • #44
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            nice - mailtje naar dealer al verzonden met dezelfde vraag. Nu kiezen Cayenne of Range
            Hier ook geïnteresseerd (voor padré dan), laat iets weten wat ze geantwoord hebben.

            Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
            De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is.
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

            Comment


            • #46
              Hopelijk is de kwaliteit deze keer wel op Toyota niveau.

              Comment


              • #47
                Evenaart Skoda niveau naar t schijnt
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Evenaart Skoda niveau naar t schijnt
                  misschien net dat tikkeltje beter dan de Yeti

                  Comment


                  • #49
                    nieuwe pics bij top gear ;
                    1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                      misschien net dat tikkeltje beter dan de Yeti
                      Kan mijns inziens niet tippen aan de Yeti op het vlak van prijs/kwaliteit en vebruik. Met een verbruik van meer dan 6 l/100 km is dit voertuig reeds verouderd bij de introductie.

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                        Hier ook geïnteresseerd (voor padré dan), laat iets weten wat ze geantwoord hebben.

                        Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
                        De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is.
                        De nieuwe Range Rover Sport is nu reeds te bestellen.
                        De eersten worden geleverd oktober dit jaar.

                        PDF catalogus is 5MB en kan ik niet uploaden
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

                        Comment


                        • #52
                          prijzen:

                          BASISPRIJS BTW (21%) PRIJS BTWI

                          3.0 TDV6 DIESEL
                          S* € 50.578,51 € 10.621,49 € 61.200
                          SE* € 54.876,03 € 11.523,97 € 66.400
                          HSE € 60.495,87 € 12.704,13 € 73.200
                          HSE Dynamic € 62.231,40 € 13.068,60 € 75.300

                          3.0 SDV6 DIESEL
                          SE* € 58.842,98 € 12.357,02 € 71.200
                          HSE € 63.636,36 € 13.363,64 € 77.000
                          HSE Dynamic € 65.785,12 € 13.814,88 € 79.600
                          Autobiography € 73.305,79 € 15.394,21 € 88.700
                          Autobiography Dynamic € 75.041,32 € 15.758,68 € 90.800

                          5.0 V8 SUPERCHARGED BENZINE
                          HSE Dynamic € 74.628,10 € 15.671,90 € 90.300
                          Autobiography Dynamic € 83.801,65 € 17.598,35 € 101.400
                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

                          Comment


                          • #53
                            Goedkoper dan de Cayenne en duurder dan de X5 en consorten.

                            Comment


                            • #54
                              Co2 en verbruik in bijlage
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Hier stond eens mijn auto vermeld.

                              Comment


                              • #55
                                @ fblade: Bedankt voor de info.
                                Prijzen liggen als verwacht wat hoger dan de concurrenten, uitgezonderd de Cayenne. Maar daar zal je een betere uitrusting voor in de plaats krijgen zeker.
                                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

                                Comment


                                • #56
                                  Gezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                    Gezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...
                                    240 Pk lijkt me toch sterk voor een 2-liter diesel.
                                    Zal de 2.2 dan verdwijnen?
                                    De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is.
                                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

                                    Comment


                                    • #58
                                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

                                      Comment


                                      • #59


                                        Doet mij wat denken aan de BMW Z8 in "The World Is Not Enough" die er in 2 gesplitst wordt.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                          240 Pk lijkt me toch sterk voor een 2-liter diesel.
                                          Zal de 2.2 dan verdwijnen?
                                          De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is.
                                          Klopt, maar zelfs al is het iets minder... mijn vorige RR Sport had "maar" 197pk en dat lukte ook aardig... Dus alles wat 200+pk is zou eigelijk voldoende moeten zijn voor "normaal dagelijks verkeer" en geen al te gek off road gedoe.

                                          Je zal in andere, fiscaal mildere, landen altijd mensen hebben die eerder voor de soepelheid van een V6 zullen kiezen, ik zou ook zo zijn, maar de realiteit is dat Land Rover maar zijn emissie normen haalt dankzij Jaguar en Tata... Dus de CO2 zal sowieso drastisch naar beneden moeten om legaal in orde te blijven.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X