nice - mailtje naar dealer al verzonden met dezelfde vraag. Nu kiezen Cayenne of Range
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtennice - mailtje naar dealer al verzonden met dezelfde vraag. Nu kiezen Cayenne of Range
Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenEvenaart Skoda niveau naar t schijnt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichtenmisschien net dat tikkeltje beter dan de Yeti
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenHier ook geïnteresseerd (voor padré dan), laat iets weten wat ze geantwoord hebben.
Interessant dilemma trouwens. Ik vind ze allebei wel leuk. Puur voor de looks, zowel interieur als exterieur, verkies ik de Range.
De Cayenne zal allicht "sportiever" (minder als "jeep" is misschien beter uitgedrukt) rijden, al valt dit bij de RRS nog af te wachten gezien LR claimt dat deze de snelste, alertste & meest wendbare Range Rover ooit is.
De eersten worden geleverd oktober dit jaar.
PDF catalogus is 5MB en kan ik niet uploadenHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
prijzen:
BASISPRIJS BTW (21%) PRIJS BTWI
3.0 TDV6 DIESEL
S* € 50.578,51 € 10.621,49 € 61.200
SE* € 54.876,03 € 11.523,97 € 66.400
HSE € 60.495,87 € 12.704,13 € 73.200
HSE Dynamic € 62.231,40 € 13.068,60 € 75.300
3.0 SDV6 DIESEL
SE* € 58.842,98 € 12.357,02 € 71.200
HSE € 63.636,36 € 13.363,64 € 77.000
HSE Dynamic € 65.785,12 € 13.814,88 € 79.600
Autobiography € 73.305,79 € 15.394,21 € 88.700
Autobiography Dynamic € 75.041,32 € 15.758,68 € 90.800
5.0 V8 SUPERCHARGED BENZINE
HSE Dynamic € 74.628,10 € 15.671,90 € 90.300
Autobiography Dynamic € 83.801,65 € 17.598,35 € 101.400Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Co2 en verbruik in bijlageBijgevoegde BestandenHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
@ fblade: Bedankt voor de info.
Prijzen liggen als verwacht wat hoger dan de concurrenten, uitgezonderd de Cayenne. Maar daar zal je een betere uitrusting voor in de plaats krijgen zeker."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Gezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenGezien ik sinds gisteren avond terug naar Land Rover over gestapt ben (Evoque) ben ik uiteraard direct lid geworden van het "babyRR forum" en beginnen lezen. Daar wordt gewag gemaakt van een 2Liter Diesel met 240 PK die vanaf MY 2014 op de Evoque beschikbaar zou zijn en ook voor de RR Sport op de planning zou staan... Ok, dan weet ik het al voor binnen 2 jaar als de Evoque terug ingeruild wordt...
Zal de 2.2 dan verdwijnen?
De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten240 Pk lijkt me toch sterk voor een 2-liter diesel.
Zal de 2.2 dan verdwijnen?
De TDV6 in de RRS heeft dan bijna geen bestaansrecht meer gezien het verschil in PK niet zo groot meer is.
Je zal in andere, fiscaal mildere, landen altijd mensen hebben die eerder voor de soepelheid van een V6 zullen kiezen, ik zou ook zo zijn, maar de realiteit is dat Land Rover maar zijn emissie normen haalt dankzij Jaguar en Tata... Dus de CO2 zal sowieso drastisch naar beneden moeten om legaal in orde te blijven.
Comment
Comment