Oorspronkelijk geplaatst door wrench08
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenToink! Indrukwekkende laagvlieger
Comment
-
Hmm hmm,
Ik heb gisteren een nieuwe RR sport zien rijden en moet hier met toegeven dat ik mijn mening eens zal moeten herbekijken vrees ik.
Wat is dat een mooie tank zeg.
Nu hebben hier juist voor de eerste keer eens de website van RR bezocht.
Niet voor het één of het ander maar dat interieur kan ik wel pruimen en is naast een juist geconfigureerde Lexus GS, het mooiste wat ik al gezien heb.
Espresso/Almond moet echt prachtig zijn. Zal straks of morgen eens zien of we wat foto's kunnen vinden/plaatsen.
WEEEEEENCH08!!!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Daarnet hier in 't dorp nieuwjaar gevierd. Ik heb daar een man ontmoet die sinds 2 maanden een nieuwe RRS heeft met 299pk. Het is z'n 3de RRS op rij. Hij zei dat deze compleet niet te vergelijken is met de vorige generatie. De vorige was volgens hem gericht op comfort. Daar kon je tegen 100 een drempel mee nemen zonder problemen. Dat zou je bij deze niet meer kunnen. Deze zou veel stugger afgeveerd zijn. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat 'm 22" wielen heeft. Hij beweerde ook dat deze sneller is dan een Cayenne in het accelereren. Hij zou dat reeds getest hebben met een vriend die zo eentje heeft. Hij zei dat de RRS qua karakter net een X5 geworden is.
Ik ga er toch eens eentje testrijden. Het is een dijk van een auto. Met de juiste opties zit je wel snel aan 100k euro bruto. Rekening houdend met een CO2 van 199gr zal Di Rupo blij zijn dat je zo'n wagen koopt.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik zou dit type wagen zelf nooit kopen.
Maar bij minstens 3 klanten zie ik het fenomeen dat de RRS werd gekocht na jaren BMW rijden, en dat ze nu al meermaals hun RRS opnieuw inruilen voor een RRS.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHij zei dat deze compleet niet te vergelijken is met de vorige generatie. De vorige was volgens hem gericht op comfort. Daar kon je tegen 100 een drempel mee nemen zonder problemen. Dat zou je bij deze niet meer kunnen. Deze zou veel stugger afgeveerd zijn. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat 'm 22" wielen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarnet hier in 't dorp nieuwjaar gevierd. Ik heb daar een man ontmoet die sinds 2 maanden een nieuwe RRS heeft met 299pk. Het is z'n 3de RRS op rij. Hij zei dat deze compleet niet te vergelijken is met de vorige generatie. De vorige was volgens hem gericht op comfort. Daar kon je tegen 100 een drempel mee nemen zonder problemen. Dat zou je bij deze niet meer kunnen. Deze zou veel stugger afgeveerd zijn. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat 'm 22" wielen heeft. Hij beweerde ook dat deze sneller is dan een Cayenne in het accelereren. Hij zou dat reeds getest hebben met een vriend die zo eentje heeft. Hij zei dat de RRS qua karakter net een X5 geworden is.
Ik ga er toch eens eentje testrijden. Het is een dijk van een auto. Met de juiste opties zit je wel snel aan 100k euro bruto. Rekening houdend met een CO2 van 199gr zal Di Rupo blij zijn dat je zo'n wagen koopt.
Even een vergelijk:
MB-ML BlueTec 350 4matic = Euro 6 = 190Kw = 2175kg = 194 Co2
MB-GL BlueTec 350 4matic = Euro 6 = 190Kw = 2455kg = 206 Co2
BMW X5 xDrive 3.0l = Euro 6 = 190Kw = 2145kg = 164 Co2 !
BMW X5 xDrive 4.0l = Euro 6 = 230Kw = 2185kg = 166 Co2!
RRS 3.0 TDV6 = Euro 5 = 155Kw = 2115kg = 194 Co2
RRS 3.0 SDV6 = Euro 5 = 215KW = 2115kg = 199 Co2
We gaan hem op het autosalon toch eens een bezoekje brengen & nadien eens proefrijden. Ben zeer benieuwd!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHier ook een grote fan van de nieuwe RRS. Enkel de afmetingen van dit soort auto maakt hem wat onhandig, ik vraag mij af waar mensen hun groot slagschip telkens parkeren... Is dat niet lastig, ondergrondse parkings enzo?
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOf misschien de luchtvering als optie vergeten aan te tikken?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Het is inderdaad vooral een brede auto. Dat zorgt er toch voor dat je in heel wat ondergrondse parkings het niet gemakkelijk hebt. Dat is heel zeker een feit. Met m'n 7 heb ik ook een keer serieus gezweet om zonder kleerscheuren uit zo'n ondergrondse garage te geraken. Dat was in Frankrijk. Daar zijn deze parkings dikwijls gemaakt op maat voor Cliotoriskes.
Ik wil er wel eens mee rijden, maar ik ben nu al zo goed als zeker dat ik dat niet ga kopen. Omwille van de afmetingen, omwille van de hoge zithouding, omwille van het minder sportieve karakter, omwille van het hoge verbruik, omwille van de hoge VAA.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHij is wel een ferm stuk breder dan de Audi, 2,22m t.o. 2,08 voor een Allroad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe kan ook altijd zo parkeren dat je rechter buurman via de koffer moet in-/uitstappen, en dat jij normaal kan uitstappen.
Je kan niet zeggen dat hij z'n auto niet gebruikt, maar wil toch zo ver mogelijk uit die mens z'n buurt parkeren eigenlijk.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarnet hier in 't dorp nieuwjaar gevierd. Ik heb daar een man ontmoet die sinds 2 maanden een nieuwe RRS heeft met 299pk. Het is z'n 3de RRS op rij. Hij zei dat deze compleet niet te vergelijken is met de vorige generatie. De vorige was volgens hem gericht op comfort. Daar kon je tegen 100 een drempel mee nemen zonder problemen. Dat zou je bij deze niet meer kunnen. Deze zou veel stugger afgeveerd zijn. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat 'm 22" wielen heeft. Hij beweerde ook dat deze sneller is dan een Cayenne in het accelereren. Hij zou dat reeds getest hebben met een vriend die zo eentje heeft. Hij zei dat de RRS qua karakter net een X5 geworden is.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOf misschien de luchtvering als optie vergeten aan te tikken?Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten4,85m is een stuk korter dan een A6. Hij is wel een ferm stuk breder dan de Audi, 2,22m t.o. 2,08 voor een Allroad.
Volgens mij is luchtvering op alle modellen nu standaard.
Eén van de grootste oorzaken ook van de betrouwbaarheidsproblemen. Bij onze dealer stond er overlaatst weer eentje van de eerste generatie die door zijn luchtveren was gezakt."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEspresso/Almond moet echt prachtig zijn. Zal straks of morgen eens zien of we wat foto's kunnen vinden/plaatsen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenmaar ik ben nu al zo goed als zeker dat ik dat niet ga kopen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDe lengte maak ik minder een probleem van, maar ik kom al vaak op plaatsen waar je met moeite kan uitstappen. Veel parkings hebben te smalle plaatsen. De ondergrondse parkeerplaatsen die we gekocht hebben (aan parking tweewaters vaartkom leuven) moet ik nog uittesten, maar ik heb schrik dat ik met 'n RRS via de achterklep moet in/uitstappenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenDe RRS heeft altijd al standaard luchtvering gehad.
Eén van de grootste oorzaken ook van de betrouwbaarheidsproblemen. Bij onze dealer stond er overlaatst weer eentje van de eerste generatie die door zijn luchtveren was gezakt.
Enkele jaren geleden hebben we eens twee maal de kans gehad om met een RR te rijden van iemand. Ik vond dat toen niet echt superieur rijden. Verder dan dat reikt mijn kennis niet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment