Oorspronkelijk geplaatst door wrench08
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Heb het al gevonden: De elektromotor levert een koppel van 170 Nm om de acceleraties een boost te geven en drijft de wagen autonoom aan in de EV-modus. Hij fungeert tevens als generator, om kinetische energie te recupereren tijdens het remmen (regeneratief remsysteem) en de batterij bij te laden wanneer de wagen vertraagt. In de inschakelbare EV-modus kan de Range Rover Hybrid tot 48 km/u zuiver elektrisch rijden voor een rijbereik tot 1,6 kilometer. Daarna wordt de dieselmotor automatisch weer gestart.
1,6km is ook wel niet veel, of is dit enkel aan 48km/u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenHeb het al gevonden: De elektromotor levert een koppel van 170 Nm om de acceleraties een boost te geven en drijft de wagen autonoom aan in de EV-modus. Hij fungeert tevens als generator, om kinetische energie te recupereren tijdens het remmen (regeneratief remsysteem) en de batterij bij te laden wanneer de wagen vertraagt. In de inschakelbare EV-modus kan de Range Rover Hybrid tot 48 km/u zuiver elektrisch rijden voor een rijbereik tot 1,6 kilometer. Daarna wordt de dieselmotor automatisch weer gestart.
1,6km is ook wel niet veel, of is dit enkel aan 48km/u?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenWaar vind jij die info? Ik google elke week "range rover sport 4 cyl" + wat varianten, maar val altijd op dezelfde (oude) artikels?
Info komt van RangeRovers.net, maar het oorspronkelijke artikel kan je hier vinden . ("We will manufacture the first prototype engines by spring next year and first [production] engines come at end of next year."). Er staat wel niet expliciet in dat 'm in de Range Sport komt, maar ik twijfel er om verkoop & uitstootredenen niet aan dat ie er zal komen.
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenHeb het al gevonden: De elektromotor levert een koppel van 170 Nm om de acceleraties een boost te geven en drijft de wagen autonoom aan in de EV-modus. Hij fungeert tevens als generator, om kinetische energie te recupereren tijdens het remmen (regeneratief remsysteem) en de batterij bij te laden wanneer de wagen vertraagt. In de inschakelbare EV-modus kan de Range Rover Hybrid tot 48 km/u zuiver elektrisch rijden voor een rijbereik tot 1,6 kilometer. Daarna wordt de dieselmotor automatisch weer gestart.
1,6km is ook wel niet veel, of is dit enkel aan 48km/u?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Ipanema Sand. Zeer knappe kleur. Dat icm met zwart contrasterend (zoals op de foto, vermoed ik) en Almond zetel binnenin, zal zeer mooi staan.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIpanema Sand. Zeer knappe kleur. Dat icm met zwart contrasterend (zoals op de foto, vermoed ik) en Almond zetel binnenin, zal zeer mooi staan.
Zoals hierboven al eens gemeld, Ipanema zal verdwijnen...Luxor leunt er dan het dichtste tegenaan.
En gisterenavond nog ééntje zien afkomen in de achteruitkijkspiegels op de E19 net voor Mechelen. Kon wel niet goed de kleur onderscheiden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenSchoenmaker, blijf bij je leest. Ieder zijn specialiteit:
De enige echte luxe Hybride SUV = Lexus = zeer lage taksen
De enige echte luxe SUV met échte terreincapaciteiten = Range Rover = wat hogere taksen
Zonder dank!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKijk jij binnen in mijn pc misschien? Exact dezelfde hebben we hier al geconfigureerd!
Zoals hierboven al eens gemeld, Ipanema zal verdwijnen...Luxor leunt er dan het dichtste tegenaan.
Luxor, das die dure 'premium' kleur. Weer een subtiele zet om de klant op kosten te jagen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Toch weer iets vreemd ontdekt, garantie!
BE = 3jaar of 100.000km wat er eerst bereikt wordt.
UK = 3jaar onbeperkt in km's
=
Wij zijn hier echt niet goed bezig (nog zéér zacht uitgedrukt).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenIk blijf me eigenlijk storen aan de achterkant. Ik vind dat deze te goedkoop lijkt met dat zwarte kunstsstof. En dat deze te veel op de achterkant van de evoque lijkt, waardoor de achterkant er optisch vrij smal uitziet, terwijl dit niet zo was bij de vorige generatie.
Die achterkant valt IRL echt héél goed mee. Ik heb niet het gevoel dat je achterkant/ruit te smal is, toch zeer ruimtelijk. Het is ook karakteristiek voor "de Sport" natuurlijk. Kan je je daar niet met verzoenen, en hou je meer van het aquarium-gevoel , is er nog altijd "de enige echte Range" natuurlijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMmmmm, die zwarte kunststof was in de vorige versie toch ook al aanwezig dacht ik. Als je voor een Dynamic of nog beter een Autobiography kiest, is dat tot het minimum beperkt.
Die achterkant valt IRL echt héél goed mee. Ik heb niet het gevoel dat je achterkant/ruit te smal is, toch zeer ruimtelijk. Het is ook karakteristiek voor "de Sport" natuurlijk. Kan je je daar niet met verzoenen, en hou je meer van het aquarium-gevoel , is er nog altijd "de enige echte Range" natuurlijk.
Ziet er goedkoop en te massief uit, vind ik. Dat hadden ze toch een pak beter kunnen uitwerken, zeker bij de Autobiography (Dynamic) waar dat zwarte plastic meegespoten is aan de deuren.
Maar het is alleszins beter dan die opgetrokken rok van de vorige.Last edited by Gordon Gekko; 10/01/2014, 21:10."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk vermoed dat Paribu specifiek doelt op deze zwarte kunststof onderaan:
Ziet er goedkoop en te massief uit, vind ik. Dat hadden ze toch een pak beter kunnen uitwerken, zeker bij de Autobiography (Dynamic) waar dat zwarte plastic meegespoten is aan de deuren.
Maar het is alleszins beter dan die opgetrokken rok van de vorige.
Zeker wanneer de plastiek zoals op bovenstaande afbeelding de plastiek in blinkend zwart gespoten is, vind ik het wat goedkoop ogen.
Ook weer iets bijgeleerd over de voor en achterlichten van de nieuwe Range Rover (Sport): die "uitstulping" naar de zijkant is gedaan omdat ze anders nog extra reflectoren op de zijkant moesten kleven voor de Amerikaanse markt. Dat is toch wat iemand me vertelde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenDat Ipanema sand in combinatie met zwart dak en zwarte sideskirts is echt wel mooi. Zou zou ik hem ook nemen.
Wat ik wel lelijk vind is dat je bij de "dynamic" altijd rode remklauwen hebt, wat toch niet echt past bij alle kleuren.
Is dat wel zo met die rode remklauwen? In de UK is dat een optie, maar hier blijkbaar niet. Toch zie ik op de BE-configurator geen rode remklauwen op een HSE/Dynamic, enkel bij de Autobiography Dynamic-versie. Is inderdaad niet mooi bij heel veel kleuren.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment