Bovenstaande foto's gaan toch Luxor zijn, denk ik. http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=BEIGE
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenBovenstaande foto's gaan toch Luxor zijn, denk ik. http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=BEIGE
Eéntje in AB-dynamic van € 103.000+ Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor zo iets nog een kilometertje meer te gaan rijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEéntje in AB-dynamic van € 103.000+ Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor zo iets nog een kilometertje meer te gaan rijden."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenVeel te veel poen voor zo'n Sport. Voor dat geld onmiddellijk een gewone Range Rover, zoals deze bijvoorbeeld. Ik vind 'm knapper, nog een pak meer stance & uitstraling en ie degradeert de Sport tot een rammelkar .Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenS en SE uiteindelijk configureerbaar op de BE configurator. Voorzichtige/realistische configuratie voor een TDV6 SE = 72.930EUR. Als de 4 Cyl onder de 70K duikt min nog korting beginnen we aardig in de buurt te komen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOei, ik kom voor een SE aan €82460 en voor een HSE € 82590 (hij zal dan waarschijnlijk wel niet uit België komen vrees ik, en wachten tot MY15 als de mogelijkheid er is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenZou daar gerust ook aan kunnen geraken zonder veel moeite, maar deze is echt wel "realistisch"...
http://rules.config.landrover.com/jd...YFjllL-A.email
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenWat die zitpositie betreft, kan ik volledig beamen. In mijn geval zetel wat naar voor of achter zetten en ik zit onmiddellijk goed. Grootste voordeel daarvan blijft de betere zichtbaarheid en inschatting op én naast de weg.
Ik ben van mening dat de X5 'overall' objectief de betere auto is, maar dat ie achteraan zo lelijk is dat moest ik tussen die 2 de keuze maken de Range het laken uiteindelijk naar zich toe zal trekken, denk ik.
De meeste kopers van de Range Rover kijken naar niets anders en kopen bij de modelwissel bij wijze van spreken het nieuwe model met hun ogen toe, die moet je niet overtuigen. Ik denk dat je die redenering deels ook kan doortrekken naar de Sport, omdat ie een heel ander rijgevoel biedt dan de X5/ML/Q7 waarvan je houdt of niet houdt en bijgevolg zich zodanig onderscheidt dat je die betere objectieve kwaliteiten van de Duitsers wat 'verbloemen' . En dat laatste is bij het nieuwe model ook nog het geval. Das mijn/onze ervaring toch.
Cheers,
Ortega
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ortega Bekijk BerichtenGot a point there... In deze categorie is meeste op gevoel en zeker in de top-range van motorisatie of afwerking . Ik van RR sport, overgang naar X6 40d, vandaag nieuwe RR sport in gebruik genomen en we kunnen vanaf nu pas eerlijk evalueren. Elke auto heeft zijn voor- en nadelen (vooral voor- en tegenstanders), maar een eerlijke opinie vormt zich pas na ettelijke tienduizenden kilometers en in vergelijking met gelijkaardige ervaringen met gelijkaaridge vehicles
Cheers,
Ortega
Héééééél veel rijplezier toegewenst.! Ga je een topic hierover plaatsen? Denk dat er hier nog wel nieuwsgierige zijn.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ortega Bekijk BerichtenGot a point there... In deze categorie is meeste op gevoel en zeker in de top-range van motorisatie of afwerking . Ik kom van een RR sport, overgang gemaakt naar X6 40d, vandaag nieuwe RR sport in gebruik genomen en we kunnen vanaf nu pas eerlijk evalueren wat betreft. Elke auto heeft zijn voor- en nadelen (en ook voor- en tegenstanders), maar een eerlijke opinie vormt zich pas na ettelijke tienduizenden kilometers en in vergelijking met gelijkaardige ervaringen met gelijkaaridge vehicles en na vele kilometers !
Cheers,
Ortega
Post zeker wat ervaringen en foto's."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
120k voor een TDV6 : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Zelf nog eens eentje geconfigureerd: http://rules.config.landrover.com/jd...jdxpayoff.html"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Heb 17 jaar BMW gereden en nu overstap gewaagd naar RRS. Heb eerst X5 M50d getest, een bom van een wagen, zeer snel, strak in de bochten alhoewel de hoge zitpositie je niet het echte sportgevoel geeft (kom van een 640d) en afwerking vind ik toch wel onder het niveau van RRS. Ik vind dat er nog teveel wordt gebruik gemaakt van kunstof onderdelen wat niet mag voor een wagen op dit niveau en dashboard is nagenoeg identiek in elke BMW (wat sommige dan wel als positief ook kunnen ervaren)
Wat de doorslag heeft gegeven voor RRS:
- prachtige afwerking, alles in leder - zeker in AB outfit
- strakker stuur dan in BMW (voelt directer aan en geeft meer feedback)
- allrounder zeker met auto terrain response
- volledige luchtvering
- looks !
Heb voor SDV6 gekozen, 292pk welke bij Heinz naar naar 350pk kan gebracht worden.
Heb mij eens laten gaan in config, levering eind april - momenteel interieur in twee kleuren ebony/tan genomen maar twijfel nog om te switchen naar naar zwart ebony/lunar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenZelf nog eens eentje geconfigureerd: http://rules.config.landrover.com/jd...jdxpayoff.html
Maar waarom neem jij ook Ipanema?
😄
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk BerichtenHeb 17 jaar BMW gereden en nu overstap gewaagd naar RRS. Heb eerst X5 M50d getest, een bom van een wagen, zeer snel, strak in de bochten alhoewel de hoge zitpositie je niet het echte sportgevoel geeft (kom van een 640d) en afwerking vind ik toch wel onder het niveau van RRS. Ik vind dat er nog teveel wordt gebruik gemaakt van kunstof onderdelen wat niet mag voor een wagen op dit niveau en dashboard is nagenoeg identiek in elke BMW (wat sommige dan wel als positief ook kunnen ervaren)
Wat de doorslag heeft gegeven voor RRS:
- prachtige afwerking, alles in leder - zeker in AB outfit
- strakker stuur dan in BMW (voelt directer aan en geeft meer feedback)
- allrounder zeker met auto terrain response
- volledige luchtvering
- looks !
Heb voor SDV6 gekozen, 292pk welke bij Heinz naar naar 350pk kan gebracht worden.
Heb mij eens laten gaan in config, levering eind april - momenteel interieur in twee kleuren ebony/tan genomen maar twijfel nog om te switchen naar naar zwart ebony/lunar
http://rules.config.landrover.com/jd...jdxpayoff.html
Je moet precies niet lang wachten?
%korting? Mag in pm als je dat liever doet hoor.
Alvast veel rij-fun.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Het stuur van de RRS geeft meer feedback door dan BMW en de respons is directer. BMW moet zijn huiswerk toch nog eens overdoen met hun electrische sturing volgens mij. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ik heb het gevoel dat er precies een minimale speling zit op (had ik ook met mijn vorige 5 reeks) en dat de feedback iets beter kan. Als je de kans hebt moet je eens gaan rijden met de vorige 6 reeks, is vlijmscherp en dat mist de huidige 6. De sturing in de RRS is ook electrisch maar heeft een zekere snedigheid en meer directe respons met de weg. Alles bij elkaar is de 640d zeker een prachtige wagen, ik heb hem weggedaan omdat ik wat meer ruimte nodig had niet omdat deze geen rijplezier bood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk BerichtenHeb 17 jaar BMW gereden en nu overstap gewaagd naar RRS. Heb eerst X5 M50d getest, een bom van een wagen, zeer snel, strak in de bochten alhoewel de hoge zitpositie je niet het echte sportgevoel geeft (kom van een 640d) en afwerking vind ik toch wel onder het niveau van RRS. Ik vind dat er nog teveel wordt gebruik gemaakt van kunstof onderdelen wat niet mag voor een wagen op dit niveau en dashboard is nagenoeg identiek in elke BMW (wat sommige dan wel als positief ook kunnen ervaren)
Wat de doorslag heeft gegeven voor RRS:
- prachtige afwerking, alles in leder - zeker in AB outfit
- strakker stuur dan in BMW (voelt directer aan en geeft meer feedback)
- allrounder zeker met auto terrain response
- volledige luchtvering
- looks !
Heb voor SDV6 gekozen, 292pk welke bij Heinz naar naar 350pk kan gebracht worden.
Heb mij eens laten gaan in config, levering eind april - momenteel interieur in twee kleuren ebony/tan genomen maar twijfel nog om te switchen naar naar zwart ebony/lunar
http://rules.config.landrover.com/jd...jdxpayoff.html
Die velgen zijn tevens de knapste uit de reeks en is mooi compromis qua maat.
Toch wel weer frappant dat het nogmaals een verstokte BMW-rijder is die zich aan een Range Rover gokje waagt ."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenVeel te veel poen voor zo'n Sport. Voor dat geld onmiddellijk een gewone Range Rover, zoals deze bijvoorbeeld. Ik vind 'm knapper, nog een pak meer stance & uitstraling en ie degradeert de Sport tot een rammelkar .
Heb dan uiteindelijk voor de RRS gekozen. Komende van de 640d past de RRS beter bij mijn rijstijl op dit moment, iets harder afgeveerd, stuur geeft iets meer respons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenCongratz! Mooie, doch veilige, kleur gekozen en ik zou uw Tan keuze behouden. Dat gaat mooier contrasteren in mijn ogen met het Ebony en de donkergrijze buitenkleur.
Die velgen zijn tevens de knapste uit de reeks en is mooi compromis qua maat.
Toch wel weer frappant dat het nogmaals een verstokte BMW-rijder is die zich aan een Range Rover gokje waagt .Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Pfffffffff dikke proficiat man! Ongetwijfeld ga je daar heel veel plezier mee hebben.
Je moet precies niet lang wachten?
%korting? Mag in pm als je dat liever doet hoor.
Alvast veel rij-fun.
Sent from somewhere, using TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen heel dikke proficiat!
Stuurt zo'n RRS strakker dan een 640d?
Thanks allemaal ! Hoop inderdaad dat ik het mij niet beklaag, want BMW is en blijft toch ook een prachtige wagenbouwer
Comment
Comment