Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
En zie ik daar een rood exterieur... er zijn toch echt geen zekerheden meer in het leven."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenWaarom neem jij ook Tan?
En zie ik daar een rood exterieur... er zijn toch echt geen zekerheden meer in het leven.
Is voor Servin34 hé slimme.
Hier geen centen voor een AB hoor. Een "instappertje" zal nog wel net kunnen...in het Ipanema en Espresso/Almond...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOok niet lelijk natuurlijk. Maar, mijn vrouw vindt dat bruin maar niks. Misschien als ze het irl zou zien dat ze het wel knap zou vinden. Maar dat is geen zorg want ik heb haar gezegd dat ik geen RRS wil. Ik blijf het veruit de knapste SUV vinden die je vandaag kan kopen. Ook zijn de dynamische rijeigenschappen er serieus op vooruit gegaan. Toch kan ik mij niet verzoenen met de afmetingen van deze wagen en de hoge zitpositie.
Comment
-
Is voor Servin34 hé slimme.
Hier geen centen voor een AB hoor. Een "instappertje" zal nog wel net kunnen...in het Ipanema en Espresso/Almond...
En wat ben je toch een sukkelaartje met uw instappertje. Je zou spontaan medelijden met je beginnen krijgen .
Ik heb er een paar voor u opgesnord, naar die laatste 2 kan je toch gaan kijken gezien die bij Metropool zouden staan:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=244958590&asrc=st|s
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk had al zo'n donkerblauw vermoeden, maar kon deze opmerking niet laten liggen .
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenEn wat ben je toch een sukkelaartje met uw instappertje. Je zou spontaan medelijden met je beginnen krijgen .
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk heb er een paar voor u opgesnord, naar die laatste 2 kan je toch gaan kijken gezien die bij Metropool zouden staan:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=244958590&asrc=st|s
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...4170&asrc=st|s
Vreemd, 3 dagen geleden nog binnen geweest en daar stond zeker geen enkele in een lichte kleur, wel ééntje in Causeway grey.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Ik kan nog veranderen tot volgende dinsdag, dus nog 2 dagen maar ga het bij Tan/ebony houden.
+ wat misschien interessant is om te weten - als je in HSE uitvoering een Tan of Pimento neemt, heb je een lederen onder dashboard (reep waar het infotainment scherm zit). Bij andere kleuren is dit nepleder. Vraag mij niet waarom, het is precies alsof ze geen nepleder hebben in deze twee kleuren. Dit kan je herkennen aan de stiksels onder het infotainment scherm en aan het stuurwiel. Met stiksels = leder anders nep.
Kijk ook eens de threat bij de collega's van rrs.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk BerichtenAls je dat Tan interieur nog eens wil zien:
http://www.ccd-cars.be/Pages/Aanbod_...ver_Sport_983#
De dochter van mijn buur heeft er ook eentje gekocht en was er hier gisteren mee, Corris Grey - Ebony/Lunar. Niet echt zot van het Corris Grey, maar wat me wel opviel: zij had er de standaard 20" "Style 12" velgen op zitten en waar dit op de configurator er niet super uitziet valt dit in het echt super mee. Echt veel mooier in het echt dan ook de configurator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk BerichtenIk kan nog veranderen tot volgende dinsdag, dus nog 2 dagen maar ga het bij Tan/ebony houden.
+ wat misschien interessant is om te weten - als je in HSE uitvoering een Tan of Pimento neemt, heb je een lederen onder dashboard (reep waar het infotainment scherm zit). Bij andere kleuren is dit nepleder. Vraag mij niet waarom, het is precies alsof ze geen nepleder hebben in deze twee kleuren. Dit kan je herkennen aan de stiksels onder het infotainment scherm en aan het stuurwiel. Met stiksels = leder anders nep.
Kijk ook eens de threat bij de collega's van rrs.net
http://www.rangerovers.net/forum/43-...terials-2.htmlPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenSantorini black pas echt super bij deze wagen. Mijn vorige RRS was ook al zwart/zwart, deze versie in Santorini - Ebony/Lunar met de donkere achter ruiten is ook echt top.
De dochter van mijn buur heeft er ook eentje gekocht en was er hier gisteren mee, Corris Grey - Ebony/Lunar. Niet echt zot van het Corris Grey, maar wat me wel opviel: zij had er de standaard 20" "Style 12" velgen op zitten en waar dit op de configurator er niet super uitziet valt dit in het echt super mee. Echt veel mooier in het echt dan ook de configurator.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk BerichtenAls je dat Tan interieur nog eens wil zien:
http://www.ccd-cars.be/Pages/Aanbod_...ver_Sport_983#
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenSantorini black pas echt super bij deze wagen. Mijn vorige RRS was ook al zwart/zwart, deze versie in Santorini - Ebony/Lunar met de donkere achter ruiten is ook echt top.
De dochter van mijn buur heeft er ook eentje gekocht en was er hier gisteren mee, Corris Grey - Ebony/Lunar. Niet echt zot van het Corris Grey, maar wat me wel opviel: zij had er de standaard 20" "Style 12" velgen op zitten en waar dit op de configurator er niet super uitziet valt dit in het echt super mee. Echt veel mooier in het echt dan ook de configurator.
Ik was bij de RRS ook weer sterk te vinden voor causeway, mariana en havanna. Maar allen terug zeer donker ... daarom maar eens gekozen voor corris grey welke bij schemering zeer donker oogt en in zonlicht lichtgrijs, heeft wel iets. Plus bij een dynamic pack vind ik dat de zwart gespoten delen veel beter uitkomen bij een lichtere kleur dan een donkere.
20" velgen zijn nu niet bepaald klein hé ... bij de X5 is dit de maximum maat dat je af-fabriek kan bestellen ... bij RRS bijna het minimum ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk Berichten20" velgen zijn nu niet bepaald klein hé ... bij de X5 is dit de maximum maat dat je af-fabriek kan bestellen ... bij RRS bijna het minimum ...
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
http://www.ccd-cars.be/Pages/Aanbod_...ver_Sport_983#"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Vandaag bericht gekregen van een grote dealer uit Kent UK. Geen mogelijkheid om LHD-car te bestellen voor "export" naar BE.
Begint er helemaal niet goed uit te zien voor een RRS hier te krijgen...en voor mij...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVandaag bericht gekregen van een grote dealer uit Kent UK. Geen mogelijkheid om LHD-car te bestellen voor "export" naar BE.
Begint er helemaal niet goed uit te zien voor een RRS hier te krijgen...en voor mij...Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenLukt dat met een X5 nog wel? Wat zijn de wachttijden dan ongeveer?
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVandaag bericht gekregen van een grote dealer uit Kent UK. Geen mogelijkheid om LHD-car te bestellen voor "export" naar BE.
Begint er helemaal niet goed uit te zien voor een RRS hier te krijgen...en voor mij...
De euro staat gewoon veel te hoog tov de pond.
Comment
Comment