Geef mij maar een originele Sport, zelfs geen andere velgen. RR heeft genoeg mooie velgen in z'n aanbod.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is dezelfde kleurencombinatie als van mijn 530d.
De velgen mogen 1 maat groter zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten22" Vossen
Veel kans dat er door één of de andere velgenfabrikant kwaad opzet mee gemoeid is.Last edited by Metaxa; 26/03/2014, 00:43.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenLiefdesverdriet, jonge man?
Heb jij al ergens iets gelezen/vernomen vanaf wanneer de MY15 kan besteld worden?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNu we met de X5 gereden hebben valt dat nog mee...
Heb jij al ergens iets gelezen/vernomen vanaf wanneer de MY15 kan besteld worden?
Ik las op rangerovers.net dat de TDV6 SE in UK niet meer leverbaar is door het succes van de SDV6 (http://www.lro.com/news-reviews/2014...ned-in-the-uk/)"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenNope. De RS-versie (?) zijn ze nog volop aan het testen en zou gelanceerd worden tegen de zomer als modeljaar 2015. Dus tegelijkertijd, zullen ze dan de gewone MY 2015 modellen lanceren, schat ik.
Ik las op rangerovers.net dat de TDV6 SE in UK niet meer leverbaar is door het succes van de SDV6 (http://www.lro.com/news-reviews/2014...ned-in-the-uk/)
Van de SE hadden we ook al gelezen, vreemd vermits op het RRSport-forum eentje beweerd dat ie de bevestiging heeft dat hij in Mei gaat gebouwd worden om in Juni te leveren. Allé dat hoopt ie alleszins.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenIk vind de achterkant toch wat tegenvallen nu ik er eens eentje irl heb kunnen bestuderen. Ben dan ook absoluut geen evoque fan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenIk vind de achterkant toch wat tegenvallen nu ik er eens eentje irl heb kunnen bestuderen. Ben dan ook absoluut geen evoque fan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Er zitten er blijkbaar nog met een keuzeprobleem,
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Range Rover Sport
Live from the airport in Brussels.
Sent from somewhere, using TapatalkLast edited by Metaxa; 10/04/2014, 19:42.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
iemand enig idee wat die EURO 6 normen inhouden? Ik vermoed dat de CO2 drastisch zal dalen. Ben op zoek naar eentje ter vervanging van de A6 maar twijfel er nu aan om te wachten op MY15. Kijk nu naar de SDV6 met een CO2 van 199gr, en de hybrid staat op 166gr.. in vergelijking met de X5 motoren zal hij wss uitkomen rond de 160Gr CO2.. of zie ik dat verkeerd?? De prijzen zakken nu al voor een recente tweedehands.. de vraag is nu, nu ene kopen met de verhoogde CO2 en VAA of wachten op MY15??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichteniemand enig idee wat die EURO 6 normen inhouden? Ik vermoed dat de CO2 drastisch zal dalen. Ben op zoek naar eentje ter vervanging van de A6 maar twijfel er nu aan om te wachten op MY15. Kijk nu naar de SDV6 met een CO2 van 199gr, en de hybrid staat op 166gr.. in vergelijking met de X5 motoren zal hij wss uitkomen rond de 160Gr CO2.. of zie ik dat verkeerd?? De prijzen zakken nu al voor een recente tweedehands.. de vraag is nu, nu ene kopen met de verhoogde CO2 en VAA of wachten op MY15??
Ook in de UK aan het kijken?
Ook ik zit er op te wachten. Er zijn nog geen gegevens over een nieuwe Euro 6-versie. Als ze zo goed willen doen als bij BMW met de X5 gaan ze toch een beetje moeten kunnen toveren tegen 1 september.
Her & der kan je al wel vermoedelijke bestel data vinden van September/Oktober.
Zelf speuren we regelmatig de Engelse en Amerikaanse forums af naar nieuwtjes.
Tip: Als je hier meer wil weten over LR/RR en/of Jaguar moet je alle bijdragen van Gorden Gekko opvolgen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
hey,
idd lag geleden.. de business draai zot en ook nog eens vader geworden.. Niet veel tijd gehad om me met ottotjes bezig te houden tot nu..
A6 staat op 92.000 km en te koop dus aan het uitkijken naar een vervanger. Vroeg me af of het echt de moeite is om te wachten op de euro6 normen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenhey,
idd lag geleden.. de business draai zot en ook nog eens vader geworden.. Niet veel tijd gehad om me met ottotjes bezig te houden tot nu..
A6 staat op 92.000 km en te koop dus aan het uitkijken naar een vervanger. Vroeg me af of het echt de moeite is om te wachten op de euro6 normen??
Bedenk wel dat je bij de dealers in de UK niet terecht kan voor LHD.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenEl greco, toch wel hoor.. heb reeds offerte ontvangen maar was niet zo een groot verschil door de dure pond. Als je wil stuur ik wel de contactgegevens door. Gr
Twee verschillende dealers aangeschreven, ééntje in Ashford & de andere in Northampton. Negatief bericht gekregen dat ze niet bevoegd waren voor LHD-cars. We moesten ons wenden tot de UK-hoofddealer zoals vermeld op hun website. Ook Servin34 had al contact met de UK-hoofddealer voor een LHD en...geen korting + £500 voor het stuur aan de juiste kant te krijgen.
Dus ja hoor stuur maar door per PM als je zo vriendelijk wil zijn. Toch vreemd dat er bij een BMW X5 40 bvb nog zoveel verschil op zit met hier in België.
Alvast bedankt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Inderdaad, ik heb een paar maand terug contact opgenomen met de UK hoofddealer - tourist and export office. Is de enige manier om een LHD te bestellen. Met de dure pond is het niet de moeite om er eentje in de UK te bestellen op dit moment. De vraag is nog altijd groter dan het aanbod dus ze geven geen korting maar vragen nog extra geld om een LHD te bestellen. Dan moet je er ook nog achter in London, volgens mij niet de moeite zolang de pond zo duur blijft + met een beetje negocieren kan je hier in Belgie 5-7% korting hebben.
BMW is veel beter georganiseerd. Je moet ook in London bestellen bij BMW Parklane, je kan daar een korting negocieren en vragen geen extra £ voor LHD. Je kan de wagen bij aankomst gaan afhalen bij een dealer in Ashford op 15 min van de Eurostar in Dover, met transitplaten er al op .... BMW lijkt me wel nog de moeite op dit moment om er eentje in de UK te bestellen. Ik heb indertijd een offerte aangevraagd voor een X5 M50d en verschil bij gelijke opties was toen ongeveer 8000 eur goedkoper in de UK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk BerichtenInderdaad, ik heb een paar maand terug contact opgenomen met de UK hoofddealer - tourist and export office. Is de enige manier om een LHD te bestellen. Met de dure pond is het niet de moeite om er eentje in de UK te bestellen op dit moment. De vraag is nog altijd groter dan het aanbod dus ze geven geen korting maar vragen nog extra geld om een LHD te bestellen. Dan moet je er ook nog achter in London, volgens mij niet de moeite zolang de pond zo duur blijft + met een beetje negocieren kan je hier in Belgie 5-7% korting hebben.
BMW is veel beter georganiseerd. Je moet ook in London bestellen bij BMW Parklane, je kan daar een korting negocieren en vragen geen extra £ voor LHD. Je kan de wagen bij aankomst gaan afhalen bij een dealer in Ashford op 15 min van de Eurostar in Dover, met transitplaten er al op .... BMW lijkt me wel nog de moeite op dit moment om er eentje in de UK te bestellen. Ik heb indertijd een offerte aangevraagd voor een X5 M50d en verschil bij gelijke opties was toen ongeveer 8000 eur goedkoper in de UK
Toch vind ik jullie stelling vreemd wat betreft de pond en prijs in de UK. Akkoord de pond is niet meer wat het geweest was.
Zelf hebben we een HSE SDV6 uitgerekend die beiden identiek zijn en kwamen toch uit op een prijsverschil van € 9470. Prijs LHD en korting niet inbegrepen.
Bij een X5 40SE was het verschil zelfs € 12350. Ook geen rekening gehouden met kosten of korting(en).
Vind dit ondanks de dure £ nu precies toch niet zo slecht. 😄
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
ik heb een gelijkaardige ervaring zoals servin hoor... geen korting, opleg voor LHD en uiteindelijk was het verschil miniem. ziehier de contactgegevens op mijn offerte.
PatrickAlford
Land RoverTourist and Diplomatic Sales
Tel: +44(0)207 514 0425
Fax: +44(0)207 629 9005
Email: sales@landrover-diplomaticsales.co.uk
Comment
Comment