Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
    ik heb een gelijkaardige ervaring zoals servin hoor... geen korting, opleg voor LHD en uiteindelijk was het verschil miniem. ziehier de contactgegevens op mijn offerte.
    PatrickAlford
    Land RoverTourist and Diplomatic Sales
    Tel: +44(0)207 514 0425
    Fax: +44(0)207 629 9005
    Email: sales@landrover-diplomaticsales.co.uk
    Bedankt Patrick maar dat wisten we al. Vandaar mijn schrijven rechtstreeks naar de dealers toe net om de UK hoofddealer te omzeilen, maar zonder succes dus.
    Er blijft nog één weg over om hier in België hopelijk ook aan de ongelimiteerde kilometer garantie te geraken, maar dat is nog even wachten op al dan niet goed nieuws.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Bedankt Patrick maar dat wisten we al. Vandaar mijn schrijven rechtstreeks naar de dealers toe net om de UK hoofddealer te omzeilen, maar zonder succes dus.
      Er blijft nog één weg over om hier in België hopelijk ook aan de ongelimiteerde kilometer garantie te geraken, maar dat is nog even wachten op al dan niet goed nieuws.
      En na 5 weken vandaag nog antwoord gekregen van een RR-dealer uit Canterbury.

"Good Afternoon,

Thank you for your valued enquiry.

Unfortunately we are unable to order LHD Range Rover Sports for export. Historically, LHD versions of new models are only available to order from UK dealers after a period of 18 months or so after launch, so maybe early 2016?

My best advice would be to order one from your local dealer."
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Hey, wat je ook eens kan doen is offerte vragen aan Bavaria Motors, contact Charles. Ik heb daarvan ook een heel scherpe offerte gekregen. Ik weet niet van welk Europees land zij ze invoeren maar het verschil met de UK was miniem. Heb je trouwens enig idee wanneer er nieuws komt van de nieuwe CO2 normen?

Comment

Hey, wat je ook eens kan doen is offerte vragen aan Bavaria Motors, contact Charles. Ik heb daarvan ook een heel scherpe offerte gekregen. Ik weet niet van welk Europees land zij ze invoeren maar het verschil met de UK was miniem. Heb je trouwens enig idee wanneer er nieuws komt van de nieuwe CO2 normen?
          De 2 Liter, 139 gr. CO komt er sowieso werd mij vandaag bij de dealer bevestigd.

Ik overweeg de Evoque in te ruilen voor een XF tot deze er is, maar men adviseerde toch nog even te wachten. Als het nog 2 jaar is, is het de moeite om er nog een XF tussen te nemen, als het maar één jaar meer is kan ik beter de Evoque nog even houden en dan overlaten voor de RR Sport 2.0. Men verwacht nu toch dat zeker de dealers binnenkort meer nieuws zouden krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Vrees ook dat het iets voor tegen einde zomer zal worden. In principe moeten ze hun type-bepaling voor 1/09/14 hebben vastliggen, kwestie van de Euro 6-norm. Zeer, zéér benieuwd hoe ze zich uit de slag gaan trekken met hun 194/196 gr.
            Kijk eens aan: http://www.manager-magazin.de/untern...-a-954450.html
            en aansluitend nog een zeer interessante bijdrage: http://www.germancarforum.com/commun...engines.50311/
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Hey, wat je ook eens kan doen is offerte vragen aan Bavaria Motors, contact Charles. Ik heb daarvan ook een heel scherpe offerte gekregen. Ik weet niet van welk Europees land zij ze invoeren maar het verschil met de UK was miniem. Heb je trouwens enig idee wanneer er nieuws komt van de nieuwe CO2 normen?
              Hartelijk dank, maar zo lang ze geen aanpassing hebben gedaan aan hun garantie voorwaarden zal er hier in België zeker niet aangekocht worden.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Vrees ook dat het iets voor tegen einde zomer zal worden. In principe moeten ze hun type-bepaling voor 1/09/14 hebben vastliggen, kwestie van de Euro 6-norm. Zeer, zéér benieuwd hoe ze zich uit de slag gaan trekken met hun 194/196 gr.
              Van de SE hadden we ook al gelezen, vreemd vermits op het RRSport-forum eentje beweerd dat ie de bevestiging heeft dat hij in Mei gaat gebouwd worden om in Juni te leveren. Allé dat hoopt ie alleszins.
              http://www.rrsport.co.uk/forum/topic35173.html
              Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
              Tsjaaa, ik werk noch voor LR/RR noch voor BMW/Mercedes of Audi maar dat zag je toch al maanden geleden aankomen. Ze zullen daar bij RR toch een tandje moeten bijsteken vrees ik om nog voor 1 september hun "dikkere motoren" van een ecoline te voorzien om te kunnen voordragen aan de "Co2-commisie", of er vallen in de catalogus MY15 enkel nog 2.0 liters te bespeuren...

Comment

• De nieuwe Range Rover Sport is nu niet bepaald de auto waarmee je het minst opvallend door straatbeeld gaat. Mansory vindt dat best iedereen in de straat mag omkijken naar de grote Brit, en presenteert zijn versie van de Sport.

We zien een Range Rover Sport die is aangekleed met een weinig subtiele bodykit. Smal is de Sport van nature al niet, maar dankzij de Mansory-aankleding is de Brit nog eens 6 centimeter breder. Luchtsleuven, koolstofvezel panelen en wielen die in formaat variëren tussen de 21- en 23-inch, de catalogus is weer opengeslagen om van de Ranger een brute verschijning te maken.
                Ook vanbinnen hebben de aanpassers zich uitgeleefd. Het stuurwiel krijgt koolstofvezel accenten mee en aluminium pedalen moeten volgens de tuner voor meer grip en gevoel zorgen. Verder is het een feestje van leer en optioneel legt Mansory diverse houtpaneeltjes in de Range Rover. De Duitsers zeggen dat het luxe gevoel 'er werkelijk uit gutst'. Wie dit apparaat maar wat te schreeuwerig vindt, moet even geduld hebben. Op korte termijn komt een versie beschikbaar die de extra breedte ontbeert. Op motorisch vlak blijft de Sport ongewijzigd, een prijskaartje is nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wansmaak²
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die heeft dat toch helemaal niet nodig. Matter houtinleg of Bamboo zoals bij Lexus zou wel mogen. Van de rest blijven ze beter af.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Wansmaak²
                        Kwestie van goesting zeker, BMWMB:
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Een dikke velg, die zelfs niet te groot is, is toch niet 'weg klasse'. Ik noem dat personaliseren om niet rond te rijden met een Range 13 in een dozijn. Als dat johnny is, dan wil ik er graag eentje zijn.
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Deze dure Engelse lichte vrachtwagentjes blinken spijtig genoeg nog steeds uit door een hoog verbruik en een lage kwaliteit.

Comment

• mansory kan in beperkte mate echt wel stijlvol zijn, net zoals brabus dat kan
                            zet hun heel gamma erop en tis potsierlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              mansory kan in beperkte mate echt wel stijlvol zijn, net zoals brabus dat kan
                              zet hun heel gamma erop en tis potsierlijk
                              Dat denk ik er ook van. Brabus kan prachtige interieurs maken, maar om hun kunnen te tonen is dat vaak in te felle kleuren en rare combinaties.
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• Mansory heeft nogal de neiging in superlatieven te gaan:

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Rijke arabs. Volkje apart
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
                                    Nu toch ook wel rare berichten op andere (Britse) fora: RRS SC kopers die gewoon geen lever datum meer krijgen "sorry, we maken er geen meer"... De SE niet langer bestelbaar in UK. Vreemd. Kan mij niet ontdoen van de indruk dat de Euro 6 toch voor wat miserie aan het zorgen is. Toch wat vreemde verhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                      Nu toch ook wel rare berichten op andere (Britse) fora: RRS SC kopers die gewoon geen lever datum meer krijgen "sorry, we maken er geen meer"... De SE niet langer bestelbaar in UK. Vreemd. Kan mij niet ontdoen van de indruk dat de Euro 6 toch voor wat miserie aan het zorgen is. Toch wat vreemde verhalen.
                                      Zou goed kunnen dat je tussen nu & het einde van 't jaar nog koopjes kan doen in Euro-5 norm & zescylinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                        Bij de Belgische dealers zou het levertermijnverhaal zich ook zo afspelen. Nu bestellen (das dan nog MY 2014.5), zou pas levertermijn zijn in mei 2015. En op de levering van de hybride-versie zou men zelfs nog geen leveringsdatum kunnen plakken...
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Da's straf! 2 weken geleden was de levertermijn eind Augustus begin september volgens Land Rover Hasselt.

Comment

Working...
                                          X