Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt voor de vertaling. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Testje van de 'oude' SDV8-versie: http://www.caradvice.com.au/296778/2...t-sdv8-review/
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Had nagel in mijn band dus gisteren naar Metropool Zuid geweest om band te herstellen. In de showroom stond een SE, Santorini black met zwart leder. Is zoals ik hem ook graag zou hebben en zag er echt super uit. Er stond geen prijs bij dus ben niet zeker hoeveel opties er op zaten (de velgen waren wel de 20" Style 12, dus niet de standaard velgen van de SE) maar zoals de SE daar stond, is voor mij perfect. Moet niet meer zijn. De kleur van de bumpers en onderpanelen voor en achter is bij de SE een soort donker grijs wat héél goed past bij een zwart buitenkant. Enige wat mij beetje stoort is dat de voorzetels niet die typische Range Rover "leuning" hebben op je arm op te leggen. Ik zie op de configurator dat als je de optie van het Oxford leder neemt die er plots wel bij zijn. Beetje jammer van de standaard zetels met generfd leder zijn echt mooi.

Wachten op de 4cyl 139 gr CO2 begint nu toch iets lang te duren... Motor komt begin volgend jaar in de Jag XE, dus toch hoop dat hij er bij MY 15,5 of 16 voor de RRS bij is.

Ik kom op de configurator met alles wat ik graag wil op 73.930EUR voor een SE TDV6. Hopen dat de 4cyl een paar duizend euro goedkoper is en dan nog wat korting er af komen we toch in de buurt van wat ik "doenbaar" vind voor een nieuwe, laat staan een demo wagen, dat moet dan zeker doenbaar zijn.
        Last edited by Yves_0016; 06/08/2014, 22:15.

Comment

• range sport svr

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
          www.peugeotforum.be

Comment

• klinkt VET

Comment

• Jaguar Land Rover is currently in the midst of a problem which it hasn’t faced for decades, with demand outstripping the supply of some of its models
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
                Slachtoffer van hun eigen succes voor het ogenblik.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Met geen al te best imago qua betrouwbaarheid van Land Rover,is het aan te raden om binnen 1 jaar een RR Sport tweedehands aan te kopen van een jaar of 2?
                  Komende van BMW,m'n 4de met nog nooit een technisch mankement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
                    6 maand is naar mijn mening eigenlijk best nog een fenomenale meevaller. Ik dacht dat een RRS algauw 9 - 12 maand was tegenwoordig. 6 maand vind ik best nog doenbaar, voor om het even welke "13 in een dozijn" BMW of Audi moet je ook op 4 maand rekenen.
                    Last edited by Yves_0016; 10/08/2014, 23:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                      Met geen al te best imago qua betrouwbaarheid van Land Rover,is het aan te raden om binnen 1 jaar een RR Sport tweedehands aan te kopen van een jaar of 2?
                      Komende van BMW,m'n 4de met nog nooit een technisch mankement....
                      Ondertussen 2e Range Rover hier, ooit eens een reset van de software nodig gehad om het alarm af en toe afging zonder reden. Anders nog geen enkel technisch probleem mee gehad. In fact, meer miserie met mijn BMW F10 gehad dan met mijn 2 Range Rovers samen. Je moet een beetje geluk hebben, met elk merk.

Comment

• De Range Rover Sport SVR denderde tot nu toe in camouflagejas over onze schermen heen, maar nu heeft Land Rover het officiële beeld met ons gedeeld.

Het grootste wapenfeit is al bekend: de Range Rover Sport SVR is in staat om in 8:14 minuten de Nordschleife te ronden. Daarmee is de auto de snelste productie-SUV ooit in 'de groene hel'.
                        Onder de kap ligt een 5,0-liter V8 met supercharger. Het vermogen is 550 pk. De sprint van 0 naar 60 mijl per uur (96 km/h) kost door dit krachtpakket slechts 4,5 seconden. De topsnelheid is begrensd op 260 km/h.
                        De aanpassingen aan de SVR omvatten verder onder meer een actief uitlaatsysteem, een nieuwe grille, 22-inch wielen met ContiSport Contact 5 banden, extra koelopeningen op de auto en een nieuw sportinterieur. De kleur Estoril Blue is er exclusief voor deze versie.
                        De Range Rover Sport SVR is de eerste creatie van Land Rover Special Vehicle Operations, een divisie die -zoals de naam al aangeeft- zich gaat richten op het ontwikkelen van speciale Land Rovers. Deze snelste Range Rover ooit zal debuteren op het Pebble Beach Concours d'Elegance, dat volgend weekend plaatsvindt.
                        Bestellen kan in Engeland vanaf oktober. De levering start in het thuisland in het eerste kwartaal van 2015.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 4.5 sec naar 100 voor zo'n zware en dikke SUV, impressive
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                4.5 sec naar 100 voor zo'n zware en dikke SUV, impressive
                                Waar eindigt dat?

Comment

• Daarstraks op de E17 een nieuwe RRS met nummerplaat op een dépanneur van VAB zien staan. Was er ene van Metropool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Daarstraks op de E17 een nieuwe RRS met nummerplaat op een dépanneur van VAB zien staan. Was er ene van Metropool.
                                    Beste medicijn tegen range rover is bellen met een vriend van mij. Werkt als dispatcher op vab...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Daarstraks op de E17 een nieuwe RRS met nummerplaat op een dépanneur van VAB zien staan. Was er ene van Metropool.
                                      Geen mens die gelukkiger gaat zijn in zijn X5 dan jij.

Comment

• bucket seats in een range

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                          Beste medicijn tegen range rover is bellen met een vriend van mij. Werkt als dispatcher op vab...
                                          => abo?

Comment

Working...
                                          X