Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toevallig link naar zo'n topic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      toevallig link naar zo'n topic ?
      Hier o.a.: http://www.rrsport.co.uk/forum/topic33941.html maar er zijn nog topics waar dit vermeld wordt. Ook op de Amerikaanse site, http://www.rangerovers.net/forum/43-...ock-thunk.html zijn er meldingen van neven geluiden bij sommige wielversies.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wij hebben er alleszins niets van gemerkt.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Wij hebben er alleszins niets van gemerkt.
          Ik ook niet tijdens men twee testritten.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Hoe heb je dat testweekend gedaan gekregen? Bij mij was de max een namiddag.

Comment

• Wij kennen de eigenaars van de garage persoonlijk redelijk goed. Dat kan er wel mee te maken hebben.

Daarnet de wagen teruggebracht, en nog eens een kleine omweg gemaakt om toch eens te luisteren naar de rolgeluiden. Ik kan nogmaals bevestigen dat deze RRS daar geen last van had. Wat me uiteindelijk wel is opgevallen, is dat als je laat remmen op de motor, deze een beetje een dreunend geluid maakt. Je merkt dat vooral als je aan hogere snelheden, ik bedoel +90 km/uur, van het gas gaat, dan begint dus de motor wat te dreunen. Om zeker te zijn dat het van de motor komt heb ik de wagen een paar keer in vrijloop gezet, dan heeft 'm het niet.
              OO 00 OO

Comment

• Ineens de bestelbon ondertekend?
                Wij moeten nog wachten tot ergens half februari (besteld half september), maar ze mogen hem altijd vroeger afzetten natuurlijk

Comment

• Leveringstermijn is 6 maanden.
                  OO 00 OO

Comment

• welke kleur zou het worden?
                    (Ik hoop geen zwart, dan oogt hij zo klein en valt hij veel minder op)
                    Geen fan van de meegespoten onderste carrosseriedelen, maar wel een mooie combinatie met die Kahn Velgen:
                    Last edited by ; 27/10/2014, 20:51.

Comment

• Deze achterbumper gaat de RR Sport toch een pak beter af. (Afgezien van dat oranje kleurtje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                        welke kleur zou het worden?
                        (Ik hoop geen zwart, dan oogt hij zo klein en valt hij veel minder op)
                        Geen fan van de meegespoten onderste carrosseriedelen, maar wel een mooie combinatie met die Kahn Velgen:
                        Moest 'm voor mij zijn, dan zou ik zo'n dikke velgen wel willen, maar mijn vrouw zou ik daarmee straffen. Voor haar zou ik max tot 21" gaan.
                        OO 00 OO

Comment

Leveringstermijn is 6 maanden.
                          Deze is een schoontje met de juiste opties: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=260921659.
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Inderdaad, zo willen we 'm.
                            OO 00 OO

Comment

• Mooi kan je een dergelijk voertuig niet noemen maar daarvoor koop je een dergelijk utilitair gebruiksvoorwerp tenslotte ook niet voor.Ik zou dan ook geen extra geld uitgeven aan die rare te grote wielen en het op gewone degelijke stalen wielen houden.
                              Last edited by ; 28/10/2014, 08:31.

Comment

• Je moet wel consequent blijven in je mening he dbr. Zoals je weet zorgen aluminium velgen voor een lager brandstofverbruik, is dat geen topprioriteit??

Comment

• Is de GPS nu al op het niveau van bv. BMW?
                                  Herberekent hij snel genoeg, of is hij nog steeds aan de trage kant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                                    Is de GPS nu al op het niveau van bv. BMW?
                                    Herberekent hij snel genoeg, of is hij nog steeds aan de trage kant?
                                    Denk niet dat er hier al met MY 15 gereden hebben.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• Dat GPS was voor mij ook een minpunt. Het is wel zo dat we effe moeten wennen aan de nieuwe bediening, maar je ziet toch onmiddellijk dat het niet op het niveau is van BMW. Toch denk ik dat je er overal zal mee geraken. Ook is er hier een offroad-functie. De kortste weg krijgt dan een andere betekenis.
                                      OO 00 OO

Comment

Toch denk ik dat je er overal zal mee geraken.

Op de snelweg en grotere wegen wel, maar herberekensnelheid is vooral van belang in de stad.
                                        Heb eens met een Range Rover MY14 in Gent gereden, en als hij moest herberekenen was ik al 2 straten verder alvorens ik wist dat ik een straat terug moest inslaan, en moest hij terug herberekenen... uiteindelijk moest ik langs de kant om de GPS de tijd te geven om op tijd een route te berekenen.
                                        Ik raakte op mijn bestemming, da's juist, maar niet zoals je verwacht van een wagen van +100k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Denk niet dat er hier al met MY 15 gereden hebben.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                          wat verandert er ?

Comment

Working...
                                          X