Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA 45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    in het begin...sorry jocar , vond ik de gla ook maar zozo
    maar naarmate zijn leeftijd vordert, klopt hij hoe langer hoe meer (paar keer een 45 zien doet ook veel mss)
    Geen probleem hé bobo, smaken verschillen gelukkig, ik heb dat trouwens ook vaak met nieuwe modellen die ik na een tijdje toch mooi begin te vinden, de vorige E-klasse bv.

Met de CLC destijds is mij dat dan wel nooit gelukt, vond ik een draak ivg met de Sportcoupé en nog steeds eigenlijk

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

TERUG VAN WEGGEWEEST

MERCEDES-AMG GLA 45 WEER BESCHIKBAAR

De Mercedes-AMG GLA 45 4Matic is weer beschikbaar en daarmee is het vooralsnog de enige compacte Mercedes die in volledige AMG-trim leverbaar is.

Mercedes-Benz heeft het leveringsgamma van zowel de CLA- als de GLA-klasse de laatste maanden behoorlijk uitgekleed. Wegens de overgang naar de WLTP-cyclus verdwenen de 45 AMG-versies zelfs volledig van de lijst. Die krachtigste versie van de GLA-klasse is nu weer leverbaar.

De 381 pk sterke Mercedes-AMG GLA 45 4Matic is weer op de prijslijst te vinden en daarmee is het de enige compacte Mercedes-Benz waarvan een 45-versie leverbaar is. Van de nieuwe A-klasse moet immers nog een nieuwe 45-versie verschijnen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
      X