Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lekker discrete wolf ... Ik zou er die CUPRA achteraan nog afpeuteren en de andere distancierende badges.
De standaard velgmaat er onder en dan wat petjes pesten
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
een artikel van seat belgium:
De nieuwe SEAT Leon CUPRA verbreekt het Nürburgring record met een rondetijd van 7'58''4! Een verbetering van de tijd met 10 seconden voor een wagen met voorwielaandrijving!
een artikel van seat belgium:
De nieuwe SEAT Leon CUPRA verbreekt het Nürburgring record met een rondetijd van 7'58''4! Een verbetering van de tijd met 10 seconden voor een wagen met voorwielaandrijving!
Heel interessant om weten als je dagelijks in de file staat.
ok heb de bal mis geslagen ging ervan uit dat de cupra in de zelfde kleuren beschikbaar was als de andere modellen. Wil hem anders wel eens zien in apolow blauw zoals de FR. vind het wel raar dat er zo weinig kleuren beschikbaar zijn die bij de cupra echt wel passen. opvallen doet hij zeker ook niet wat het publiek die deze wagen koopt dat juist wel wil.
ok heb de bal mis geslagen ging ervan uit dat de cupra in de zelfde kleuren beschikbaar was als de andere modellen. Wil hem anders wel eens zien in apolow blauw zoals de FR. vind het wel raar dat er zo weinig kleuren beschikbaar zijn die bij de cupra echt wel passen. opvallen doet hij zeker ook niet wat het publiek die deze wagen koopt dat juist wel wil.
Ja het is idd een beetje een gemiste kans van die kleuren en uitstraling maar ik blijf wel heel veel onder de indruk van z'n prestaties, 5.7 sec naar 100 voor de 280, indrukwekkend
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
in de wegtest op autowereld staat dat de cupra het onderstel, motor, versnellingsbak en actieve sper overneemt van de golf gti.
Ik dacht dat de cupra hetzelde was als de audi s3 zonder het haldex systeem.
Is het koppel van de motor daarom maar 350nm zoals in de golf gti performance?
In het Golf R topic staat een video waarin ze een vergelijking doen, de Cupra is sneller op hun circuit en voelt veel speelser aan.
Als ze dit rondje 5X doen per rijder en met 3 rijders werken en dan daarvan de gemiddelde tijd pakken zou het al iets serieuzer kunnen genomen worden.
Maar het zou wel kunnen want de Scirocco R was destijds ook iets sneller dan de Golf R.
Het gaat hier wel niet om seconden hé.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Als ze dit rondje 5X doen per rijder en met 3 rijders werken en dan daarvan de gemiddelde tijd pakken zou het al iets serieuzer kunnen genomen worden.
Maar het zou wel kunnen want de Scirocco R was destijds ook iets sneller dan de Golf R.
Het gaat hier wel niet om seconden hé.
Ja klopt, ik ben fan van beide wagens maar vond het wel opmerkelijk. Had gedacht dat de Golf het zou halen maar zoals je zegt het scheelt niet veel. En idd piloten maken ook veel.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Met de huidige Leon Cupra heeft Seat z'n snelste productieauto ooit gebouwd. De Duitse tuner JE Design heeft de pikante Spanjaard verder afgetraind.
De dit jaar geïntroduceerde Leon Cupra weet 280 pk uit z'n geblazen 2,0-liter TSI-blok te persen, goed voor een topsnelheid van 250 km/h en een sprintje vanuit stilstand naar 100 km/h in 5,8 seconden. De Seat wist met z'n stalen spieren zelfs de Renault Mégane, veelal gezien als de machtigste hot hatch, van de troon te stoten op de Nürburgring.
Rap zat, zou je denken. Niet als het aan de technici van de Duitse tuner JE Design ligt. Naar eigen zeggen hebben ze alleen het motormanagementsysteem aangepast, een digitaal geintje waarmee de Cupra er zomaar even 70 pk bij heeft gekregen. Met z'n 350 pk en 440 Nm staat de 100 km/h in 5,1 seconden op de klok.
Vanbuiten is de Leon Cupra relatief subtiel gewerkt. Hij heeft een extra voorspoiler, koolstofvezel sideskirts, 19-inch lichtmetaal en vier knalpijpen aan de achterzijde. Een KW-verlagingsset is in staat de Cupra tot 4,5 centimeter dichter boven het asfalt te brengen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment