Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon Cupra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Zeer leuke understatement car. Enkel geloof ik niet dat hij 6.6 liter haalt

Nuja, nutteloos in dagdagelijks verkeer, das het probleem met zulke auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
      Zeer leuke understatement car. Enkel geloof ik niet dat hij 6.6 liter haalt

Nuja, nutteloos in dagdagelijks verkeer, das het probleem met zulke auto's.
      90 pk is ook nutteloos dus wat maakt het uit.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram01 Bekijk Berichten
        Weet er misschien iemand of er al een stage 1 of stage 2 tuning is kan er niets over vinden bij jd engeneering is toch dezelfde motor als de nieuwe s3 .En de nieuwe 6 traps dsg wat kan die aan van max koppel?
        Idd zelfde motor als S3, enkel wat pk's teruggeschroefd.
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram01 Bekijk Berichten
          Weet er misschien iemand of er al een stage 1 of stage 2 tuning is kan er niets over vinden bij jd engeneering is toch dezelfde motor als de nieuwe s3 .En de nieuwe 6 traps dsg wat kan die aan van max koppel?

Is volgens mij dezelfde motor, is wel met externe box.

Comment

Heb juist gebeld naar jd engeneering ivm de 6-dsg bak in de cupra .
            Dit zou de oude dsg zijn die o.a. inde vorige s3 en in de golf gti zat.
            Maar had is ergens gelezen dat die maar 350nm koppel aankon .
            Maar dat zou aan de koppeling gelegen hebben die is nu versterkt en zou +500 nm koppel aankunnen .Dus is er nog marge met de stage 2 en 3 tuning

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              90 pk is ook nutteloos dus wat maakt het uit.
              je hebt nog wel een minimum aan pk's nodig anders pak je beter de fiets .

Comment

Een 2 pk'tje was in mijn jeugd ook voldoende hoor. ;-)

Tapatalk Pro
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

zou er misschien nog een cupra r uitkomen met de motor van de toekomstige golf r evo?

Comment

Ik heb zelf een Leon 2 FR pre-FL gehad, en volgens mij worden de Leons steeds lelijker en lelijker en vooral de Cupra versies totaal niet meer speciaal. Geen fan alleszins...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                      Ik heb zelf een Leon 2 FR pre-FL gehad, en volgens mij worden de Leons steeds lelijker en lelijker en vooral de Cupra versies totaal niet meer speciaal. Geen fan alleszins...
                      Hij mocht idd wat agressiever / specialer, valt niet genoeg op voor een Cupra.

Het algemene design van deze Leon vind ik dan weer wel geslaagd, de vorige zag er uit als een MPV, wat ik niet mooi vond. Maar smaak is subjectief
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

test van de Seat Leon cupra nurburgring
                        http://www.topgear.com/uk/car-news/seat-leon-cupra-nurburgring-lap-time-2014-03-02#
                        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Weet u nog dat Seat in mei vorig jaar de nieuwe Leon Cup Racer aankondigde? De aanwezigheid van de Leon Cupra heeft er waarschijnlijk toe geleid dat men de Cup Racer prominent voorop de stand heeft gepositioneerd.

Dat een Leon Cupra tot mooie dingen in staat is heeft men bewezen op de Nürburgring en daardoor worden we alleen maar nieuwsgieriger naar de potentie van de Leon Cup Racer. Een 2.0 TSI met nog eens 50 pk meer (de cupracer heeft er 330) dan de krachtigste Leon Cupra moet helemaal briljant zijn om over circuits te hoeken.
                          Leverbaar met DSG of een sequentiële bak. Zeg Seat, aangezien we jullie tegenwoordig als concurrent voor de Opel Astra OPC moeten beschouwen: Opel heeft haar Astra OPC cupauto ook om weten te bouwen tot de straatlegale Opel Astra OPC Extreme, misschien een ideetje om dat met de Leon Cupracer ook te doen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Cupra is configureerbaar op de site van seat. In tegenstelling tot NL kan hier gekozen worden tussen de 265pk en 280pk versie.
                              Prijzen
                              Cupra sc
                              265 manueel 31170
                              280 manueel 32470
                              265 dsg 32870
                              280 dsg 34170

Cupra 5deurs
                              265 manueel 31520
                              280 manueel 32820
                              265 dsg 33220
                              280 dsg 34520

Verschil is 0-100 is 0,1 sec.. Voor de rest zie ik momenteel geen direct verschillen, buiten het feit dat de 280versie op 19" wordt geleverd en de 265 op 18".
                              Voor de rest zelfde standaarduitrusting
                              Led, navigatie, DCC, sper,... allemaal standaard

Adapatieve cc is optie wat goed is, wie wil nu zo een lelijk gat in zen rooster met sensor.

Mooi geprijsd, wetende dat deze met veel beter standaarduitrusting komt als al zijn concurrenten
                              Last edited by SteakFriet; 07/03/2014, 10:49.

Comment

De cupra zal ook te verkrijgen zijn met een performence pak.
                                Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Comment

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X