Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon Cupra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige wagen , 280 pk voor amper 24.000 euro ! Veel waar voor je geld.

Comment

• Mits de juiste opties tik je wel 30k aan maar inderdaad prijs/kwali goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
        Prachtige wagen , 280 pk voor amper 24.000 euro ! Veel waar voor je geld.
        Hoe kom je aan dat bedrag? Netto zit je al snel aan 33k..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten
          Hoe kom je aan dat bedrag? Netto zit je al snel aan 33k..
          Hij heeft zijn auto nieuw besteld in Tsjechie (?), denk dat hij de prijs daarvan heeft genomen.

Comment

• Gewoon niet op reageren... Heeft al 10tallen topics dergelijke opmerkingen gemaakt net om reactie uit te lokken...

Comment

• Reimport oder EU-Neuwagen bei kaufen. Über 70.000 zufriedene Kunden ✓ 30 Jahre Erfahrung ✓ Tiefpreisservice ✓

Ik lever hem bij u voor de deur af voor 26.000 euro rond :-).
              Last edited by ; 09/04/2015, 09:34.

Comment

• Laat maar voor 30k neem ik hem wel hier in de streek met service

Comment

• Uhu Swiftfox heel zeker...

Je moet trouwens eens op de site van mr Spitsmuis beginnen configureren zoals je jouw Cupra hebt...
                  In mijn geval scheelt het bedrag echt de moeite niet om hem daar te bestellen! Zeker niet als je ziet hoeveel mooie kortingen hier op de Cupra gegeven werd.

De meeste opties zijn daar stukken duurder als hier lol

navi +: hier 1050euro en daar 1680euro
                  seat sound system: hier inclusief navi +, daar 280 euro
                  Metaalkleur: 400euro hier en daar 590 euro

Geef me maar mijn betrouwbare dealer lol

Comment

• Ook voor 500 euro verschil zou ik hem daar bestellen. Service is overigens hetzelfde.

Comment

• Tegenwoordig blijkbaar enkel verkrijgbaar als 290PK versie volgende de configurator.

Comment

• Inderdaad, dit is het nieuwe modeljaar en plakken ze er een 290pk badge op.
                        Motor is volgens mij identiek, uitlaatsysteem zou aangepast worden voor meer sound te verkrijgen.

Comment

• gisteren nog in het wit zien staan bij maxi zoo in merksem. Blijft toch echt een mooie car, misschien wel de mooiste hot hatch van het moment.

Comment

• Nu trol je op de Ring nóg gemakkelijker Alfa-Romeo Giulia QV’s met je gezinswagen.
                            Seat stopte van begin af aan 280 pk in zijn Leon Cupra, wat al niet voor de poes was, maar om de feestvreugde in Frankfurt te vergroten draaiden ze in Spanje aan een paar schroefjes op de 2.0 TSI, en presto: doscientos noventa cavallos, of 290 pk, als je geen Ivo Niehe bent die 163 talen spreekt. Heel toepasselijk kreeg de auto de naam Cupra 290.
                            Het maximumkoppel bleef 350 Nm, maar is nu wel breder inzetbaar. De sterkste 2.0 TSI uit het VAG-rek gaat nog steeds in de Golf R, maar deze Seat is er nu slechts 10 paardjes van verwijderd.
                            http://www.autoblog.nl/nieuws/seat-leon-cupra-st-290-dendert-de-beursvloer-op-80289

Comment

• Cupra vanaf 4:55
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Onboard en (heel lovend) commentaar:
                                Last edited by Onehp; 09/06/2016, 20:42.
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Zou het al rollend toch eens willen zien
                                    Als je ziet hoe 'snel' hij dichter komt...

Comment

• Wow die gaat echt goed van 0. Ben wel fan van die focus! Zie mij de cupra nog inruilen voor deze binnen een jaartje

Comment

• Doch vind ik dat er iets klopt, als ik sprint vs een a45 pfl is het verschil zo groot niet als hier...

Comment

• Focus vertrekt precies wat eerder en die heeft ook 60 pk meer.

Comment

Working...
                                          X