Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Begin vorig jaar legde Ford de F-150 op de snijtafel. Die bijgewerkte pick-up zou voor het eerst in de F-150 geschiedenis beschikbaar komen met een dieselmotor. Vandaag maakt Ford de specificaties van die zelfontbrander bekend.
Ford pick-ups zijn niet onbekend met dieselmotoren, al werden slechts de exemplaren die groter dan de F-150 zijn, voorheen van een dergelijke krachtbron voorzien. Sinds de vorig jaar rond deze tijd doorgevoerde facelift van de F-150 is bekend dat die populairste pick-up van de Verenigde Staten ook met een dieselmotor beschikbaar komt. We weten nu meer van dat interessante blok.
De zelfontbrander is een 3,0-liter 'PowerStroke' V6. De zescilinder is 253 pk en 597 Nm sterk. Het maximumkoppel is bij 1.750 tpm al beschikbaar. Het maximaal trekgewicht ligt in combinatie met deze dieselmotor op 5.170 kilo. Het gemiddeld verbruik moet op 7,8 l/100 km liggen, al zegt Ford nog op de officiële door de EPA vastgestelde resultaten te wachten. Schakelen geschiedt in de dieselende F-150 standaard met een tientrapsautomaat. Medio januari opent Ford in de Verenigde Staten de orderboeken.
In zijn Super Duty-modellen levert Ford al jaren dieselmotoren. De meest actuele generatie is met een 6,7 liter grote diesel-V8 te krijgen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ne mens zou tegenwoordig graag verschillende auto's op de oprit willen... Ook deze pick up zou niet misstaan in het rijtje . Zit maar 1 ding op, de jackpot winnen en eraan beginnen lol.
Ne mens zou tegenwoordig graag verschillende auto's op de oprit willen... Ook deze pick up zou niet misstaan in het rijtje . Zit maar 1 ding op, de jackpot winnen en eraan beginnen lol.
Ja, dat is iets waar we allemaal op hopen
Moest ik de jackpot winnen ik zou een garage bouwen voor al mijn auto's met daarboven een loft
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
En het centrale gedeelte zou een entertainment/ontmoetings/ontspanningsruimte zijn met glazen vloer!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Idem!
En het centrale gedeelte zou een entertainment/ontmoetings/ontspanningsruimte zijn met glazen vloer!
Ja, dat zou zalig zijn.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als eens voor de gein in de configurator gezeten en enige waarover te twijfelen valt is de V6 ecoboost of de V8. Want de eerste heeft namelijk meer pk's, maar de V8 volgens mij toch meer fun.
FORD F-150 RAPTOR IM TEST: FAHRBERICHT, TECHNISCHE DATEN-DOWNSIZING IN DER BITURBO-SCHRANKWAND.
In einen Ami gehört ein Blubber-V8?
Nicht beim Ford F-150 Raptor.
Der Fullsize-Truck kommt mit V6-Biturbo.
Amerikanisches Downsizing mit 450 PS im Fahrbericht.
Comment