Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz V-Klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Reppst,

Nieuwe vito's, V-klasse...

ik ken echt wel het verschil tussen oud en nieuwe en nieuwe Vito en nieuwe V...

Vito staat op configurator...
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Nieuwe Vito is nochtans nog niet leverbaar. Lijkt me dus sterk dat jij ze in hopen tegenkomt.. V wel uiteraard.

Comment

• Ik stel voor dat je een dagje verlof neemt en je positioneert op de snelweg E34 Zelzate Antwerpen. Er is op dit moment ook file voor afslag richting Liefkenshoektunnel. Met een beetje geluk kan je vanuit de auto minuten lang de auto's die op de trailer staan inspecteren.
        V klasse, nieuwe Vito, nieuwe Vito Tourer, 'oude Vito, ...

Comment

• Demowagens aan t uitleveren zeker? Allemaal via Zeebrugge ingevoerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
            Ik stel voor dat je een dagje verlof neemt en je positioneert op de snelweg E34 Zelzate Antwerpen. Er is op dit moment ook file voor afslag richting Liefkenshoektunnel. Met een beetje geluk kan je vanuit de auto minuten lang de auto's die op de trailer staan inspecteren.
            V klasse, nieuwe Vito, nieuwe Vito Tourer, 'oude Vito, ...
            dit vraagt om foto's... Alvast bedankt.

Comment

• kzal mijn best doen... foto's trekken, rijden en telefoneren... een vrouw kan 2 zaken tegelijk zeker?

Comment

• foto's +- 1 week geleden gemaakt. E34 Zelzate - Antw

Vito of V -klasse??? Duidelijk denk ik20141030_123534.jpg
                20141030_123539.jpg
                20141030_123539.jpg

Comment

• ja ben net ook weer over en weer naar zee over n49 gereden, heb die transports ook gezien

Comment

• op die snelweg zie je snel nieuwe modellen op transporten staan.

Comment

• thx !

Comment

• Yep, toen ik mn V ging afhalen hadden ze net een vito geleverd in de garage (demo).

Heel tevreden trouwens, rijdt super. Geen rammelingen. Zeker geen camionet gevoel.

Ik zie slechts 2 minpuntjes: de remmen die ik ietste zwak vind om de 2,3ton tot stilstand te brengen en een totale afwezigheid van opbergmogelijkheden op het vak onder middenconsole na. Zelfs het handschoenvak is klein.

Vorige Vito en viano gereden, dit is toch een hele verbetering hoor.

Comment

• Iemand een idee welke korting je kan krijgen op aankoop Vito Tourer of V klasse ?

Comment

• Vito 114 met wat opties - 15%
                            besteld eind september
                            levering Maart 2015

Comment

• En welke korting is te verkrijgen op een V ?

Comment

• Konzeptfahrzeuge sind der Blick in die Zukunft. So auch die in Genf gezeigte V-ision e von Mercedes. Die aufgewertete V-Klasse wird zum ökologischen Luxusjäger des VW T5. Doch wie viel wird in einem Serienmodellen übrig bleiben?

zopas voorgesteld in Genève. Voorlopig nog concept?

Eerste busje met Plug-In?

Laat maar komen asap aub!

Concept V-ision e nennt Mercedes sein Konzeptfahrzeug das einen Ausblick auf das vielseitige Entwicklungspotenzial der V-Klasse geben soll. Neben allerlei Luxus bietet die Studie auch einen 333 PS starken Hybridantrieb.
                                Last edited by ; 03/03/2015, 10:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
                                  http://www.n-tv.de/auto/V-ision-e-ja...e14616871.html
                                  zopas voorgesteld in Genève. Voorlopig nog concept?
                                  Eerste busje met Plug-In?
                                  Laat maar komen asap aub!
                                  http://www.auto-motor-und-sport.de/n...ps-725782.html
                                  Inderdaad, en heeft een eigen topic bij 'scoops',

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Rasendes Reisemobil

Dicker Diesel, 190 PS: Damit wird der Mercedes Marco Polo zum bewohnbaren Rennwagen.

Der Marco Polo ist teuer, kostet aber nicht viel mehr als ein luxuriöser Familienkombi. Und den kann er ersetzen, denn weder Komfort noch Handlichkeit sprechen dagegen, ihn als Alltagsauto zu nutzen. Mir gefällt besonders sein frisches Innenraumdesign – und die unkomplizierte Bedienung.

Bron: autobild

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Working...
                                          X