Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou nu deze opteren boven een VW-Multivan en hopen dat de kwaliteit er door de jaren heen is op vooruit gegaan.
Prachtig van binnen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Super, vooral de opwaardering van het interieur was hard nodig. Dit zou wel is de eerste keer kunnen zijn dat ik de V verkies boven de multivan. Het helpt ook dat ze, op deze foto's althans, nog niet an het roesten zijn :-P
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Lees nu maar eerst je bericht.
= +1
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Na maanden geplaagd te hebben met schetsen en interieurfoto's heeft Mercedes-Benz nu eindelijk z'n nieuwe V-klasse gepresenteerd.
Opnieuw is de V-klasse in diverse formaten te bestellen, ditmaal biedt Mercedes drie lengte-uitvoeringen aan, van 4,90 tot 5.37 meter.
Heeft dat niet altijd zo geweest? Ik herinner me toch nog dat we in de tijd de Viano in XXL-versie hadden en die was toen toch ook al +5,25m.
Ik herinner me zelfs nog dat we toen met de XXL naar de carwash gingen en deze niet overal op de automatische transportband kon gezien zijn langere wielbasis. Ze moesten hem dan telkens lang achteren een duwtje geven.
Ook het uitlijnen bij een banden/velgen wissel kon toen niet overal plaats vinden, door zijn verlengde wielbasis.
Zou nu deze opteren boven een VW-Multivan en hopen dat de kwaliteit er door de jaren heen is op vooruit gegaan.
Prachtig van binnen.
I agree. Wat mij betreft is dit qua look inderdaad de eerste keer dat de MB V kan tippen aan de VW Multivan. En dat wil wat zeggen, want ik heb een serieuze 'boon' voor de VW, vermits ik in mijn D'Ieteren-verleden serieus wat leuke reismomenten beleefd heb aan het stuur van Multivan/Caravelle/California...
I agree. Wat mij betreft is dit qua look inderdaad de eerste keer dat de MB V kan tippen aan de VW Multivan. En dat wil wat zeggen, want ik heb een serieuze 'boon' voor de VW, vermits ik in mijn D'Ieteren-verleden serieus wat leuke reismomenten beleefd heb aan het stuur van Multivan/Caravelle/California...
Dat is het leuke aan die busjes, mijn neef zijn Multivan en daarna zijn V hebben wij altijd gebruikt als feestbus. En voor op verlof te gaan gingen wij altijd met een paar buskes van het bedrijf, wel goed gekuist vooraf Ik heb daar eigenlijk altijd graag mee gereden, dikwijls dat ik na de vakantie daar nog wat langer bleef mee bollen, gewoon omdat het leuk is.
Mijn vader is begonnen bij een 190 en heeft dan een E, C, V, CLK, E, ML en nu terug E gehad. En als je vraagt wat nu uiteindelijk de beste was voor hem, zegt hij gek genoeg de V.
Dat is het leuke aan die busjes, mijn neef zijn Multivan en daarna zijn V hebben wij altijd gebruikt als feestbus. En voor op verlof te gaan gingen wij altijd met een paar buskes van het bedrijf, wel goed gekuist vooraf Ik heb daar eigenlijk altijd graag mee gereden, dikwijls dat ik na de vakantie daar nog wat langer bleef mee bollen, gewoon omdat het leuk is.
Mijn vader is begonnen bij een 190 en heeft dan een E, C, V, CLK, E, ML en nu terug E gehad. En als je vraagt wat nu uiteindelijk de beste was voor hem, zegt hij gek genoeg de V.
Misschien niet helemaal on-topic maar voor de fun zet ik onze busjes uit het verleden hier toch even.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Am 31. Januar fand die Mercedes-Benz V-Klasse Weltpremiere in München statt.http://hyyperlic.com/2014/01/bildergalerie-mercedes-benz-v-klasse/5916/mercedes-b...
NEU: Der Fahrbericht unserer Probefahrt: https://www.youtube.com/watch?v=QW42Ttgbc6YWir waren am 30.01.2014 nach München zur Weltpremiere der neuen 2014 Merc...
Comment