Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz V-Klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de zetels zijn veel lichter

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

de t6 zal een pak beter bewapend zijn

Comment

Gisteren mijn eerste gezien.... Wel een topbus!014.jpg

Comment

Bestelbon getekend

Lang getwijfeld tussen zwart (klassiek) of het Canvasietblauw. Het is het laatste geworden.

En nu: wachten.

Comment

proficiat, zou het ook wel willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
            Bestelbon getekend

Lang getwijfeld tussen zwart (klassiek) of het Canvasietblauw. Het is het laatste geworden.

En nu: wachten.
            Proficiat met de minivan!
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Proficiat !
              En welk type is het geworden V200,220,250, automaat, .... ?

Comment

V250 avantgarde. Aangezien ik automaatrijder ben en dure optie van 2500eu+ op de V220 dan maar meteen de 250 he...
                Tprijsverschil was klein genoeg om dan maar meteen voor die te gaan.
                Zie wel wat op tegen het Adbleu gedoe, maar kom. Blijkbaar om de 6000km bij te vullen.

160g co2 voor een auto van 190pk en 2,2ton valt goed mee.

Comment

Zie wel wat op tegen het Adbleu gedoe, maar kom. Blijkbaar om de 6000km bij te vullen.

Hier met de ML komen we net niet toe om 25dzd km rond te halen. Melding gaat gewoonlijk aan tussen de 22 & 23 dzd. Meestal kiepert mijn vrouw daar dan minstens het minimum van 5 liter bij.
                  Kind kan de was doen.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Om de 25k? Graag! Maar das wat de verkoper me zei. 6 a 7 K.

Comment

Om de 25k? Graag! Maar das wat de verkoper me zei. 6 a 7 K.
                      Zal 2500 km zijn of 2,5 dzd

Comment

V250 avantgarde. Aangezien ik automaatrijder ben en dure optie van 2500eu+ op de V220 dan maar meteen de 250 he...
                        Tprijsverschil was klein genoeg om dan maar meteen voor die te gaan.

160g co2 voor een auto van 190pk en 2,2ton valt goed mee.
                        hoeveel zitplaatsen ? Lichte vracht ? Mooie aankoop !

Comment

5, ja dubbele cabine he. Bedrijfswagen voor zelfstandige. Geen 100% aftrek meer
                          Je hoort en leest zeer veel, maar een 100% aftrek lijkt me verleden tijd, wat men ook moge beweren her en der.

Comment

Mercedes-Benz V-Klasse

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Zal 2500 km zijn of 2,5 dzd
                            Hallo!
                            Indicatielampje voor het bijvullen gaat steeds aan net voor hij telkens in onderhoud moet. Wat hier dus alle 25000 km moet gebeuren. Dus rond de 22000 á 23000 duizend km gaat er telkens wat AdBleubij.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Hallo!
                              Indicatielampje voor het bijvullen gaat steeds aan net voor hij telkens in onderhoud moet. Wat hier dus alle 25000 km moet gebeuren. Dus rond de 22000 á 23000 duizend km gaat er telkens wat AdBleubij.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                              Nice !

Comment

Op die middelste foto zie je helemaal links die grijze staan met rondom ruiten, zou dit de nieuwe vito zijn voor personenvervoer (ik vermoed dat ze werkvolk niet in een V-klasse gaan duwen), blijkbaar is hier nog maar weinig info over, iemand die ik ken wil voor haar 18-jarige dochter in een rolstoel de nieuwe V-klasse kopen, ik raadde ze dan de Vito Combi aan maar nu begin ik zelf te twijfelen of deze wel bestaat, die grijze met ruiten heeft precies toch geen meegespoten bumpers enzo of zie ik dat verkeerd?

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

Ik denk dat het allemaal vito 's zijn...
                                  maar de met de mogelijkheid om ramen te nemen.
                                  de vito zou later dit jaar uitkomen, en is niet bij iedere dealer verkrijgbaar.

Comment

volgens mij zijn dit ook allemaal Vito's, op de onderste foto staat helemaal rechts een V-klasse en die middelste is dan weer die Vito met ruiten van de foto erboven, die tweede van rechts twijfel ik wat dat is.

Juist bericht gehad van de dealer waar ik mijn Sprinter heb gekocht, Vito Combi komt er zeker maar krijgt een andere benaming nl. Tourer
                                    Last edited by ; 27/08/2014, 11:39.

Comment

Hoe zit het eigenlijk met het geluid in de nieuweV ?
                                      Ik heb een viano en vind dit toch een camionette met veel plastic, veel knopjes en zeer lawaaiereg.

Comment

veel resonaties ook in heel die (oude) bak, echt een bus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          veel resonaties ook in heel die (oude) bak, echt een bus
                                          De nieuwe v ?

Comment

Working...
                                          X