Ik heb me al 10x eentje samen gesteld. Een van de meest karaktervolle auto's die je nieuw kan kopen. Fan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C4 Cactus
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk BerichtenHayes welke samenstelling was dit? Zijn ook al even aan het rondkijken voor een iets grotere vervanger van onze vw up. En deze hoort bij de mogelijkheden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDit is de Shine Edition Urban, met alles erop en eraan, diesel met automatische bak. Basisprijs is een goeie 23000.
Op zich natuurlijk allemaal geen grote verschillen, maar wij hadden de keuze tussen het kopen van een Shine Edition Urban of de Pearl White met Habana interieur die het ook geworden is.
De prijs die hier word vermeld kan mss wel kloppen qua cataloog maar normaal moet je de Shine Edition Urban altijd onder de 20 mile kunnen buiten rijden bij de dealer.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Klopt hé. 23000 is catalogusprijs. Op de Feel kreeg ik 2400 korting, 1000 euro stockkorting en sowieso 1000 euro overname. En ik had al toegegeven dat ik niet in het eerste jaar effectief dacht aan kopen.
Dus als je serieuze interesse hebt, moet er nog meer af kunnen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Amai dat zijn serieuze kortingen, en dat op een nieuw model.
Meestal beginnen de kortingen pas na een tijdje.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
De C4 Cactus bij ons is intussen weer naar zijn baasje.
We schreven er een aantal stukjes over en kenden wat problemen met de AdBlue-toevoeging die niet helemaal in orde was gebracht. Al lag dat niet aan de auto zelf natuurlijk. Het leverde ons wel een inzicht op in de truken die constructeurs toepassen om de CO2-uitstoot laag te houden.
We maakten ook een filmpje van de C4 Cactus:
[/QUOTE]
Comment
-
Die ruitensproeiers lijken mij nog een goed systeem.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
En ik kan jullie met bevestigen dat na 8.000km ik er zondags nog graag mee naar de bakker rijdt want verder is het de wagen voor mijn vrouw.
Vooral het rijgedrag en zitpositie is uitstekend, er moeten veel dure Duitse wagen de duimen leggen om deze kwaliteiten te evenaren en je hebt in het straatbeeld eens wat anders dan eender welke saaie BMW of Audi.
Mocht eenieder hier eens wat beter naar zijn financiële mogelijkheden kiezen en niet naar zijn ego dan zouden er heel wat meer Citroens en Peugeots alsook Renault verkocht worden.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk heb deze al een paar keer zien rijden en ik vind dit gewoonweg een belachelijke auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenIdd, enorm lelijke ook!
Idd, een echt misbaksel. En dan lees je hier dat het toch eens wat anders is dan de lease BMW/VW/Merc/Audi's... Dan moet ik toch even lachen hoor, een auto koop je toch niet omdat het eens wat anders is dan de mainstream.
Comment
-
als dit lelijk is, dan is een i3 zo'n lelijk hok dat die geen bestaansrecht heeft. En mercedes heeft ook een aantal miskleunen in zijn gamma staan...
de vrouw heeft getwijfeld om er eentje te kopen, maar met 2 kinderen is die toch iets te klein. Ik kon met het panoramisch dak op de achterzetel niet comfortabel genoeg zitten. Niet dat ik daar veel ga zitten, maar ik hou daar wel rekening mee. Grootste nadeel was de hoge laaddrempel van de koffer. Maar voor de rest sprak de wagen ons enorm aan. Origineel concept, mooi afgewerkt aan de binnenkant, grote personaliseringsmogelijkheden en de juiste motorisaties te verkrijgen.
Comment
-
Als ik zo eentje zie staan moet ik me toch altijd even inhouden.
Krijg dan echt de drang om die "airbumps" eens grondig te testen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIdd, een echt misbaksel. En dan lees je hier dat het toch eens wat anders is dan de lease BMW/VW/Merc/Audi's... Dan moet ik toch even lachen hoor, een auto koop je toch niet omdat het eens wat anders is dan de mainstream.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIdd, een echt misbaksel. En dan lees je hier dat het toch eens wat anders is dan de lease BMW/VW/Merc/Audi's... Dan moet ik toch even lachen hoor, een auto koop je toch niet omdat het eens wat anders is dan de mainstream.
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals dit lelijk is, dan is een i3 zo'n lelijk hok dat die geen bestaansrecht heeft. En mercedes heeft ook een aantal miskleunen in zijn gamma staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDe C4 cactus is een pak mooier dan de meeste veortuigen die je bij Mercedes in de toonzaal ziet staan. En bij BMW zijn er ook heel wat die er niet aan kunnen tippen
Comment
Comment