Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geniale bak vind ik het. Past zo tussen alle andere bakjes in het Conservatoire Citroën. Moest ik in de markt zijn voor een nieuwe auto, ik zou er geen 2 keer over hoeven te denken als de prijs wat correct is.
Ik hoop in ieder geval dat we hem vaak in het straatbeeld gaan tegenkomen, al vrees ik ervoor.
Pas op, want dit ding is wel heel zuinig als de cijfers kloppen, dat is dezer dagen niet niks.
Ik moet binnen afzienbare tijd 2 wagens vervangen ...beide moeten hogere zitpositie hebben, automaat en fiscaal interessant ... afhankelijk van de prijspolitiek van deze is die zeker een kanshebber om een van beide te gaan worden !
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Ik moet binnen afzienbare tijd 2 wagens vervangen ...beide moeten hogere zitpositie hebben, automaat en fiscaal interessant ... afhankelijk van de prijspolitiek van deze is die zeker een kanshebber om een van beide te gaan worden !
Ja die prijzen gaan het hele verhalen maken of kraken denk ik. Er is geen enkele wagen op de markt volgens mij die zo zuinig is, praktisch is en er toch nog leuk uitziet.
Ik moet binnen afzienbare tijd 2 wagens vervangen ...beide moeten hogere zitpositie hebben, automaat en fiscaal interessant ... afhankelijk van de prijspolitiek van deze is die zeker een kanshebber om een van beide te gaan worden !
Ja die prijzen gaan het hele verhalen maken of kraken denk ik. Er is geen enkele wagen op de markt volgens mij die zo zuinig is, praktisch is en er toch nog leuk uitziet.
Un bond de 30 ans en arrière. Avec seulement 965 kg pour 4,16 m de long, le dernier bébé deCitroën, aboutissement des réflexions lancées en 2007 sur la voiture essentielle (concept-car C-Cactus), affiche un rapport masse/encombrement analogue à celui d’une… BX de 1983. Un ovni que cette C4 Cactus, à l’heure où la concurrence actuelle en est encore à digérer la « crise de gras » des années 2000. La concurrence ? Multiple, à croire les Chevrons : la C4 Cactus s’insère entre les crossovers urbains Nissan Juke/Renault Captur, et les compactes Renault Mégane/VW Golf. Fait notoire, Citroën prend en compte la Hyundai i30 : avec des rapports prix/équipements offensifs, le coréen conquiert de plus en plus de clients en Europe, et c’est là que la C4 Cactus veut frapper : proposer l’habitabilité et les prestations essentielles d’une compacte au prix d’une citadine polyvalente. Combien ? Impossible de savoir pour l’instant tant le sujet est stratégique : la C4 Cactus entrera en production le 28 avril, mais ne sera lancée qu’en juin. Son prix d’appel est toujours pressenti sous les 15 000 €.
het is een wagen die even wennen is maar met de juiste prijsstelling zou dit wel eens een verkoopsbommetje kunnen worden.
Zuinig, vlot, een hogere zit. Dat zijn al een paar sterke troeven.
Ik ben alleszins fan.
Buitenkant gedurfd, maar vooral de cockpit is een zegen in een tijdsperk waarin die net volgepropt en met zo véél mogelijk knopjes moet zijn.
Ik vraag me af of die airbumps mensen niet gaan afschrikken. Als z enu gewoon die bumps weggelaten hadden maar wel het kleurvlak behouden. Zou ik ook mooi hebben gevonden. Als d eprijs hiervan meevalt, zie ik dit goed verkopen.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik verwacht de prijs van een basisversie onder de 20 mile, het topmodel zal dan wel weer tegen de 25 mile aanlopen?
Puur gokken natuurlijk, maar indien dit wagentje straks in de showroom voldoet aan mijn verwachtingen dan gaat ons madam hare Peugeot 3008 eruit voor een Cactus exemplaar.. Ik ben fan!
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Ik ben alleszins fan.
Buitenkant gedurfd, maar vooral de cockpit is een zegen in een tijdsperk waarin die net volgepropt en met zo véél mogelijk knopjes moet zijn.
Ik vraag me af of die airbumps mensen niet gaan afschrikken. Als z enu gewoon die bumps weggelaten hadden maar wel het kleurvlak behouden. Zou ik ook mooi hebben gevonden. Als d eprijs hiervan meevalt, zie ik dit goed verkopen.
Comment