Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C4 Cactus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bron + meer foto's: caradisiac
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Geniale bak vind ik het. Past zo tussen alle andere bakjes in het Conservatoire Citroën. Moest ik in de markt zijn voor een nieuwe auto, ik zou er geen 2 keer over hoeven te denken als de prijs wat correct is.
        Ik hoop in ieder geval dat we hem vaak in het straatbeeld gaan tegenkomen, al vrees ik ervoor.
        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

gedurfd concept... maar omdat de mensen alleen maar saai, saaist en saaier willen op hun oprit, zal dit een zeldzame verschijning blijven.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            gedurfd concept... maar omdat de mensen alleen maar saai, saaist en saaier willen op hun oprit, zal dit een zeldzame verschijning blijven.
            Dat zei men indertijd van de Juke ooit.
            2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
              Dat zei men indertijd van de Juke ooit.
              Al had ik van die voorspelling wél gehoopt dat ze uitkwam, haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                Pas op, want dit ding is wel heel zuinig als de cijfers kloppen, dat is dezer dagen niet niks.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Pas op, want dit ding is wel heel zuinig als de cijfers kloppen, dat is dezer dagen niet niks.
                  Ik moet binnen afzienbare tijd 2 wagens vervangen ...beide moeten hogere zitpositie hebben, automaat en fiscaal interessant ... afhankelijk van de prijspolitiek van deze is die zeker een kanshebber om een van beide te gaan worden !
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                    Ik moet binnen afzienbare tijd 2 wagens vervangen ...beide moeten hogere zitpositie hebben, automaat en fiscaal interessant ... afhankelijk van de prijspolitiek van deze is die zeker een kanshebber om een van beide te gaan worden !
                    Ja die prijzen gaan het hele verhalen maken of kraken denk ik. Er is geen enkele wagen op de markt volgens mij die zo zuinig is, praktisch is en er toch nog leuk uitziet.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                      Ja die prijzen gaan het hele verhalen maken of kraken denk ik. Er is geen enkele wagen op de markt volgens mij die zo zuinig is, praktisch is en er toch nog leuk uitziet.
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Lijkt erg veel van vorm op deze : ( profiel )
                        https://www.google.nl/search?hl=nl&s...bm=isch&imgdii=_

Comment

Ik ben fan! Gokje naar de prijs?

Comment

Un bond de 30 ans en arrière. Avec seulement 965 kg pour 4,16 m de long, le dernier bébé deCitroën, aboutissement des réflexions lancées en 2007 sur la voiture essentielle (concept-car C-Cactus), affiche un rapport masse/encombrement analogue à celui d’une… BX de 1983. Un ovni que cette C4 Cactus, à l’heure où la concurrence actuelle en est encore à digérer la « crise de gras » des années 2000. La concurrence ? Multiple, à croire les Chevrons : la C4 Cactus s’insère entre les crossovers urbains Nissan Juke/Renault Captur, et les compactes Renault Mégane/VW Golf. Fait notoire, Citroën prend en compte la Hyundai i30 : avec des rapports prix/équipements offensifs, le coréen conquiert de plus en plus de clients en Europe, et c’est là que la C4 Cactus veut frapper : proposer l’habitabilité et les prestations essentielles d’une compacte au prix d’une citadine polyvalente. Combien ? Impossible de savoir pour l’instant tant le sujet est stratégique : la C4 Cactus entrera en production le 28 avril, mais ne sera lancée qu’en juin. Son prix d’appel est toujours pressenti sous les 15 000 €.

Bron
                            Blijkbaar willen ze deze aan de prijs van de C3 positioneren ...
                            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Ik vind hem echt knap. Een tof ding, mooie gedurfde buitenkant en prachtig interieur. Chapeau Citroën!!!

Comment

waar vind ik een kotsende smiley?

Comment

het is een wagen die even wennen is maar met de juiste prijsstelling zou dit wel eens een verkoopsbommetje kunnen worden.
                                  Zuinig, vlot, een hogere zit. Dat zijn al een paar sterke troeven.

Comment

Ik ben alleszins fan.
                                    Buitenkant gedurfd, maar vooral de cockpit is een zegen in een tijdsperk waarin die net volgepropt en met zo véél mogelijk knopjes moet zijn.

Ik vraag me af of die airbumps mensen niet gaan afschrikken. Als z enu gewoon die bumps weggelaten hadden maar wel het kleurvlak behouden. Zou ik ook mooi hebben gevonden. Als d eprijs hiervan meevalt, zie ik dit goed verkopen.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik verwacht de prijs van een basisversie onder de 20 mile, het topmodel zal dan wel weer tegen de 25 mile aanlopen?

Puur gokken natuurlijk, maar indien dit wagentje straks in de showroom voldoet aan mijn verwachtingen dan gaat ons madam hare Peugeot 3008 eruit voor een Cactus exemplaar.. Ik ben fan!
                                      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Ik ben alleszins fan.
                                        Buitenkant gedurfd, maar vooral de cockpit is een zegen in een tijdsperk waarin die net volgepropt en met zo véél mogelijk knopjes moet zijn.

Ik vraag me af of die airbumps mensen niet gaan afschrikken. Als z enu gewoon die bumps weggelaten hadden maar wel het kleurvlak behouden. Zou ik ook mooi hebben gevonden. Als d eprijs hiervan meevalt, zie ik dit goed verkopen.
                                        De bumps zijn sowieso optioneel dacht ik.
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                          Ik verwacht de prijs van een basisversie onder de 20 mile, het topmodel zal dan wel weer tegen de 25 mile aanlopen?
                                          Heb jij al eens gezien wat een citroen tegenwoordig kost?

dit gaat eerder naar de 30-35k gaan, duur grap ! en het lelijke krijg je er gratis bovenop

Comment

Working...
                                          X