Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C4 Cactus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ter info : op www.citroen.nl kan je de prijslijsten downloaden ...
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ik vind dit best wel een tof ding eigenlijk!
            freude am fahren

Comment

De eerste exemplaren zijn onderhand afgeleverd aan de garages en worden tijdens de komende opendeurdagen publiek voorgesteld.
              Deze ga ik toch eens van dichtbij bekijken.

Wel jammar dat de 0-100 tijd van de 1.2 benzine 82 pk met ETG 15s bedraagt .... Dat lijkt me echt wel heel traag om mee te kunnen met het verkeer.
              De diesel 92 pk met ETG zit ergens in de 11s wat al heel wat meer aanvaardbaar is ... met het beoogde gebruik is diesel weliswaar een slechte keus denk ik ... decisions decisions
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

15 is traag, maar "meekunnen met het verkeer" is zo'n boutade.
                Onze Partner doet er volgens mij 13.5 seconden over. Nog nooit niet meegekunnen met het verkeer.

Vanaf wanneer is deze te koop eigenlijk. Staat op de website van Citroën nog altijd bij concept cars.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

smartje cdi is de traagste auto op de markt, zelfs die kan mee

Comment

Mijn 200D doet er bijna 20sec over ... Ik rijd daar jaarlijks 30 a 40.000km mee, en ik kom in het Belgische verkeer er nog steeds goed mee weg...
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                      De eerste exemplaren zijn onderhand afgeleverd aan de garages en worden tijdens de komende opendeurdagen publiek voorgesteld.
                      Deze ga ik toch eens van dichtbij bekijken.

Wel jammar dat de 0-100 tijd van de 1.2 benzine 82 pk met ETG 15s bedraagt .... Dat lijkt me echt wel heel traag om mee te kunnen met het verkeer.
                      De diesel 92 pk met ETG zit ergens in de 11s wat al heel wat meer aanvaardbaar is ... met het beoogde gebruik is diesel weliswaar een slechte keus denk ik ... decisions decisions

zullen nog wel snellere tce motoren in komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        Mijn 200D doet er bijna 20sec over ... Ik rijd daar jaarlijks 30 a 40.000km mee, en ik kom in het Belgische verkeer er nog steeds goed mee weg...
                        Als je niet in uw spiegels kijkt, dan zie je de files achter je niet natuurlijk.

Comment

Eerste Tests :

EXCLUSIF - Parmi les modèles les plus attendus de l'année, la nouvelle Citroën bouleverse les codes automobiles. Le Figaro l'a essayée en avant-première.

La marque au chevrons défriche un nouveau territoire automobile avec le C Cactus qui bouscule bien des conventions, avec beaucoup d'à-propos.

Malgré sa plastique particulière, le C4 Cactus fait appel à des organes vitaux connus. L’idée d’adopter le diesel e-HDi de 92 ch était bonne, celle de l’associer à une boîte robotisée beaucoup moins.

Samengevat, de "beste" motor in het beestje is de e-THP 110. De automaten zijn zwaar K*T maar in de toekomst zou de automaat uit de 308 zijn weg naar de cactus vinden.
                          Last edited by MaXX99; 10/06/2014, 14:29.

Comment

"Zeg wa hedde gij gekocht?"

"Ne cactus".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                              Als je niet in uw spiegels kijkt, dan zie je de files achter je niet natuurlijk.
                              Je weet duidelijk niet waarover je spreekt
                              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Gisteren men eerste gezien ... witte met bruine airbumps , zag er goed uit
                                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                  "Zeg wa hedde gij gekocht?"

"Ne cactus".

Ik heb 4 garageboxen. Twee met cactussen en twee met niks tussen.

(werkt beter als je hem vertelt).

Comment

Vandaag mijn eerste Cactus gezien in de showroom bij De Blauwe Vogel in Eke.
                                    Fancy dingetje, zowel exterieur als interieur. Die airbump dingen op de deuren, heeft dat ook een praktisch nut?

Morgen moet onze Peugeot op onderhoud. Eens zien of ik toevallig niet zo een Cactus kan meekrijgen voor een uurtje.
                                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                      Die airbump dingen op de deuren, heeft dat ook een praktisch nut?
                                      Ik vermoed dat die er zijn ter bescherming van de deuren.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Comment

• Ik vind hem super!!!!!

Comment

Working...
                                          X