Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C4 Cactus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook! Echt een cool ding.

Comment

• Zo lelijk
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Ik ben Zo lelijk
        Och jongen, trek het u niet aan, er zitten hier wel meer lelijkaards! (kosai, ibi, ...)

Comment

• Zeker als hij zo zou komen. Echt een Citroën zoals het moet

Comment

• Vraag me nog altijd af waarom ze dat ding C4 Cactus noemen.
            Het onderstel is van de C3, en verder heeft hij ook niks met de C4 lijn te maken.
            Ze hadden hiervan beter de nieuwe C3 Picasso gemaakt.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Week van 7 juli ga ik proefrijden,,, heb al een offerte voor de Shine edition 1.6 hdi

We zullen zien of het schot af gaat, ik heb nu al in een handgeschakelde test gereden maar er komt een automaat versie als testwagen en deze wil ik eerst een uitproberen.
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Door familiale omstandigheden heb ik de testrit nog niet ingepland, wel al een hele boel offertes ontvangen.
                Wat me wat afschrikt is de automaat icm de benzineversie : 15s naar de 100 is echt wel veel.
                Bovendien is de Cactus niet echt het "koopje" zoals deze door Citroen wordt omschreven en is het prijsverschil tussen de Cactus 82pk ETG en de C4 Picasso 165pk EAT6 niet echt heel groot .... Uiteraard is de TCO van deze laatste wat hoger maar niets echt onoverkomelijks voor wat ik denk heel wat meer auto ...
                Ik zou deze beide eens op 1 dag willen rijden en dan beslissen (wordt de tweede wagen voor het vrouwtje).

We zouden ook wat kunnen wachten uiteraard. Traditiegetrouw brijdt Citroen na 6 maand a 1 jaar het motorengamma van zijn modellen uit. Zowieso staat er een hybrid-air versie op de planning en mogelijk zetten ze de Aisin automaat ook in op andere versies (icm de e-THP 1.2 met 130pk zou leuk zijn, maar vrees wishfull thinking)
                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Gisteren eentje zien staan bij Citroen in Lennik, in et echt wel knapper dan op foto.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik en mijn vrouw en dan maar ook ineens de kids zijn vanavond een testrit gaan maken met de Cactus 1.6 hdi etg6 gerobotiseerde automaat dus.

We kregen een Shine-edition mee, een witte met bruine airbumps en bruin stoffen interieur, verder had hij alle opties naar mijn idee? buiten mss het automatisch parkeren ma swat!

Het wagentje rijdt aanvankelijk wel erg goed, wel is het wat aan comfort inleveren tov onze Peugeot 3008 full-option maar dat stoort ons niet zo erg en waarschijnlijk kunnen we voor de prijs dat hij ons kost de 3008 wel slijten?

Zeker is de deal nog niet, achteraf gezien is de 3008 wel een hele fijne auto en hij heeft net een groot onderhoud achter de kiezen, mocht de aankoop toch doorgaan dan is dit puur omdat we niet zo tevreden zijn van de gerobotiseerde automaat in de Peugeot die vrij vaak zijn kuren heeft, nu zal je zeggen waarom dan terug een gerobotiseerde automaat nemen in de Cactus,,, wel deze is toch weer wat aangepast en rijdt wel degelijker, ook schakelt de nieuwe egt -bak niet meer naar zijn O-stand maar blijft steeds bij stilstand in zijn versnelling zodat de wagen bij vertrek niet echt meer hoeft na te denken. Er zit hier dan ook een start en stop systeem op wat erg goed werkt.

Verder is het zoals eerder gemeld wel wat een plastiek wagentje en is het prijsverschil wel goed te merken, maar ik zie het vooral als een leuke wagen voor mijn vrouw en de Kids met alle nieuwe snufjes erop en eraan zoals het 7inch aanraakscherm met alle functie tot zelfs internet, ook het panoramisch dak doet de wagen binnenin tot vreugde stemmen en ach wil je wat mee zijn met je tijd dan moet je toch regelmatig eens wisselen van wagen, ook niet onbelangrijk is dat nu de buren ook weer kunnen roddelen en we zowel op reis kunnen gaan als ne nieuwen auto te kopen, alles om de schijn hoog te houden hé
                    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• misschien toch eens aandringen bij uw garage dat ze de software van uw gerobotiseerde bak eens updaten
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        misschien toch eens aandringen bij uw garage dat ze de software van uw gerobotiseerde bak eens updaten
                        Beetje off-topic nu wel maar dat is ondertussen reeds 2x gebeurd, laatste keer een jaar geleden binnen de garanties.

Het probleem ligt niet voor de 100% bij de wagen alleen, ook mijn vrouw die best wel een goede bestuursters is rijdt iets te stressvol met de wagen waardoor de wegen zich heel onrustig gedraagt, maar ja dat wil nog niet zeggen dat ik haar maar enkel met de fiets de baan op moet sturen, anders kan ik zelf om mijn boodschappen en kost op de tafel ;-)

Comment

• O ja, ik vergeet nog een niet onbelangrijke reden waarom dan nog wel voor de Cactus te kiezen, Wij hebben thuis in de hoofdgarage 2 wagens staan, de Multivan en de 3008, deze garage is achteraan op zijn breeds circa 6m en circa 11m diep. tot onze spijt kan de 3008 die dagelijks meermaals de baan op is niet samen met de Multivan binnen staan, het lukt wel als ik de Multivan als eerste binnen zet en dan wat diagonaal zodat de 3008 steeds vlot binnen kan, maar ik merk dat ik dan de Multivan wat gemakkelijker laat staan en vaak met mijn Vivaro rijdt.

Indien we de Cactus kopen ( deze is 20cm korter dan de 3008 ) dan kunnen de Multivan en de Cactus gewoon recht binnen en is het wat makkelijker om ook de Multivan wat vaker van stal te halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                            Verder is het zoals eerder gemeld wel wat een plastiek wagentje en is het prijsverschil wel goed te merken, maar ik zie het vooral als een leuke wagen voor mijn vrouw en de Kids met alle nieuwe snufjes erop en eraan zoals het 7inch aanraakscherm met alle functie tot zelfs internet, ook het panoramisch dak doet de wagen binnenin tot vreugde stemmen en ach wil je wat mee zijn met je tijd dan moet je toch regelmatig eens wisselen van wagen, ook niet onbelangrijk is dat nu de buren ook weer kunnen roddelen en we zowel op reis kunnen gaan als ne nieuwen auto te kopen, alles om de schijn hoog te houden hé
                            Dude, WTF?

- 7 inch aanraakschermen kun je ook apart kopen, voorbeeld: http://www.apple.com/benl/ipad-mini/
                            - "wil je wat mee zijn met je tijd dan moet je toch regelmatig eens wisselen van wagen" -> Huh???
                            - "ook niet onbelangrijk is dat nu de buren ook weer kunnen roddelen en we zowel op reis kunnen gaan als ne nieuwen auto te kopen" -> Huh!!!
                            - "alles om de schijn hoog te houden hé" -> Ah dus je geeft het ook gewoon toe dat het maar voor de schijn is.

Welnu, je kunt ook met je huidige auto blijven rijden en de illusie wekken dat je verstandig bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              Dude, WTF?

- 7 inch aanraakschermen kun je ook apart kopen, voorbeeld: http://www.apple.com/benl/ipad-mini/
                              - "wil je wat mee zijn met je tijd dan moet je toch regelmatig eens wisselen van wagen" -> Huh???
                              - "ook niet onbelangrijk is dat nu de buren ook weer kunnen roddelen en we zowel op reis kunnen gaan als ne nieuwen auto te kopen" -> Huh!!!
                              - "alles om de schijn hoog te houden hé" -> Ah dus je geeft het ook gewoon toe dat het maar voor de schijn is.

Welnu, je kunt ook met je huidige auto blijven rijden en de illusie wekken dat je verstandig bent.
                              Ieder doet wat hij wil. Als autoliefhebber is veranderen van een wagen er erover praten toch leuk. Doen zou ik zeggen.

Comment

Dude, WTF?
                                Volgens mij heeft die smiley aan het einde van daniell's betoog een betekenis ...
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ik heb hem nu al paar keer gezien in het echt en ik vind het echt een heel knappe auto. Echt sterk van Citroën dat ze zo iets uitbrengen.

Comment

• Ironie is niet aan iedereen besteed, blijkbaar.
                                    Ik vind het een heel guitig karretje
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dude, WTF?

Ik veronderstel dat na enkele jaren hier te schrijven er toch al enkelen in geslaagd mij wat door te hebben na 928 berichten, toch zijn er die na 1390 berichten zich nog altijd laten meeslepen in een verhaal dat wat uit de context is getrokken. als ik hier alles moet neerpennen zoals het in den bijbel staat geschreven dan heb ik er zelf ook geen lol aan en gelukkig zit ik nu regelmatig met een brede smile achter m'n toetsenbord van wat ik zelf neerpen, noem het niveau laag, noem het goed?? ik zal er niet wakker van liggen.

Of moet ik hier iedereen eens uitnodigen om een pint te komen drinken in mijnen hof met er een bbq bij om mij te profileren??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                        Of moet ik hier iedereen eens uitnodigen om een pint te komen drinken in mijnen hof met er een bbq bij om mij te profileren??
                                        Wanneer moet ik dat in mijn agenda zetten ?
                                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• goed idee
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X