Als je aandacht wil met je bedrijf is dit de perfecte wagen, zeker in dat geel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C4 Cactus
Collapse
X
-
-
vind het een erg gemiste kans dat ze het blijkbaar van horen zeggen een harde ophanging hebben gegeven
ze hadden beter cit gespeeld en alten zien dat een comfy hydraulik dat niet in de weg staat
reed er al iemand het basisodel op kleine wieltjes ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind het een erg gemiste kans dat ze het blijkbaar van horen zeggen een harde ophanging hebben gegeven
ze hadden beter cit gespeeld en alten zien dat een comfy hydraulik dat niet in de weg staat
reed er al iemand het basisodel op kleine wieltjes ?
Ik heb alvast bij de proefrit met een Shine edition ( met 17inch wielen ) niet de ervaring gehad dat de wagen maar enigszins stug zou zijn alhoewel er op mijn proefrij-route geen kinderkopjes lagen.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Beperken van schade door chauffeurs die naar niks kijken tijdens het parkeren enzo.
Kan u natuurlijk ook wijsmaken dat het airbags zijn die aan de buitenkant van de wagen open gaan. 😄den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Citroën C4 Cactus
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenZijn die effectief met lucht gevuld of gewoon puur de naam?
Als je er op duwt is het toch redelijk hard.
Misschien dat Daniell er naar heeft geïnformeerd.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenMisschien een domme vraag, maar voor wat dienen die 'airbumps'?
*mijn bescheiden mening*
Comment
-
Citroën C4 Cactus
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPuur esthetisch, al de rest wat ze er rond vertellen is marketing.
*mijn bescheiden mening*
En die komen niet van Renault zelf maar dit doen ze in testen van magazines.
Waarom altijd alles afbreken........tenzij Bmw het uitvind natuurlijk want dat is de norm op alle fora. 😉
En neen ik ben geen Citroen fanaat, heb er zelf nooit ene gehad.
Edit: heb er wel enen gehad maar was dit al vergeten. 😃den borre
Int3x0r
Comment
-
De Airbumps dragen zeer zeker toe aan het concept en design van de wagen, maar om nu te zeggen dat ze er maar op staan voor de show is ook niet waar.
Het is een soort van rubberen afwerking met visueel de rechthoekig afgeronde noppen, deze noppen zijn makkelijk in te drukken met je duim of vinger en laten toe dat er toch wat kan tegenaan vallen.
Zelf vind ik het een prima idee van Citroen, en geloof me er zullen nog merken volgen met wat gelijkaardigs hoor, hoe vaak zie je niet dat er schade ter hoogte van deze Airbump plek is aan wagens, en nogmaals moet ik een beetje op de huid zitten van mijn vrouw die met de Cactus zal rijden.... Wanneer zij op een parkeerplaats komt dan is de eerste de beste plaat voor haar en of daar dan links en rechts wagens staan dat maakt haar ook niet uit
Het verschil met mij,,, wanneer ik op een parkeerplaats kom dat plaats ik me ergens waar een open ruimte is of net naast een boom en dergelijke zodat er zeker aan 1 zijde geen wagen kan staan, verder let ik ook op of de wagen naast mij kinderzitjes heeft, dit zijn meestal de dooddoeners van deurschade, of de kinderen zelf gooien de deur open of de ouders hebben alle plaats nodig om hun kindje in hun zitje te krijgen, en als laatste durf ik me er wel eens op betrappen dat ik de nr-plaat en type auto zal onthouden voor in het geval..... Je zal toch maar bij je wagen komen en.....
Nu verklaren jullie mij mss gek? maar we zitten hier op een autoforum toch?Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenDe Airbumps dragen zeer zeker toe aan het concept en design van de wagen, maar om nu te zeggen dat ze er maar op staan voor de show is ook niet waar.
Het is een soort van rubberen afwerking met visueel de rechthoekig afgeronde noppen, deze noppen zijn makkelijk in te drukken met je duim of vinger en laten toe dat er toch wat kan tegenaan vallen.
Zelf vind ik het een prima idee van Citroen, en geloof me er zullen nog merken volgen met wat gelijkaardigs hoor, hoe vaak zie je niet dat er schade ter hoogte van deze Airbump plek is aan wagens, en nogmaals moet ik een beetje op de huid zitten van mijn vrouw die met de Cactus zal rijden.... Wanneer zij op een parkeerplaats komt dan is de eerste de beste plaat voor haar en of daar dan links en rechts wagens staan dat maakt haar ook niet uit
Het verschil met mij,,, wanneer ik op een parkeerplaats kom dat plaats ik me ergens waar een open ruimte is of net naast een boom en dergelijke zodat er zeker aan 1 zijde geen wagen kan staan, verder let ik ook op of de wagen naast mij kinderzitjes heeft, dit zijn meestal de dooddoeners van deurschade, of de kinderen zelf gooien de deur open of de ouders hebben alle plaats nodig om hun kindje in hun zitje te krijgen, en als laatste durf ik me er wel eens op betrappen dat ik de nr-plaat en type auto zal onthouden voor in het geval..... Je zal toch maar bij je wagen komen en.....
Nu verklaren jullie mij mss gek? maar we zitten hier op een autoforum toch?
Mijn vrouw heb ik dat al afgeleerd. 😃
De rest doe ik ook allemaal en ik neem er zelf een foto van met de gsm.
Denk ook wel dat dit navolging zal krijgen, bij de "cross" modellen en ludo spaces misschien.den borre
Int3x0r
Comment
-
Leuke review van een autokenner http://www.caradvice.com.au/296225/s...oen-c4-cactus/Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Gisteren staan kijken naar zo een Cactus, en wat me opviel, was hoe klein de remmen waren.
Zeker vooraan dan, ok achteraan waren het trommels en het hangt het misschien af van de motorisatie, maar wat een mini schijfremmen vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenGisteren staan kijken naar zo een Cactus, en wat me opviel, was hoe klein de remmen waren.
Zeker vooraan dan, ok achteraan waren het trommels en het hangt het misschien af van de motorisatie, maar wat een mini schijfremmen vooraan.
Last edited by daniell; 14/07/2014, 21:49.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Natuurlijk hebben die Airbumps nut. Daar waar die airbumps zitten kan je lakwerk immers niet beschadigd geraken. Het zijn als het ware bumper aan de zijkant van je wagen.
Vraag me wel af uit welk materiaal die gemaakt zijn. Eerlijk gezegd vrees ik een beetje dat die na een tijd hun kleur gaan verliezen en verduren. Als je je auto wast zult je ook moeten zorgen dat er geen witte was achterblijft op die dingen. Of misschien biedt men wel een speciaal productje aan om die dingen mooi te houden.
Comment
-
Dat verkleuren is ook iets wat ik mij afvraag.den borre
Int3x0r
Comment
-
Ik denk dat Frankrijk waar de wagen geproduceerd word nog steeds een zongevoeliger klimaat heeft dan ons grijs Vlaanderenland dus daar zal Citroen wel best iets op gevonden hebben... Vergeet ook niet dat toen destijds de eerste wagens met aangepaste gekleurde bumpers zoals de bx en de ax de eerste modellen waren met kunststofmaterialen aan de buitenzijde en dit alles nog in zijn kinderschoenen stond.
Waar is de tijd dat heel wat wagens opengescheurde dashboards hadden van overvloedig in de volle zon te staan, dit tijdperk ligt toch ook weer lang achter onsEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
De bumpers van die AX'kes en BX'en (vooral de rode) verkleurden toch ook goed... Om maar niet te spreken over de Mehari's, die op de duur allemaal een gewolkt pastelkleurke kregen .
Techniek staat al een stukje verder dezer dagen, er zullen wel kunststoffen bestaan die beter resistent zijn. Alhoewel, the sun is a bitch: je krijgt er alles mee kapot.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ben gaan testrijden met de 1.6 hdi 92pk etg6 shine edition moonlight. Was van plan om de 1.2 pure tech van 110 pk te bestellen maar nu ik met de automaat gereden heb ben ik aan het twijfelen. Wat riidt de cactus lekker relax en comfortabel. Dit vraagt om een automaat zodat je lekker onderuit kunt zakken in de zetel. De hogere zitpositie, de goede maar comfortabele wegligging en de goed doseerbare remmen hebben me helemaal overtuigd. Nu nog even nadenken welke motorisatie het wordt want de 1.2 110 pk is helaas niet te krijgen met de automaat.
Comment
Comment