Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C4 Cactus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou hem zelf niet kopen maar hij verdient zijn plekje in het straatbeeld. Tis weer een keer iets anders en na die oa oersaaie c4 mocht citroen nog wel eens uitpakken (ds. reeks buitenbeschouwing)

Comment

• ik zou deze tegen de juiste prijs durven kopen...
      Eerder zou ik deze eens op vakantie huren.
      Zelfs met de kleinste motorisaties, want deze wagen straalt 'relax' uit.
      Dit mag voor mij een succesnr voor citroen worden en dat alle andere merken ook maar dergelijken moeite doen om iets symplistisch uit te brengen. Niets iedereen heeft een hightech- overpowered jaloersmakend voertuig nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
        ik zou deze tegen de juiste prijs durven kopen...
        Eerder zou ik deze eens op vakantie huren.
        Zelfs met de kleinste motorisaties, want deze wagen straalt 'relax' uit.
        Dit mag voor mij een succesnr voor citroen worden en dat alle andere merken ook maar dergelijken moeite doen om iets symplistisch uit te brengen. Niets iedereen heeft een hightech- overpowered jaloersmakend voertuig nodig.

Eens dat er wat gezonde leeftijd op zit dan komende de juiste reacties wel ;-)
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Dit is nog steeds de grootste kanshebber om m'n oerlelijke Peugeot Partner op te volgen
          Imago kan me werkelijk geen kl***n schelen, integendeel.

De Cactus is een frisse auto, geen ik-rij-met-een-vul zelf in-die-je-werkelijk-op-elke-straathoek-ziet-staan die duizenden euro's te veel kost. En liefst nog met zo veel mogelijk opties die gewoon dienen om dikke winst te maken.

Ik zal even lang met m'n Cactus rijden, zal er evenveel of meer plezier aan beleven voor de helft of minder van de prijs.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hoe meer ik dit autootje zie, hoe sympathieker ik het vind
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik ben er aardig over te spreken. Hij ziet er leuk uit (eens iets anders!), is vrij goedkoop, zeer licht (en zuinig).
              Vandaag er eindelijk eens in plaats genomen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was.
              Alles klopt gewoon, ziet er leuk uit en bovendien, ruim !
              Al met al, een van de toppers die op het salon stonden.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Wij zijn er ook nog eens een testrit mee gaan doen en gaan laten uittellen. We twijfelen nu om de up te vervangen door deze of de berlingo te vervangen door een vw touran. Hebben nog even bedenktijd hé. Mss dat we nog een jaartje wachten.

Comment

• Voor mij ook één van de toppers vh salon. Fris concept en eens iets anders.
                  Ook het interieur is leuk gedaan, zeker met de automaat

Buitenkant verdient wel een fris kleurtje genre dat geel, wit of lichtblauw.
                  Lijkt me een leuke 2de wagen voor de vrouw (maar die is momenteel nog altijd zot van haar MINI Countryman )

Comment

• De cactus is nu een van de wagens op het salon die ik dus echt niet snap.

Ik ben ook benieuwd,ben ook gaan kijken,maar dan wel om te zien of die dingen zachg waren,dan zou ik het nog kunnen begrijpen als mevr haar wagen

Was ik ongaangenaam verrast zeg :p

Hell ik begrijp niet hoe deze naast de ds reeks kan staan...fransozen :s

Comment

• ik snap u niet

in de toonzaal moedige de verkoper mij om er eens goed mijn knie in te zetten, wat ik dan ook gedaan heb. Geen schade dus. En als het beschadigd is kost het ronde de 50€ om een nieuwe te steken. Vergelijk dat maar eens met het spuiten van een deur.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door majo Bekijk Berichten
                        De cactus is nu een van de wagens op het salon die ik dus echt niet snap.

Ik ben ook benieuwd,ben ook gaan kijken,maar dan wel om te zien of die dingen zachg waren,dan zou ik het nog kunnen begrijpen als mevr haar wagen

Was ik ongaangenaam verrast zeg :p

Hell ik begrijp niet hoe deze naast de ds reeks kan staan...fransozen :s
                        Ik vond de Cactus al belachelijk voor het salon, maar dacht hem toch een kans te geven... Ik kom weer bij dezelfde conclusie uit, het is gewoon echt een enorm lelijke auto (persoonlijke mening) die hip wilt overkomen maar daarin faalt en wannabe hip overkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          ik snap u niet

in de toonzaal moedige de verkoper mij om er eens goed mijn knie in te zetten, wat ik dan ook gedaan heb. Geen schade dus. En als het beschadigd is kost het ronde de 50€ om een nieuwe te steken. Vergelijk dat maar eens met het spuiten van een deur.
                          Ik vind het een erg goed idee. En in een DS zou je me nooit zien rijden, moest ik zelf een wagen kopen zou ik de cactus wel overwegen
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Hoe je snapt me niet? Je moet me niet snappen,kwas er wat de spot mee aan het drijven.

Ach dat hebben we tegen elkaar ook gezegd als we er bij stonden: wellicht goedkoper dan de deur mooi af te werken.

Ziet er m.i. goedkoop uit met een wagen uit harde plastic,en citroen kennende zou ik eens graag diezelfde plastic willen zien na 10j UV.

Het valt me gewoon op dat citroen er om een of andere reden in slaagt met beperkte afwerking door alles door te komen. Klanten zijn nogal veeleisend te noemen dezer dagen,en tochlihkt iedereen tevreden met dergelijke onzinnige wagens.

Ik had een jaar of 5 terug een peugeot 806, en dat was, op alle gebied,een ramp van een wagen,met vrijwel elk haar een terugroepactie om U tegen te zeggen.

Maar hey,tis een fransman, eb dat heeft zijn charme zeker

Comment

• Ik vind het een ludieke auto, heb de airbumps eens goed kunnen induwen en moest zeggen dat de auto binnenin ook nog prima zat. Zeker die adventure versie vond ik wel iets hebben. De enige kleur die hem staat is dat pissang ambon groen.
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• 5 jaar geleden kunt ge geen 806 gehad hebben...

zijt gewoon eerlijk: ge hebt iets tegen franse wagens. Mocht er de badge van één of andere duitser hebben opgehangen stond het forum hier op zijn kop...
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  5 jaar geleden kunt ge geen 806 gehad hebben...

zijt gewoon eerlijk: ge hebt iets tegen franse wagens. Mocht er de badge van één of andere duitser hebben opgehangen stond het forum hier op zijn kop...
                                  Mijn excuses dat ik niet 100% op de hoogte ben van de franse structuur.

Twas deze:

Verder heb ik ergens een diepe franse wrok ja, hoogstwaarschijnlijk door die monobrol van hierboven en de 106 die na 40.000km de culasse door was. Ik heb zelf wel een renault master. Waar ik op zich wel tevreden van ben,daar komen gedurende de eerste 5j ook geregeld kosten aan,maar das een werkpaard,eb laat ons eerlijk zijn: in die klasse camionetjes zijn er gewoon geen goede.

Een duitse badge ziu mij allesbehalve bekoren, ik heb zelf een gezonde dosis duits criticisme, maar als ik moest kiezen tss de gemiddelde duits en de gedmiddelde fransman, dan koos ik idd de eerste, terwijl de franse wagens net iets uitdsgender en sexy zijn. Kiezen tussen de pest en...

Comment

• vreemd, ken nochtans verschillende mensen die een 807/C8 hebben en er na paar honderduizend km probleemloos mee gereden hebben en er zeer tevreden over zijn

en bij uw 106: vreemd want TU blokken zijn bij de betrouwbaarste blokken die er zijn. Had men daarna de koppakking van een 106 XSI gestoken had die motor nu nog gedraaid. Ik zal dan na meer dan 20 jaar peugeot rijden dan wel gruwelijk veel geluk gehad hebben. Wel... ik denk het niet.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• En breek vooral mijne mond niet open over Duitse wagen hoor, BMW Mercedes enz hebben mij allen al in de koude laten staan en niet met een of ander kleinigheidje.

Er zijn gewoon geen slechte wagens meer, er is gewoon pech en dat kan in elk merk schuil gaan.
                                      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Allee kom neem nu die 80xxx, gedurende het eerste jaar bij 6 van de 8 wagens op het werk:

- eerste voorval: collega op afrit van autostrade servo die plots wegviel in de bocht, gelukkig verder niets ergs. Oorzaak: 1 van de poelies die losgekomen was aan de motor, riem afgevlogen en hopla.
                                        -De mijne na controle diezelfde week op dezelfde poelie: rond de centerbout volledig 'opgeblonken'. Stond ook los, maar nog niet afgevlogen. Bleek achteraf een probleempje te zijn bij die wagens: terugroepactie, alle wagens terug om aan te passen.
                                        - collega reed op autostrade wanneer plots beschermplaat onderin achter hem wegvloog. Lijkt iets onnozels, maar vloog wel op wagen achter hem. Zelfde: paar weken later blief in de busdat de wagens terugmoesten wegens aanpassing bevestiging.
                                        - andere collega had eentje met meer opties,1 van die dingen was de schuifdeur die elektrisch ging. Die deur is 1x niet gestopt op hef einde en hibg er half uit.
                                        Een familielid van me had toen dezelfde,ook die hedft hetzelfde voorgehad.
                                        - achteraan was een grote kofferklep: die deuren begonnen allemaal naar rechts af te hangen.
                                        Ljnks en rechts was er zo een uitstulpseltje waar die onder de lichten doorgingeb boven de bumper. Wel dat stulpseltje kwam door het afhangen tegen de bumper,elke keer de deur open en dicht ging sleepte die daartegen. Is 2x 'opgellost' geweest in de garage,na die 2e keer zei de patron foert en is hij er niet voor binnengegaan. Toen die wagen na 5j wegging was er makkelijk 5mm kunststof weggesleten. De deur was dus makkelijk 5mm afgezakt.

Dat zijn nu de eerste zaken van die horrorbakken die bij me opkomen.was zo welk elke paar maa d iets.maar kmoet zeggen: hij heeft me nooit aan de kant laten staan, in trgenstelling tot de collega's met hun viano's destijds.

Het straffe van al was dat de mannen met een espace het mibst problemen hadden.
                                        Buiten 1 collega die op de brusselse ring in de file plots last had van een optoerende motor zobder gas te geven. Kreeg hem niet uit, na eenpaar sec witte doemp die binnenkwam via de roosters bij de chauffeur. Motor is opgeblazen toen.
                                        Wat ik me meen te herrineren was iets in de trend van dat de turbo lekte tussen in- enuitlaat van de motor,dat er olie meekwam en due witte damp verklaarde.

Enfin, gedurende mijn eerste 5 jarige carriere heb ik met niets anders gereden dan peugeotje hierboven, merc v klasse,merc viano en renault espace. En alle 4 de modellen waren een regelrechte ramp.

De enige die met zijn wagen geeb probs heeft gekend was een collega met eeb toyota previa.maar voor zijn afschrijving heeft die hem tegen een boom geparkeerd bij het uitwijken van 2 tegenliggebde streetracers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door majo Bekijk Berichten
                                          Het straffe van al was dat de mannen met een espace het mibst problemen hadden.
                                          Buiten 1 collega die op de brusselse ring in de file plots last had van een optoerende motor zobder gas te geven. Kreeg hem niet uit, na eenpaar sec witte doemp die binnenkwam via de roosters bij de chauffeur. Motor is opgeblazen toen.
                                          Wat ik me meen te herrineren was iets in de trend van dat de turbo lekte tussen in- enuitlaat van de motor,dat er olie meekwam en due witte damp verklaarde.
                                          Dat is een turbodiesel die op hol slaat. Het beste dat je dan kan doen (als je de tijd hebt) is de luchtinlaat toehouden, dan stopt de motor wel.

Los hiervan heeft die cactus wel iets. Het is eens iets anders.

Comment

Working...
                                          X