Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C4 Cactus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren eens een 10-tal km gereden met het eerste model cactus. Op zich is dat een leuk 2de wagentje, maar zowat de slechtste automaat waar ik ooit in mijn leven mee gereden heb.

Sommige automaten die voelt ge wel schakelen, maar gaat vlot. Maar deze valt enerzijds weg tussen de Vitessen, en anderzijds is het alsof er ineens iemand op de rem duwt. Wat een vervelende automaat. Moest ne sukkelaar rap voorbij steken, die schakelt terug en ineens was er niets meer een 2-tal seconden en dan ging die weer verder. Zou er bang in hebben.

Dus hopelijk is dat in de nieuwe verbeterd, anders 100% zeker voor de manuele gaan.

Comment

• Ik vind de vernieuwde C4 Cactus geen verkeerde auto.
        Ik zou hem niet standaard laten, want dan vind ik hem minder.
        Ik zou beginnen om hem een flink stuk omlaag te schroeven.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Meer dit idee.

There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Heb hem voor het eerst in real life zien staan.
            Waar de vorige in het begin je hoofd deed draaien, is dit een onopvallende verschijning.

Maar blijkbaar scoort dat...
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ik ben benieuwd wat er aan combinaties qua aankleding nog aan zit te komen. Voorlopig is het nog pover.
              Hoe vond je het interieur ?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                  Heb hem voor het eerst in real life zien staan.
                  Waar de vorige in het begin je hoofd deed draaien, is dit een onopvallende verschijning.

Maar blijkbaar scoort dat...
                  Eigenlijk jammer, het vorige model een paar maand gehad als aanloopwagen en buiten de zetels was dat een zeer leuke auto!
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Eigenlijk jammer, het vorige model een paar maand gehad als aanloopwagen en buiten de zetels was dat een zeer leuke auto!
                    De boekhoudster op het werk heeft er eentje van het vorige model. Heb er laatst mee gereden en wat een verschrikkelijk ding. De zetels is 1, maar dan die knoppen daar beneden voor vooruit of achteruit. En dan die verschrikkelijke automaat daarin. Telkens ik gas gaf, viel die eerst een paar seconden dood. Heb de schrik van mijn leven gepakt bij het voorbij steken

Comment

• De automaat was inderdaad echt te vermijden. Verder wel ok. Die zetels vond ik best comfortabel, alleen weinig zijdelingse steun.

Comment

• Wat ik vooral positief aan deze wagen vind is dat deze in de markt geplaatsts is als comfortabel alternatief voor andere wagens. Waar bij andere merken alles draait om jong, hip, sportief en nog van dat marketinggewauwel gaat deze voluit voor iets anders. Goede brede zetels, opgewaardeerde geluidsdemping en een nieuwe ophanging die vnl als opdracht heeft de inzittende te soigneren. Da's meer mijn ding, maar ik ben dan ook geen jong veulen meer.

Comment

• david ik ben ook geen jong veulen meer, meer een oude zak, maar in zo een onding kruip ik niet , van zijn levenniet. Daarom dat ik geopteerd heb voor een x3 m40i

Comment

• Ja, want appelen en peren enzo..
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• en ook een kwestie van pretentie

Comment

• Pretentie beste vriend is denken dat je alles beter weet zoals een zekere tigra denkt te weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                  Ja, want appelen en peren enzo..
                                  Idd.

Comment

• nee dat is niet de betekenis van pretentie , beste vriend

Comment

• appelen met peren, ik denk dat dit dan de rotte appel is

Comment

• Allez, we zijn weer vertrokken.

Comment

• Sorry, maar een Cactus vergelijken met een X3.

Comment

Working...
                                          X