Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren eens een 10-tal km gereden met het eerste model cactus. Op zich is dat een leuk 2de wagentje, maar zowat de slechtste automaat waar ik ooit in mijn leven mee gereden heb.
Sommige automaten die voelt ge wel schakelen, maar gaat vlot. Maar deze valt enerzijds weg tussen de Vitessen, en anderzijds is het alsof er ineens iemand op de rem duwt. Wat een vervelende automaat. Moest ne sukkelaar rap voorbij steken, die schakelt terug en ineens was er niets meer een 2-tal seconden en dan ging die weer verder. Zou er bang in hebben.
Dus hopelijk is dat in de nieuwe verbeterd, anders 100% zeker voor de manuele gaan.
Ik vind de vernieuwde C4 Cactus geen verkeerde auto.
Ik zou hem niet standaard laten, want dan vind ik hem minder.
Ik zou beginnen om hem een flink stuk omlaag te schroeven.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Eigenlijk jammer, het vorige model een paar maand gehad als aanloopwagen en buiten de zetels was dat een zeer leuke auto!
De boekhoudster op het werk heeft er eentje van het vorige model. Heb er laatst mee gereden en wat een verschrikkelijk ding. De zetels is 1, maar dan die knoppen daar beneden voor vooruit of achteruit. En dan die verschrikkelijke automaat daarin. Telkens ik gas gaf, viel die eerst een paar seconden dood. Heb de schrik van mijn leven gepakt bij het voorbij steken
Wat ik vooral positief aan deze wagen vind is dat deze in de markt geplaatsts is als comfortabel alternatief voor andere wagens. Waar bij andere merken alles draait om jong, hip, sportief en nog van dat marketinggewauwel gaat deze voluit voor iets anders. Goede brede zetels, opgewaardeerde geluidsdemping en een nieuwe ophanging die vnl als opdracht heeft de inzittende te soigneren. Da's meer mijn ding, maar ik ben dan ook geen jong veulen meer.
david ik ben ook geen jong veulen meer, meer een oude zak, maar in zo een onding kruip ik niet , van zijn levenniet. Daarom dat ik geopteerd heb voor een x3 m40i
Comment