Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X3 (Facelift)
Collapse
X
-
vandaag een proefrit gemaakt met de huidige X3 2.0d met automaat,viel reuze mee,motor maakte niet teveel lawaai,trok goed op en reed zeer zacht(had wel een aangepaste vering)dan een offerte laten maken maar het viel mij wel op als je de wagen een beetje aankleed de prijs enorm de hoogte inschiet
,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenvandaag een proefrit gemaakt met de huidige X3 2.0d met automaat,viel reuze mee,motor maakte niet teveel lawaai,trok goed op en reed zeer zacht(had wel een aangepaste vering)dan een offerte laten maken maar het viel mij wel op als je de wagen een beetje aankleed de prijs enorm de hoogte inschiet
,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenvandaag een proefrit gemaakt met de huidige X3 2.0d met automaat,viel reuze mee,motor maakte niet teveel lawaai,trok goed op en reed zeer zacht(had wel een aangepaste vering)dan een offerte laten maken maar het viel mij wel op als je de wagen een beetje aankleed de prijs enorm de hoogte inschiet
,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De uitvoering met M-pakket wordt blijkbaar minder getoond, dit in tegenstelling tot de 4gc, waar het m-pack meer wordt gepromoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenEen offerte voor de huidige of voor de facelift ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenM pack vind ik te agressief geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk BerichtenIn de showroom vanaf half mei....
volgens de info die ik kreeg eind juni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenDit is dus de uitvoering met X-line pakket, valt volgens mij best mee i.c.m een lichte buitenkleur, met een zwarte kleur vind ik het persoonlijk minder passen.
De uitvoering met M-pakket wordt blijkbaar minder getoond, dit in tegenstelling tot de 4gc, waar het m-pack meer wordt gepromoot.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
Comment