Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X3 (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
    ook in de mood beeimwee3 om er een te kopen ?
    yep, mijn vrouw wil er eentje, al had ik liever een 4gc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      yep, mijn vrouw wil er eentje, al had ik liever een 4gc
      Zeg gewoon dat de x uit de states komt en niet de kwaliteit haalt van de Duitse gc...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Zeg gewoon dat de x uit de states komt en niet de kwaliteit haalt van de Duitse gc...
        Heb ik al gedaan, maar laat de usa nu net het favoriete land zijn van mijn vrouw.

Comment

wie zegt dat de X3 gebouwd in de States niet dezelfde kwaliteitsnormen haalt als bvb een X4 die in Duitsland gemaakt wordt ?

Comment

wie zegt dat de X3 gebouwd in de States niet dezelfde kwaliteitsnormen haalt als bvb een X4 die in Duitsland gemaakt wordt ?
            Ik wist niet dat deze uit Duitsland zal komen... Bron ? Ik meen gelezen te hebben dat alle SUV's van bmw uit de USA kwamen... Spartanburg
            Last edited by ; 31/03/2014, 21:26.

Comment

ik zal het dan anders formuleren "wie zegt dat de x3 gebouwd in de States niet dezelfde kwalitetisnorm haalt als bvb een 3-serie, 5-serie, whatever serie die in Duitsland gemaakt wordt"

Comment

ik zal het dan anders formuleren "wie zegt dat de x3 gebouwd in de States niet dezelfde kwalitetisnorm haalt als bvb een 3-serie, 5-serie, whatever serie die in Duitsland gemaakt wordt"
                ik ;-)
                Neen, er gaat al geruime tijd het verhaal dat deze "minder" zijn van bouwkwaliteit... En niet alleen bmw...
                Volgens u is er geen verschil, wie zegt dat ? ;-)

Most of the workers who make the BMW X3 are casual laborers earning $15 per hour, less than half the wages of the European workers they replaced.

Best ook eens lezen, welke problemen de eerste generatie x3 kende... Velen steken het op de bouwkwaliteit. Je kan ook denken dat deze geruchten door Duitse bandwerkers de wereld worden ingestuurd...

Ik neem het mee in mijn beslissingen, om een auto te kopen...
                Last edited by ; 31/03/2014, 23:03.

Comment

ik in elk geval niet, ge moet het niet omkeren, ik heb nergens beweerd dat de bouwkwaliteit in amerika beter of minstens gelijk is dan die in duitsland, 't is jij die zegt dat die slechter is
                  bref, de x3 voelt toch héééél premium aan, wherever hij gemaakt wordt, al is't op Antarctica...

Comment

Bouwkwaliteit heeft volgens mij weinig tot niets te maken met het feit of de wagen in Duitsland of de V.S. Gebouwd is. De x5 wordt bijvoorbeeld al sinds jaar en dag in de V.S. Gebouwd en de 3 generaties zijn qua bouwkwaliteit zeer goed. De prefacelift e60, e90, f30,... Allemaal in duitsland gebouwd maar bouwkwaliteit, afwerking, materialen die toch maar doorsnee zijn.

Comment

wie heeft er ondertussen een facelift besteld ? Wat is de leveringstermijn die je beloofd werd ? Info over kortingen (eventueel pm) en waar besteld ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        ....
                        Best ook eens lezen, welke problemen de eerste generatie x3 kende... Velen steken het op de bouwkwaliteit. Je kan ook denken dat deze geruchten door Duitse bandwerkers de wereld worden ingestuurd...

Ik neem het mee in mijn beslissingen, om een auto te kopen...
                        Wel, die eerste generatie is dus niet in de de US gemaakt !
                        Die rolde hier in Europa van de band bij Steyr (Oostenrijk). http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X3

Mogen we nu concluderen dat de X3's die uit de US komen beter gemaakt zijn?

Neem dat maar mee in je beslissingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                          Wel, die eerste generatie is dus niet in de de US gemaakt !
                          Die rolde hier in Europa van de band bij Steyr (Oostenrijk). http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X3

Mogen we nu concluderen dat de X3's die uit de US komen beter gemaakt zijn?

Neem dat maar mee in je beslissingen
                          die waarneming had ik ook al gedaan...

Comment

In de showroom vanaf half mei....
                            We zijn half mei..................,is er al een X3 lci toegekomen ?

Comment

nope, heb daar gisteren toevallig nog voor gebeld, de eerste komt bij Verstraeten Lochristi toe eerste/tweede week van juni, dus vanaf 15 juni zou ie in de toonzaal moeten staan volgens hen.
                              Wait and see.... Als iemand er één weet staan in een andere showroom, laat maar weten...

Comment

In Kortrijkste is er al een 30d aan het rondrijden... kwam van bij Monserez...

Comment

nope, heb daar gisteren toevallig nog voor gebeld, de eerste komt bij Verstraeten Lochristi toe eerste/tweede week van juni, dus vanaf 15 juni zou ie in de toonzaal moeten staan volgens hen.
                                  Wait and see.... Als iemand er één weet staan in een andere showroom, laat maar weten...
                                  Ben ook benieuwd, slaag er maar niet in om via foto's een keuze te maken
                                  X-line of m-pack of geen van beide ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
                                    In Kortrijkste is er al een 30d aan het rondrijden... kwam van bij Monserez...
                                    Zeker dat het een 3 was en geen 5 ?

Comment

Hallo,

ik heb een 3D besteld in maart levering september is mijn eerste bmw ben benieuwd.
                                      Last edited by ; 20/05/2014, 19:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                        Zeker dat het een 3 was en geen 5 ?
                                        Yep, er zou zelfs al een 18d ook geleverd zijn door hen...

Comment

Bij cocquyt in brugge staat er nu een facelift 18 d, mooi !!! Nu bestellen is begin november leveren...

Comment

Working...
                                          X