yep inderdaad daar heb je wel gelijk in.... Ik zal het voor alle zekerheid dan maar op 19 duimers houden... rijdt ie lekker jouw X3 ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X3 (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenyep inderdaad daar heb je wel gelijk in.... Ik zal het voor alle zekerheid dan maar op 19 duimers houden... rijdt ie lekker jouw X3 ?
(....na 15 km valt alles nog mee)
Comment
-
net goed nieuws gekregen van de dealer, auto gaat deze/volgende week op de boot, zou over een kleine 2 weken in Zeebrugge aankomen... net op tijd, fijn Nieuwjaarscadeau :-)
Nu nog een mooie set 19 of 20 duim vinden, maar buiten OE vind ik mijn goesting niet (en OE is pokkeduur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtennet goed nieuws gekregen van de dealer, auto gaat deze/volgende week op de boot, zou over een kleine 2 weken in Zeebrugge aankomen... net op tijd, fijn Nieuwjaarscadeau :-)
Nu nog een mooie set 19 of 20 duim vinden, maar buiten OE vind ik mijn goesting niet (en OE is pokkeduur)
Kelleners heeft anders ook nog enkele leuke velgen (iets goedkoper dan oem)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenAlé nog effe geduld dan.
Kelleners heeft anders ook nog enkele leuke velgen (iets goedkoper dan oem)
Comment
-
ik ben aan 't wachten tot beeimwee3 zijn 20 duimers kotsbeu is en ze voor een prijske op kapaza gooit
De Kelleners zijn niet verkeerd maar een auto blijft toch altijd't mooist met OEM wielen, niet originele 20 duimers ruiken snel naar Johnny de Pooier onder een auto.... Met de Kelleners valt dat nu nog mee maar als je googled naar 20 inch op X3 dan zie je nogal wat passeren zenne
Comment
-
mijn voiture is toegekomen, ziet er niet slecht uit, maar het enige wat me stoort zijn die chroom/grijsachtige driehoekie plaatjes op de voorvleugels (daar waar het vroeger echte pinkerglaasjes waren)
Kunnen deze vervangen worden door nep-pinkerglaasjes op één of andere manier ? Ziet er zo stom uit nu
Comment
-
ondertussen een week aan 't rondbollen met de X3, zeer aanvaardbaar verbruik van 6,3 l/100 km en dat nog tijdens het inrijden, dus denk dat ik wel onder de 6 liter moet kunnen duiken.
Weliswaar in eco-mode, van 't sportknopje moet je afblijven
't is geen raket maar méér dan genoeg power om vlot mee te rijden met het verkeer. Alles voelt zeer stevig aan, het enige minpuntje zijn de weinige opbergvakjes die er (niet) zijn...
Comment
-
Iemand een idee wanneer het nieuwe model uitkomt?
Ik hoorde in de garage eind 2017, iemand anders eind 2018 en las reeds eind 2016...?
Ik twijfel tussen BMW X3 en Mercedes GLC
Nadelen X3: ouder model, hogere CO2
Nadelen GLC: kleinere koffer, geen mogelijkheid bumpers/wielkassen in koetswerkkleur
Comment
Comment