bij Verstraeten in Lochristi staat de facelift in de showroom, in Spacegrau maar met M-pack.. valt me tegen, de "gewone" is mooier dan die met M-pack....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X3 (Facelift)
Collapse
X
-
Vandaag mijn eerste exemplaar gezien,... de neus ziet er een stuk frisser uit dan de vorige...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenbij Verstraeten in Lochristi staat de facelift in de showroom, in Spacegrau maar met M-pack.. valt me tegen, de "gewone" is mooier dan die met M-pack....
Toevallig iemand een idee van de netto verkoopprijs van deze wagen ?
Comment
-
Net mijn eerste gezien, tiefseeblauw van buiten met bruin lederen interieur xDrive20D.
Eigenaar vertelde dat hij 201 pk heeft, maar ik vermoed dat het wel 190 pk zal zijn.
Hij stoot meer CO2 uit dan mijn 530D touring LCI, die een CO2-uitstoot heeft van 139g/km.
Zal wel liggen aan de aerodynamica en de xDrive, veronderstel ik.
De neus is mooi opgefrist en tiefseeblau is wel eens iets anders dan de klassieke kleuren. Ook het bruin leder interieur kon ik wel smaken.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ornathis Bekijk BerichtenFantastische look en kleur; is dit tiefseeblauw of zwart?
Comment
-
ben vandaag gaan testrijden, maar de auto zelf was niet rammel- en kraakvrij, wat ik niet normaal vind in deze prijsklasse... verbruik viel me ook wat tegen en relatief weinig "bmw rijplezier" misschien te wijten aan de slappe motor (alhoewel 150 PK voor mij voldoende is)
Was een beetje teleurgesteld dat er voor die hoofdprijs van een X3 toch relatief weinig "meerwaarde" is tov Kuga, RAV4, Tiguan en consoorten....
Comment
-
kogel is door de kerk, heb er ééntje besteld, facelift, levering begin januari. Wat me over de streep getrokken heeft zijn de fantastische sportzetels, maar de nog fantastischer (wat een woord) overnameprijs voor mijnen ouwen bak, wat toch 4500 euro méér was dan wat ik bij mijn dealer kreeg....
Zo zie je nog maar een keer, niet de nieuwprijs van de nieuwe auto is belangrijk, wel de restwaarde van de ouwe kar...
Het enige waar ik nog wat over twijfel zijn de velgen, standaard 17 inchkes, maar vind de 20 duimers wel mooi (helaas duur) maar heb wat schrik dat die wat te hard rijden... iemand ervaring met 20 inch op nieuwe X3 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenkogel is door de kerk, heb er ééntje besteld, facelift, levering begin januari. Wat me over de streep getrokken heeft zijn de fantastische sportzetels, maar de nog fantastischer (wat een woord) overnameprijs voor mijnen ouwen bak, wat toch 4500 euro méér was dan wat ik bij mijn dealer kreeg....
Zo zie je nog maar een keer, niet de nieuwprijs van de nieuwe auto is belangrijk, wel de restwaarde van de ouwe kar...
Het enige waar ik nog wat over twijfel zijn de velgen, standaard 17 inchkes, maar vind de 20 duimers wel mooi (helaas duur) maar heb wat schrik dat die wat te hard rijden... iemand ervaring met 20 inch op nieuwe X3 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenkogel is door de kerk, heb er ééntje besteld, facelift, levering begin januari. Wat me over de streep getrokken heeft zijn de fantastische sportzetels, maar de nog fantastischer (wat een woord) overnameprijs voor mijnen ouwen bak, wat toch 4500 euro méér was dan wat ik bij mijn dealer kreeg....
Comment
-
al eens bij leebmann24.de gekeken?
20 inch set met banden erbij (wel niet de velgen van het M Sportpakket): http://www.leebmann24.de/bmw-komplet...112183892.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtendoppelspeiche 310 zit er wel degelijk bij, maar ook 2500 snaren, ik denk dat ik tochgoedkoper ga zijn bij wsp italy (weliswaar niet origineel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenwat bedoel je daarmee ? Kan iemand hier uitsluitsel over geven of die doppelspeiche 310 M op een standaard 1.8 sdrive past zonder M-pakket kit of andere aanpassingen ?
Deze zijn bij velgen 20" meer naar buiten gebogen.
Velgen zullen wel passen, maar de wielen zullen te veel buiten de kast komen. (dus ik denk problemen met keuring)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtendat zou me verwonderen, want de 19 duimers breedset kan je wel standaard krijgen op de 18 D zonder M-pakket en uiteindelijk zijn die qua breedte identiek aan de 20 duimers (275 breed) dus dan zouden die toch ook niet passen ?
Comment
Comment