Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie active tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat geven ze godverde al een dubbele uitlaat en mijn 330d moet het met dezelfde uitlaat doen als een dwaze A4 eco diesel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenHet is dan ook een benzineversie... De topmotorisatie in deze serie. in de 3 reeks is dat weggelegd voor de 335i/m3
Alle top diesels krijgen het ook maar niet de 3 serie, bij de e90 nog wel.
Ach, int3x0r : volgens mij kan je uw uitlaat pijpje wel laten verplaatsen voor een paar 100 euro?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIk begrijp die symmetrische uitlaat policy van bmw toch niet...
Ach, int3x0r : volgens mij kan je uw uitlaat pijpje wel laten verplaatsen voor een paar 100 euro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenYeah dikken 4 pijpen en donkere vensters van achter. Grote wielen met goedkope banden, paar keren onder de zonnebank, vensterke open en Afrikaanse muziek en ge kunt hier in't stad meerijden.
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIk begrijp die symmetrische uitlaat policy van bmw toch niet...
Ach, int3x0r : volgens mij kan je uw uitlaat pijpje wel laten verplaatsen voor een paar 100 euro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenYeah dikken 4 pijpen en donkere vensters van achter. Grote wielen met goedkope banden, paar keren onder de zonnebank, vensterke open en Afrikaanse muziek en ge kunt hier in't stad meerijden.
als er nu 1 groep is van migranten die bijna niet tunen en zijn het toch de afrikanen? of ja.. je moet maghreb volk bedoelen.. technisch gezien ook afrikanen. maar zo ne dikke bak met congolese of ik weet niet wat muziek (best tof klinkend overigens) heb ik nog nooit horen passeren, zelfs niet bij mij in schaarbeek :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenNiet voor de klank maar voor de looks he
De fout ligt bij bmw. Vanaf een 6 cilinder zou je toch een vettere uitlaat mogen krijgen.
Nu zie ik zo die volvo's met uitlaat aan elke kant en dan een D2 motor. Yup.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk dat het in gbergen voornamelijk balkan muziek was?
Zou in feite weer pepperspray willen, had dat vroeger. Doe je niemand kwaad mee maar is wel heel effectief. Het onveiligheidsgevoel wordt groter en dan grijp je naar zulke zaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenDe 220d coupe met de vernieuwde motor zal 2 uitlaten hebben net zoals de cabrio.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten2 links.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
Comment