Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2-serie active tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Wat een domme vergelijking. Een bmw en een golf vergelijken.
    Niet juist, hangt ervan af WAT je vergelijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Dat geven ze godverde al een dubbele uitlaat en mijn 330d moet het met dezelfde uitlaat doen als een dwaze A4 eco diesel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Dat geven ze godverde al een dubbele uitlaat en mijn 330d moet het met dezelfde uitlaat doen als een dwaze A4 eco diesel...
        Het is dan ook een benzineversie... De topmotorisatie in deze serie. in de 3 reeks is dat weggelegd voor de 335i/m3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Het is dan ook een benzineversie... De topmotorisatie in deze serie. in de 3 reeks is dat weggelegd voor de 335i/m3
          Ik begrijp die symmetrische uitlaat policy van bmw toch niet...

Alle top diesels krijgen het ook maar niet de 3 serie, bij de e90 nog wel.

Ach, int3x0r : volgens mij kan je uw uitlaat pijpje wel laten verplaatsen voor een paar 100 euro?
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Yeah dikken 4 pijpen en donkere vensters van achter. Grote wielen met goedkope banden, paar keren onder de zonnebank, vensterke open en Afrikaanse muziek en ge kunt hier in't stad meerijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten

Ach, int3x0r : volgens mij kan je uw uitlaat pijpje wel laten verplaatsen voor een paar 100 euro?
              Ik vermoed dat ze initieel van plan waren een M340/50d uit te brengen... met de dubbele uitlaat. Maar door de crisis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Yeah dikken 4 pijpen en donkere vensters van achter. Grote wielen met goedkope banden, paar keren onder de zonnebank, vensterke open en Afrikaanse muziek en ge kunt hier in't stad meerijden.
                Ik dat het in gbergen voornamelijk balkan muziek was?
                Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten

Veel van die aftermarket uitlaten voor diesels klinken nergens naar. Beetje johny ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Yeah dikken 4 pijpen en donkere vensters van achter. Grote wielen met goedkope banden, paar keren onder de zonnebank, vensterke open en Afrikaanse muziek en ge kunt hier in't stad meerijden.
                  afrikaanse muziek?
                  als er nu 1 groep is van migranten die bijna niet tunen en zijn het toch de afrikanen? of ja.. je moet maghreb volk bedoelen.. technisch gezien ook afrikanen. maar zo ne dikke bak met congolese of ik weet niet wat muziek (best tof klinkend overigens) heb ik nog nooit horen passeren, zelfs niet bij mij in schaarbeek :-)

Comment

• Niet voor de klank maar voor de looks he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      Niet voor de klank maar voor de looks he
                      Ik volg je wel, maar dan denken mensen dat ik een 335i rij. Het is al erg genoeg dat er 318d's met de performance uitlaat rond rijden

De fout ligt bij bmw. Vanaf een 6 cilinder zou je toch een vettere uitlaat mogen krijgen.

Nu zie ik zo die volvo's met uitlaat aan elke kant en dan een D2 motor. Yup.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Ik dat het in gbergen voornamelijk balkan muziek was?
                        Ja nu je het zegt, ik heb daar nooit op gelet. Maar als ik ga fietsen aan de Dender kom ik altijd voorbij zo'n groepen jongeren die daar samenhokken op de banken en je bedreigend bekijken. Mijn zoontje heeft er zelfs schrik van om te passeren. Oudere mensen willen er niet meer komen in het donker. Maar of er daadwerkelijk al een misdrijf gepleegd is weet ik toch niet. Misschien beetje drugmisbruik. Ik ruik dat als ik passeer. Maar 't is wel intimiderend moet ik toegeven. Ben er wel niet bang van ziek of niet ziek, ik zou ze het best nog moeilijk maken lol. Heb een zaklamp op mijn fiets dat een echt wapen is met stalen pinnen erop als 'decoratie' Gebruik die voor in de donker daar te rijden, maar in geval van nood kan je hiermee wel het licht laten uitgaan bij iemand Zou in feite weer pepperspray willen, had dat vroeger. Doe je niemand kwaad mee maar is wel heel effectief. Het onveiligheidsgevoel wordt groter en dan grijp je naar zulke zaken...

Comment

• De 220d coupe met de vernieuwde motor zal 2 uitlaten hebben net zoals de cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                            De 220d coupe met de vernieuwde motor zal 2 uitlaten hebben net zoals de cabrio.
                            2 links of 1 l en 1 r ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                              2 links of 1 l en 1 r ?
                              2 links.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                                2 links.
                                Haha, de uitlaten-policy wordt nog vreemder dan..

Comment

• 2.2 is een links en een rechts

Comment

• Gisteren eerste in het echt gezien. Een zwarte in Gent. Leek me nog goed ok te zijn ook.

Comment

• Vond je hem in werkelijkheid ook niet vrij klein uitzien?

Comment

• dagje mogen uittesten gisteren.
                                        mooie wagen, was volledig uitgerust
                                        rijdt vlot in het verkeer en handig met de verschillende rij-standen
                                        persoonlijk toch een grotere koffer nodig en voor dagelijks gebruik ideaal

Comment

• Ik vind dat de binnenkant er iets te goedkoop uitziet (vooral die versnellingspook)
                                          BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                          X