Het budget om M's te blijven ontwikkelen moet ergens vandaan komen. Mss zorgt dit model ervoor dat de hardcore bmw's kunnen blijven bestaan. Al zullen de nieuwe M's voor de puristen ook niet ok zijn . Ik hoop dat ze er massa's verkopen. Ik zou ook geen probleem hebben om hier mee te rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie active tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenHet budget om M's te blijven ontwikkelen moet ergens vandaan komen. Mss zorgt dit model ervoor dat de hardcore bmw's kunnen blijven bestaan. Al zullen de nieuwe M's voor de puristen ook niet ok zijn . Ik hoop dat ze er massa's verkopen. Ik zou ook geen probleem hebben om hier mee te rijden.
BMW maakt toch meer dan behoorlijk winst met bvb een schitterende 3 reeks, de ruggegraat van het gamma?
De marketingafdeling van BMW krijgt in ieder geval gelijk afgaande op het warme onthaal van dit model: uiteindelijk telt alleen de `badge`voor de meesten.
En neen, ik ben geen fan van de X modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk BerichtenDe marketingafdeling van BMW krijgt in ieder geval gelijk afgaande op het warme onthaal van dit model: uiteindelijk telt alleen de `badge`voor de meesten.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenzal qua prijsniveau toch wel onder de 3-serie liggen mag ik hopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenMaar moest die nu echt als twee druppels op een MB B klasse trekken?
maar das leergeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fender Bekijk Berichtenkvind het wel ok eigenlijk, kvind deze meer nuttig dan die hele x-reeks.. Een merk moet met zijn tijdsgeest meegaan, anders zullen alle BMW-puristen ineens op de 2dehands site mogen gaan kijke als ze nog een BMW willen kope.. De concurrentie is bikkelhard, zeker nu ook aziatische auto's meer en meer aan een opmars doen.
Daarbij die versie met 231 pk is nog altijd een dikke bak e, die zal mijn E90 320i makkelijk ziek rijden ook al ziet die er niet zo uit
De verloochening dat dit geen echte bmw is, is een bmw dieselstoof een bmw ? Maar een family car met 231 pk is toch een mooie evolutie , zeker als je elk jaar naar de skioorden trekt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenWat een mooie wagen, maar zeg niet een nieuwe niche, ja 15 jaar na de uitvinding van de scenic door renault, is dat werkelijk niet meer nieuw of toch ?
Het ziet er imo niet slecht uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMaar een family car met 231 pk is toch een mooie evolutie , zeker als je elk jaar naar de skioorden trekt !BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk BerichtenMmmhhh, in feite een trieste dag...nu ook uitverkoop bij BMW. En te bedenken dat 'dit' produkt het cijfer deelt met de nieuwe fantastische 2 RWD die BMW op de weg heeft gezet. Met de RWD 3 GT was toch niks mis, waarom deze FWD die qua chassis en uitzicht helemaal geen BMW DNA heeft. Pfff, die X modellen tot daar aan toe...
Misschien nogal scherp gesteld, maar ik deel de mening van een 'Car and Driver' forummer:
'I can't see this appealing to anyone other than some know-nothing bougie parvenu who can't afford an X5. This REALLY isn't BMW's market. A real BMW person would buy a lightly used 3 series wagon instead of this'.
Een reden van mij om een BMW te kopen was net dat er geen BMW busjes bestonden. BMW heeft (of misschien beter, had) toch een echt uitgesproken sportief imago. Nu ja, 230pk is niet weinig, maar het model op zich!?
Dat past toch helemaal niet bij BMW?
Maar ach, de i3 past daar natuurlijk ook niet bij.
Het nadeel van dergelijke strategie (hoe meer modellen hoe groter de winst) is mijns inziens wel dat je schade berokkent aan het upper segment 7-reeks, 6-reeks, M-reeks.
Het merk verwatert namelijk. Anderzijds ga je aan het onderste segment (daar waar het volume zit) wel meer wagens slijten.
Conclusie: Verwatering van het merk, ten voordele van de winst. FWD met een 3 cilinder. Wat is het volgende? Een Renault motor zoals bij Mercedes? of een BMW vrachtwagen?
Bijgevoegde BestandenLast edited by germinal; 15/02/2014, 00:50.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenEen busje met een links en rechts een uitlaat...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Ik ben op dat gebied fan van de 3 grote duitse merken, MB, BMW en Audi.
Na de B-klasse, de 1 serie, de A3, hebben die drie grote merken de laatste 1 jaar wel bepaalde nieuwe segmenten binnen hun merk aangeboord.
Iedereen wil een deel van de koek.
Audi, A3, A1, Q3, A3 cabrio, A3 sedan
Mercedes, A, GLA, CLA, B,
BMW 1, 2, X1, 2 active tourer.
Uiteindelijk zijn bovenstaande modellen er komen om een breder publiek aan te spreken. Maar een C-klasse, of een 3 serie, of A4 zijn nog altijd echte Mercedessen, BMW's en Audi's, waar je het verschil ziet als je ermee rijdt...
Mensen die vroeger een E , 5, of A6 hadden en wouden een tweede wagen, die moesten naar Opel, Ford, VW, ....
Nu kunnen ze shoppen binnen hetzelfde merk... en heel uitgebreid shoppen.... A, CLA, GLA, B / 1 ,2,X1 .. . A1, A3, Q1, Q3, u zegt het maarMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
Een reden van mij om een BMW te kopen was net dat er geen BMW busjes bestonden. BMW heeft (of misschien beter, had) toch een echt uitgesproken sportief imago. Nu ja, 230pk is niet weinig, maar het model op zich!?
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenWat een mooie wagen, maar zeg niet een nieuwe niche, ja 15 jaar na de uitvinding van de scenic door renault, is dat werkelijk niet meer nieuw of toch ?
De verloochening dat dit geen echte bmw is, is een bmw dieselstoof een bmw ? Maar een family car met 231 pk is toch een mooie evolutie , zeker als je elk jaar naar de skioorden trekt !'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment