Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2-serie active tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als ze nog een versie met 7 zitplaatsen maken hebben ze ne goeie concurrent voor S-max / Grand Scenic / Zafira Tourer....

Wij hebben ook gekozen voor S-max enkele jaren geleden omdat die 2 extra plaatsen echt nodig waren in onze situatie. Bij BMW moet je momenteel nog naar X5 gaan, maar dat is dan peperduur en door de nieuwe VAA toestanden voor slechts de happy few haalbaar.

Ik kan begrijpen dat Die-Hard BMW fans zo'n modellen niet graag zien komen, maar het is door inkomsten te genereren uit deze segmenten dat ze leuke dingen kunnen blijven maken zoals de M3/M4 en de toekomstige M2. Het is en blijft een bedrijf, en winst moet er geboekt worden of 't is rap gedaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
      Als ze nog een versie met 7 zitplaatsen maken hebben ze ne goeie concurrent voor S-max / Grand Scenic / Zafira Tourer....

Wij hebben ook gekozen voor S-max enkele jaren geleden omdat die 2 extra plaatsen echt nodig waren in onze situatie. Bij BMW moet je momenteel nog naar X5 gaan, maar dat is dan peperduur en door de nieuwe VAA toestanden voor slechts de happy few haalbaar.

Ik kan begrijpen dat Die-Hard BMW fans zo'n modellen niet graag zien komen, maar het is door inkomsten te genereren uit deze segmenten dat ze leuke dingen kunnen blijven maken zoals de M3/M4 en de toekomstige M2. Het is en blijft een bedrijf, en winst moet er geboekt worden of 't is rap gedaan...
      De 7-persoonsversie komt er ook. Er zijn al scoops van dat model.
      freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
        De 7-persoonsversie komt er ook. Er zijn al scoops van dat model.
        Ow nice !! Kijk ik naar uit...
        Niet meteen m'n favoriete segment om in te shoppen, maar met een grote familie ...

Edit: mooie render gevonden:

Als ze zoiets kunnen produceren, knap en 'sportief' alternatief voor de andere 7-seaters... Hopelijk rijdt'ie zo goed als een S-max, want op zich, voor zo'n grote/zware wagen, rijdt dat wel niet slecht...
        Last edited by erik219; 19/06/2014, 13:59.

Comment

Vanaf €28.000...

Comment

Van die Nederlandse prijzen, mag je daar gewoon de BPM aftrekken om (ongeveer) tot de Belgische prijzen te komen?
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Vraag me af wat ze allemaal moeten doen met auto's in NL om die op de baan te krijgen. Kosten rijklaar maken dik 1000€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                Van die Nederlandse prijzen, mag je daar gewoon de BPM aftrekken om (ongeveer) tot de Belgische prijzen te komen?
                ik denk het...
                Last edited by ; 19/06/2014, 19:36.

Comment

Ow nice !! Kijk ik naar uit...
                  Niet meteen m'n favoriete segment om in te shoppen, maar met een grote familie ...

Edit: mooie render gevonden:

Als ze zoiets kunnen produceren, knap en 'sportief' alternatief voor de andere 7-seaters... Hopelijk rijdt'ie zo goed als een S-max, want op zich, voor zo'n grote/zware wagen, rijdt dat wel niet slecht...
                  s-max concurrent bouw je volgens mij niet op het platform van een 1. ik denk dat het eerder touran/zafira/grand scenic/Picasso is die je daar kan naast plaatsen en dat is toch eerder 5+2 dan echt zevenzitter
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    s-max concurrent bouw je volgens mij niet op het platform van een 1. ik denk dat het eerder touran/zafira/grand scenic/Picasso is die je daar kan naast plaatsen en dat is toch eerder 5+2 dan echt zevenzitter
                    Ik verwacht dat BMW het dan zoiets als '2-reeks grand tourer' of zoiets gaat noemen, maar wel naar S-max afmetingen, om voldoende onderscheid te maken met de active tourer.
                    En dan waarschijnlijk op ander platform, idd...
                    Zou wel goed verkopen, denk ik, als ze de prijs en de CO2 binnen de perken kunnen houden.... (vnl CO2 waarden van S-max zijn belachelijk hoog).

Comment

Met de nodige bling bling zoals op de promo foto's is het nog wel net te doen, maar in een basic uitvoering gaat dit toch maar een triestige auto zijn.

Comment

Ken jij één wagen die in een basic uitvoering, 'standaardstofje - kleinste velgen (of sierdeksels), ..., ongeacht het merk er flashy uitziet?

Comment

zo zijn er inderdaad maar weinig, moet ik toegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Vraag me af wat ze allemaal moeten doen met auto's in NL om die op de baan te krijgen. Kosten rijklaar maken dik 1000€.
                            Dat is een truukje om de BPM voor een deel te omzeilen. Op die afleverkosten moet geen BPM betaald worden, op de wagen zelf wel uiteraard. Bij ons zitten die kosten er impliciet ook mee in (personeel bij de dealer, showroom, transport etc.. moeten ook betaald worden).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk Berichten
                              Ken jij één wagen die in een basic uitvoering, 'standaardstofje - kleinste velgen (of sierdeksels), ..., ongeacht het merk er flashy uitziet?
                              Lotus Elise/Exige
                              Lambo's
                              Ferrari's
                              ...

Maar dan praten we natuurlijk over een ander segment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Het platform van de 1 is natuurlijk wel hetzelfde als dat van de 3

Comment

Maar deze auto staat volgens mij helemaal niet op het platform van de 1, dit model trekt namelijk vooraan, de 1 achteraan.

Comment

Ik dacht dat het platform vd active tourer dat van de mini cooper is, klopt dat? Allebei fwd dus zou kunnen.
                                    En de toekomstige 1 wordt ook fwd dacht ik? Zouden dan platform delen waarschijnlijk...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Zo is het volgens mij ook.

Comment

Ik dacht dat het platform vd active tourer dat van de mini cooper is, klopt dat? Allebei fwd dus zou kunnen.
                                        En de toekomstige 1 wordt ook fwd dacht ik? Zouden dan platform delen waarschijnlijk...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                                        zo is het volgens mij ook en dan kom je vooral breedte te kort om te concurreren met s-max
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                        X