Hij is toch wel érg duur in leasing vergeleken met de B klasse, heb ik gemerkt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie active tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenInsignia en Passat zijn dan ook grote ruime wagens hé ;-)Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenvind ik ook, Passat, Insignia > A4
Maar ik vrees dat de grote versie van deze active tourer nog "te klein" gaat zijn'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenin Knokke gezien of ergens in een showroom of zo ?
image.jpgBMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenB, is net als de A-klasse, sinds jaar en dag een FWD.
Toch bedankt voor de verduidelijking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWow, deze middag eens een Active tourer door de configurator gedraaid. Nog een klein duwtje en die gaat over de 39.000 euro, voor 218d Sport. Nog niet al te zot gedaan (leer, 17", simpelste GPS)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWow, deze middag eens een Active tourer door de configurator gedraaid. Nog een klein duwtje en die gaat over de 39.000 euro, voor 218d Sport. Nog niet al te zot gedaan (leer, 17", simpelste GPS)
Trouwens, als je kijkt naar de B klasse, die vind je ook als jonge tot zeer jonge tweedehands voor rond de 25 000 euro.
Zal voor deze vermoedelijk gelijkaardig verhaal zijn gezien die op dezelfde kopers mikt.Last edited by Vitus; 02/09/2014, 09:05.
Comment
-
Noem eens een echt mooie kleine monovolume, ik ken er alvast geen.
Die auto's worden om praktische redenen gekocht.
En nu er ook één zal bestaan met een BMW badge, zal die ook verkopen.
De B klasse is ook niet mooi, maar toch verkoopt die goed.
Comment
Comment