Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2-serie active tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komt dus ook met 7 zitplaatsen:

Comment

• 2 achterste zitplaatsen voor dwergen wsl.

Comment

• Ik vind dat heel tof die zeven zitter. Mooier door z'n lengte. Zelf wil ik niets anders dan een monovolume. Om verschillende redenen.(niet dat we veel plaatsen nodig hebben, in de mijne heb ik slechts 4 plaatsen, de andere zetels staan op zolder). Hopelijk is hij wel niet te hard afgeveerd.
        ik vind het een mooie evolutie...

Comment

• Deze week een oplegger tegen gekomen waar er verschillende opstonden. Meeste in een donkere kleur met een deftige velg onder, zag er goed uit.

Comment

• Foto's:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Design valt nog goed mee.

En een review:

BMW 2 Series Active Tourer 2014 review: http://bit.ly/1ubu5y1Subscribe to the Carbuyer YouTube channel: http://bit.ly/17k4fctSubscribe to Auto Express: http:...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              2 achterste zitplaatsen voor dwergen wsl.
              Ongetwijfeld, da's zoals de C max, die wagens zijn veel te klein om volwaardig 7 personen te zetten.
              Voor kleine kinderen, anders niet.

Comment

• tja die monovolumes... een noodzakelijk kwaad zeker?
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  tja die monovolumes... een noodzakelijk kwaad zeker?
                  Vooral voor zij die er niet mee rijden heb ik de indruk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Vooral voor zij die er niet mee rijden heb ik de indruk.
                    Als je houdt van comfort is de keuze van een monovolume prima. Ik wil niets anders meer tenzij eventueel een cross over. Als je zoekt naar sportiviteit is het natuurlijk een verkeerde keuze. Wat wel niet wegneemt dat je er wel snel mee kan rijden, maar dan eerder op de snelweg. Bochten zijn niet de specialiteit van een monovolume, alhoewel het ook behoorlijk hard kan. Maar zo'n auto is daarvoor niet gebouwd. Als je met zoiets tracht te racen is er een verkeerde keuze gemaakt. Eenmaal aan de monovolume blijf je ermee rijden. Ik kan een heel pleidooi afsteken wat er allemaal zo positief aan is, maar dit is het gepaste topic wellicht niet.

Comment

• Voor die prijs zou ik toch eerder geneigd zijn om te kijken naar een S-max. Die is toch een pak groter.

Comment

• Ze draaien er reclame van op tv heb ik daarstraks gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Voor die prijs zou ik toch eerder geneigd zijn om te kijken naar een S-max. Die is toch een pak groter.
                          Een S max koop je als hoofdgezinswagen waar de ruimte zeer belangrijk is, niet als tweede gezinswagen, als die niet zo groot hoeft te zijn. Dat is het publiek van een kleinere monovolume, genre C max, picasso enzo.

Wie zoiets zoekt had, en tegelijk graag een premium badge op de motorkap wou, kon eigenlijk enkel terecht bij de Mercedes B klasse (vandaar dat die ook zo goed verkoopt).

Nu is deze 2 AT er, en er is voor dat publiek nu een premium alternatief.

Comment

• Straks aan tafel ongemakkelijke gesprekken met bejaarde buren die denken dat jij met dezelfde 2 reeks rijdt.

Comment

• Gisteren ene zien rijden ter hoogte van Zottegem. Is wel niet erg groot, dacht volgens de foto's dat hij groter was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Gisteren ene zien rijden ter hoogte van Zottegem. Is wel niet erg groot, dacht volgens de foto's dat hij groter was.

Kleiner als een B klasse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Kleiner als een B klasse?
                                  Heb gisteren bij jorssen me eentje gereden en is evengroot als b classe vind ik.. Rijd wel goed tov een bclasse!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                    Heb gisteren bij jorssen me eentje gereden en is evengroot als b classe vind ik.. Rijd wel goed tov een bclasse!!
                                    Onmogelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Onmogelijk!
                                      Da dacht ik toen ze die b klasse uitbrachten :p:p:p:p

Comment

• Of hij kleiner is dan B-klasse denk ik niet, maar hij ziet er smaller uit. Zal wel gezichtsbedrog zijn, denk niet dat er grote verschillen zullen zijn in 2 concurrerende merken. Was ook maar in het passeren dat ik hem zag. Ziet er wel sportiever uit dan de B-classe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                          Een S max koop je als hoofdgezinswagen waar de ruimte zeer belangrijk is, niet als tweede gezinswagen, als die niet zo groot hoeft te zijn. Dat is het publiek van een kleinere monovolume, genre C max, picasso enzo.

Wie zoiets zoekt had, en tegelijk graag een premium badge op de motorkap wou, kon eigenlijk enkel terecht bij de Mercedes B klasse (vandaar dat die ook zo goed verkoopt).

Nu is deze 2 AT er, en er is voor dat publiek nu een premium alternatief.
                                          Een wagen als een B-klasse is meer dat ruim genoeg als gezinswagen. Niet iedereen ziet de noodzaak om een heel jaar met een bestelwagen rond te rijden...
                                          BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                          X