Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie active tourer
Collapse
X
-
Ik vind dat heel tof die zeven zitter. Mooier door z'n lengte. Zelf wil ik niets anders dan een monovolume. Om verschillende redenen.(niet dat we veel plaatsen nodig hebben, in de mijne heb ik slechts 4 plaatsen, de andere zetels staan op zolder). Hopelijk is hij wel niet te hard afgeveerd.
ik vind het een mooie evolutie...
Comment
-
Foto's:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Design valt nog goed mee.
En een review:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten2 achterste zitplaatsen voor dwergen wsl.
Voor kleine kinderen, anders niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentja die monovolumes... een noodzakelijk kwaad zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenVooral voor zij die er niet mee rijden heb ik de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenVoor die prijs zou ik toch eerder geneigd zijn om te kijken naar een S-max. Die is toch een pak groter.
Wie zoiets zoekt had, en tegelijk graag een premium badge op de motorkap wou, kon eigenlijk enkel terecht bij de Mercedes B klasse (vandaar dat die ook zo goed verkoopt).
Nu is deze 2 AT er, en er is voor dat publiek nu een premium alternatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGisteren ene zien rijden ter hoogte van Zottegem. Is wel niet erg groot, dacht volgens de foto's dat hij groter was.
Kleiner als een B klasse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKleiner als een B klasse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHeb gisteren bij jorssen me eentje gereden en is evengroot als b classe vind ik.. Rijd wel goed tov een bclasse!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOnmogelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenEen S max koop je als hoofdgezinswagen waar de ruimte zeer belangrijk is, niet als tweede gezinswagen, als die niet zo groot hoeft te zijn. Dat is het publiek van een kleinere monovolume, genre C max, picasso enzo.
Wie zoiets zoekt had, en tegelijk graag een premium badge op de motorkap wou, kon eigenlijk enkel terecht bij de Mercedes B klasse (vandaar dat die ook zo goed verkoopt).
Nu is deze 2 AT er, en er is voor dat publiek nu een premium alternatief.
Comment
Comment