Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco + (R) (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die foto van het oude interieur was van bij de lancering in 2008 (golf V). De huidige scirocco heeft interieur van golf VI en dat scheelt niet zoveel met de facelift.
    Ik vind het wel een mooi resultaat maar heeft minder karakter dan het oude model. Voor wanneer is deze facelift?
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
      Voor wanneer is deze facelift?
      Vanaf half augustus start Volkswagen de levering van de nieuwe Scirocco in Europa, behalve in Nederland.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Vanaf half augustus start Volkswagen de levering van de nieuwe Scirocco in Europa, behalve in Nederland.

Niet in Nederland

De Scirocco was sinds vorig jaar niet meer in Nederland te bestellen en de facelift brengt daar geen verandering in. Een woordvoerder meldt: "De Scirocco had in ons land een aardige start, maar daarna namen de verkopen steeds verder af. Dat kwam ook door concurrentie uit eigen huis van GTI's en reguliere modellen met R-Line pakket. We denken niet dat deze facelift daar veel aan zal veranderen en dus gaan we deze gefacelifte Scirocco niet in de prijslijst opnemen."
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Tja, de zakelijke rijder in NL is quasi verplicht een auto te kopen met zo laag mogelijke bijtelling en particulieren houden de knip op de beurs.

Comment

Zoals meestal bij VW. Interieur gaat er op vooruit, exterieur op achteruit

Comment

Ja idd, vind de oude zoals mijne R beter

Comment

Doe mij toch ook maar het huidige model.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Tja, smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind de achterkant er stukken beter uitzien dan voorheen.

Comment

Hoe VW het doet, weet ik niet, maar ze slagen er toch maar weer telkens in om de modellen saaier en saaier te maken ...
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                      Die foto van het oude interieur was van bij de lancering in 2008 (golf V). De huidige scirocco heeft interieur van golf VI en dat scheelt niet zoveel met de facelift.
                      Ik vind het wel een mooi resultaat maar heeft minder karakter dan het oude model. Voor wanneer is deze facelift?
                      Inderdaad, de interieur foto klopt niet.

Tapatalk Pro
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                        Jawel hoor . Real live is de auto merkbaar anders hoor en in het bijzonder de achterkant valt het zwaar op . Gisteren 1 gezien en mijn schoonbroer die zeker geen autolover is maakte er zelfs een opmerking over .
                        Kan niet , is pas voor augustus.
                        Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                        Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
                          Kan niet , is pas voor augustus.
                          Hij zal een R versie gezien hebben.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Het was heeel donker .

Comment

Geslaagde facelift !
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Volkswagen levert moeders mooiste met een zestal motoren, waarvan twee diesels en vier benzinevarianten. De lichtste benzine is een 1.4 TSI met 125 pk. De krachtigste ligt uiteraard in de Scirocco R: een tweeliter TSI met 280 pk. De dieselaars onder ons kunnen kiezen uit een 2.0 TDI met 150 pk, of eentje met 184 pk.

Comment

Comment

Comment

Knap kleur!
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Knap kleur!
                                        Idd, nog niet veel gezien zo'n grijstint.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X