Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus NX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk BerichtenGisteren besteld, levering eind oktober, begin november:
NX Crossover 300h AWD - E-CVT F-sport Line
Kleur: Sonic White
Binnenbekleding: Burgundy Red / Black
Opties:
- Metaalkleur
- Panoramisch dak (vast, met elektrisch zonnescherm)
- Hi-Tech Pack 1: head-up display, automatische grootlichten, lane keep Assist
- Lexus Premium Navigatie pakket: Remote Touch pad, internet connectiviteit (via smartphone van bestuurder), audio upgrade (10 luidsprekers + DAB).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenYep, vond ik ook. En klassevolPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGelijk de auto's hé.
Comment
-
Vandaag is mijn wagen eindelijk toegekomen, ik heb vlug een foto kunnen nemen (slechte kwaliteit). Zaterdag ga ik de wagen afhalen, foto's volgen ... Spannend !!!
IMG_0386.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk BerichtenVandaag is mijn wagen eindelijk toegekomen, ik heb vlug een foto kunnen nemen (slechte kwaliteit). Zaterdag ga ik de wagen afhalen, foto's volgen ... Spannend !!!
[ATTACH=CONFIG]106374[/ATTACH]Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk BerichtenVandaag is mijn wagen eindelijk toegekomen, ik heb vlug een foto kunnen nemen (slechte kwaliteit). Zaterdag ga ik de wagen afhalen, foto's volgen ... Spannend !!!
[ATTACH=CONFIG]106374[/ATTACH]Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
[ATTACH=CONFIG]106374[/ATTACH]Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Ik zie er hier maar zeer weinig van rijden op onze Belgische wegen.
@Jef, loopt ie wel een beetje?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zie er hier maar zeer weinig van rijden op onze Belgische wegen.
@Jef, loopt ie wel een beetje?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk ook, heel jammer eigenlijk want dat is echt een prachtige wagen. Daarom niet zozeer het uiterlijk, boeit mij niet, maar interieur en techniek zijn ongezien in die klasse.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Zou zijn prijs parten spelen, want echt goedkoop kan je hem niet noemen vind ik.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenZal nog meer interne concurrentie krijgen als Toyota zijn gefacelifte RAV Hybrid uitbrengt, zal goedkoper zijn met zelfde technologie en ruimer binnenin.
Ik vond hem in Parijs nogal aan de smalle kant...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Yup, is zo, de Rav Hybrid wordt gelanceerd in september op het salon van Frankfurt
Heb in een Toyota garage achtereenvolgens achterin gezeten in een NX en een gewone diesel Rav en de beenruimte achterin bvb scheelt zeker 5 cm.
Qua prijzen ga ik er vanuit dat Toyota zowieso goedkoper zal zijn hun luxe dochter Lexus.
Qua stijl echter is de Lexus stukken mooier dan de RAV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou zijn prijs parten spelen, want echt goedkoop kan je hem niet noemen vind ik.
Zo'n 300h, ça va nog, weliswaar vrij duur maar als je alles in rekening brengt (aftrekbaarheid, vaa) is die prijs nog te verantwoorden in het 'premium' segment (al blijft die op prestatievlak wel serieus achterop hinken maar bon)
Maar dan die 200t, vanafprijs 52060€, toinkkkkk
Het is precies of dat ze die eigenlijk liever niet verkopen en er dan maar een van de pot gerukt prijskaartje aan hangen2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment