Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe XC90 is essentieel voor Volvo in de Verenigde Staten. Het doel is in 2016 100.000 Volvo’s te verkopen, en de grote SUV zal hier absoluut zijn steentje aan moeten bijdragen.
Hij had al af-fariek 400 pk, en nu worden de fans van een wat gemenere look op hun wenken bediend met het R-Design opleukpakketje. Het exemplaar op de beursvoer is overigens niet de hybride T8, maar de conventionele T6. Amerikanen en hybrides in het luxesegment, dat moet – in tegenstelling tot Nederland – nog wat wennen. Viercilinders overigens ook, maar zo lang niemand specifiek vraagt wat er onder de kap ligt zal Volvo ook niks zeggen, gok ik zo.
Zoals we weten wordt Detroit de enige show op het westelijk halfrond waar Volvo zijn gezicht laat zien, dus niet reislustige Amerikanen doen er goed aan de mooie matblauwe SUV goed in zich op te nemen, want pas in 2016 keren de Zweden terug. Zij verloochenen hun afkomst duidelijk niet, getuige de kentekenplaathouders. Een groot geel kruis dwars over de XC90 was waarchijnlijk een beetje too much, en dat hebben ze dan ook achterwege gelaten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Prachtig gewoon, kan niet wachten om deze in het echt te zien
Pas op, je kan hem niet op het salon zien. Als je hem wil zien, moet je een afspraak met je dealer maken. Dan meld je je aan op het salon en word je naar de hoofdzetel van Volvo wat verderop gebracht, waar je hem kan bekijken.
Inderdaad, wat een prachtig interieur. Van de andere modellen is het al zo 'warm', maar deze is toch nog een trapje hoger. Mooi ook hoe ze dat scherm hebben ingebouwd, past er perfect bij.
Mijn vader is vandaag prijs gaan vragen voor een XC90 T8. Die T8 is super interessant, 400pk en 100% aftrekbaar!
Ze geven nu al 10% korting plus bijkomend 2000 euro korting door de leasing. Het grote nadeel is de levertermijn, nu bestellen is levering februari 2016...
De eerste XC90's worden ook pas rond mei verwacht bij de dealers.
Comment