Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zien jullie er ook zo veel ?
    ik heb ze al gezien in zwart, wit, beige, donkerblauw en eergister nog 2 in felblauw.
    Van de 3 personen die ik ken reed niemand voordien Volvo.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Hier kom je er ook dagelijks wel enkele tegen. Serieuze topper zo blijkt.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• ik zie ze ook ongelofelijk veel...

het speciale is er al wat af
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• T8 R-line
          knappe auto, maar ik zou toch voor een iets opvallender kleur gaan.

[img]https://nl.photobox.be/mijn-ruimte/foto/full?photo_id=9159458078[/img]

[img]https://nl.photobox.be/mijn-ruimte/f..._id=9159457899[/img]
          Last edited by Bert; 30/04/2016, 22:21.
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• De svelte Zweden van Polestar reiken naar de sterren met hun aanpassingen aan de Volvo XC90 T8. Met een beetje hulp van viervoudig en regerend Scandinavian Touring Car Championship-kampioen Thed Björk heeft Polestar de XC90 op punt gezet. In het hoge noorden weten ze nu 421 trappelende elanden paarden en 680 Nm uit de combinatie […]
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Volgende maand ontvang ik mijn T8, heeft er al iemand de polestar laten doen ?
              Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
              Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Nee. Die soundbox lijkt me sowieso maar niks (ook al klinkt de benzinemotor echt slecht) en die paar extra pk'tjes die ze geven lijken me 't geld niet waard.

Comment

• Ik heb er momenteel 2 geleverd met de soundbox en is echt wel ferm....... Polestar chip vrees ik voor dat we die gaan kunnen leveren...

Comment

• Ik begin rond te kijken voor een goed uitgeruste XC90 T8 Inscription met nog een paar opties erbij. Hoeveel korting kan ik op zo'n wagen verwachten ?

Comment

• Ik denk dat ik een 11% heb gehad. En dan nog een klein beetje extra omdat het ne stockwagen was.

Comment

• Hier ook iets over de 11% op een T8 stockwagen ... wat ergens wel veel is omdat de leveringstermijn voor een nieuwe bestelling niet bepaald kort was op dat moment (weet niet hoe dat nu zit)
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Viel mij ook mee. Bij BMW kreeg ik minder op ne demowagen omdat de vraag veel groter was dan het aanbod.
                          Volvo deed dat echter niet, heeft me doen besluiten om te veranderen. Niet tevreden van BMW op dat moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                            Ik denk dat ik een 11% heb gehad. En dan nog een klein beetje extra omdat het ne stockwagen was.
                            Als jullie 11% vermelden, is dat de korting op de basisprijs, of op de totale prijs opties inbegrepen ?

Comment

• Totaalprijs. De verkoper spreekt inderdaad over hogere kortingen maar dat is dan zonder de opties.

Comment

• OK. Ik kreeg zonder enig onderhandeling 12% korting op de basisprijs van een bijna volledig uitgeruste T8, waarschijnlijk is het dus mogelijk om wat meer te krijgen.

Comment

• Ja, ik denk ook dat ik 12% had op de basis. Heb dan nog €500 of zo van de garage gekregen omdat het een stockwagen (annulatie) was. Was ik zeer tevreden mee.
                                  Welke kleur?

Comment

• Ik aarzel nog tussen Onyx Black and Savile Grey. Binnen zou ik voor Amber gaan, maar ik hoor er mixed feelings over, dus wil het zeker eens live zien. Ik heb de lichtbeige interieur graag maar kan de bijna witte stuurwiel niet smaken.

Comment

• Ik heb R-design, dan is't interieur altijd zwart. Valt wel mee.
                                      Buitenkant Osmium grijs alhoewel dat eigenlijk geen grijs is, heeft meer van blauw imo. Heel content van.

Comment

• Ergens gelezen dat er een grotere tank zou komen voor T8 (75 ipv 50l), iemand die dit ook overweegt om te laten doen want die 50l is toch maar klein
                                        Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Wist niet dat belgische politie met XC90s rijdt...

Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

Working...
                                          X