Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En dan maar klagen dat er geen geld is voor de politiezones.
    Een genre Nissan Quashqai zou toch ook moeten lukken voor hun politiewerk als ze een SUV nodig hebben.

Comment

• Die mannen mogen ook wat luxe hebben hee

Comment

• Is een voertuig van de politie van Dilbeek. Die mannen zijn wel wat gewoon, reden hiervoor met VW Touaregs en daarvoor Audi Q7.
        Ford Focus clipper 1.8 TDCi 2007

Ex: Toyota Corolla 2.0 D4-D 2002

Comment

• Vooral populair bij de Antwerpse zones omdat Volvo het statuut van veiligste wagen heeft.
          Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
          Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
          (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Zou het de moeite zijn om nog 1 of 2 jaar te wachten op een facelift? Of is Volvo daar trager in?
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zazoo_blb Bekijk Berichten
              Is een voertuig van de politie van Dilbeek. Die mannen zijn wel wat gewoon, reden hiervoor met VW Touaregs en daarvoor Audi Q7.
              Zij niet alleen, de X5 rijdt in Londerzeel ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

Zij niet alleen, de X5 rijdt in Londerzeel ook.
                Volvo ook in Londerzeel denk ik.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Kan goed zijn hoor, die X5 heb ik een jaar geleden zien rijden daar. Kan ondertussen al Volvo zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr
                    Wist niet dat belgische politie met XC90s rijdt...

Ja hoor nog niet zo lang denk van november ofzo. Is trouwens een t6 de enige die bij ons al verkocht is.

Verzonden vanaf mijn slimme telegram.
                    RIP Den borre!

Comment

• Het mag wat kosten ale....
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_

Ja hoor nog niet zo lang denk van november ofzo. Is trouwens een t6 de enige die bij ons al verkocht is.

Verzonden vanaf mijn slimme telegram.
                        Die van u is nog een andere, die heeft LED's en die van Dilbeek niet.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• regionale politiewagens worden meestal in de gemeente gekocht bij een bevriende garage, die hoeven niet zoals de federale via europesche aanbesteding

alhoewel in brasschaat een volvo garage is, rijdt klina met mercedessen ml als mug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Ja. Net nieuw. En toen men de autoparkfunctie wou testen op de parking is die los op mijn neef zijn auto geknald die daar ook werkt.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              regionale politiewagens worden meestal in de gemeente gekocht bij een bevriende garage, die hoeven niet zoals de federale via europesche aanbesteding

alhoewel in brasschaat een volvo garage is, rijdt klina met mercedessen ml als mug
                              Hier ook ML en veel vroeger XC90 dacht ik. Zal wel ongeveer dezelfde aanbesteding gebruikt worden voor zo'n voertuig en enkel MB zal daar 'toevallig' uitkomen, zijn toch overl ML's?
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• federale aanbesteding moet eu regels volgen, niet voor mug of regionaal korps

er zullen wel uitzonderingen zijn natuurlijk, maar zowat elke lokale politiewagen komt uit een garage van het eigen dorp (ook de brandweer-personenwagens en de stadsdiensten) en natuurlijk zullen die de garages wel wat uitspelen maar zij hoeven niet de goedkoopste verplicht te nemen

reden waarom vanhool wel failliet moet, de lijn moet bvb de iveco's nemen als die cheaper zijn dan vanhool

nl is creatief met hun aanbesteding van legerjeeps, ze maken hun wenslijst zo op naam van een nl bedrijf, geeneen andere jeep heeft een kleinere draaicirkel en zo kunnen zij hun eigen vector kopen ipv de iveco legertruck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Die van u is nog een andere, die heeft LED's en die van Dilbeek niet.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
                                  Deze is van de de zone K-L-M ( Kapellen op den bos, Londerzeel, Malderen)
                                  RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_
                                    Deze is van de de zone K-L-M ( Kapellen op den bos, Londerzeel, Malderen)
                                    Hoe erg het ook is Malderen is niet belangrijk genoeg om in de naam te zitten
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Heb een XC90 T8 twee weken geleden besteld en mocht vandaag horen dat het een MY2018 wordt. Normaal was de levering voor eind april voorzien, hopelijk loopt er niet te veel vertraging bij.
                                      Heeft er iemand toevallig al wat info over wat de wijzigingen van MY2018 zullen worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spotless Bekijk Berichten
                                        Heb een XC90 T8 twee weken geleden besteld en mocht vandaag horen dat het een MY2018 wordt. Normaal was de levering voor eind april voorzien, hopelijk loopt er niet te veel vertraging bij.
                                        Heeft er iemand toevallig al wat info over wat de wijzigingen van MY2018 zullen worden ?
                                        Carplay zou er nu standaard bij zitten, voor de rest heb ik nog geen extra zaken vernomen. Als ik momenteel bestel, zou het leveren voor juli zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          federale aanbesteding moet eu regels volgen, niet voor mug of regionaal korps

er zullen wel uitzonderingen zijn natuurlijk, maar zowat elke lokale politiewagen komt uit een garage van het eigen dorp (ook de brandweer-personenwagens en de stadsdiensten) en natuurlijk zullen die de garages wel wat uitspelen maar zij hoeven niet de goedkoopste verplicht te nemen
                                          Klopt niet. Er zijn federale raamcontracten die om de x jaar vernieuwd worden, waarop iedere constructeur de mogelijkheid krijgt om in te schrijven. Die raamcontracten zijn opgedeeld in verschillende categorieën zoals hatchback, sedan, stationwagen enz enz... met minimum zoveel PK enz enz... per ingeschreven merk. Adhv een puntensysteem (prijs, eco-score, uitrusting, ...) wordt dan model Y voor een bepaalde categorie gekozen.

Enkel de aflevering wordt bij een officiële garage in de buurt gedaan. Dus er zijn maar een paar merken die in die contracten zitten. Een lokale zone is vrij om zelf een bestek uit te schrijven, als ze een bepaald merk/model voor ogen hebben en dan is het gewoon een kwestie van een dealers in de buurt prijs te vragen.

Comment

Working...
                                          X