Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo XC90 2015

Volvocars heeft vandaag officieel (het interieur van) de nieuwe XC90 voorgesteld.

Last edited by joodoo; 27/05/2014, 11:46.

Last edited by joodoo; 27/05/2014, 11:27.

Comment

Ziet er zeer zeer knap uit. Ze hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven. Ben benieuwd.

Wanneer komt ie uit?

I like!
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Ziet er zeer zeer knap uit. Ze hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven. Ben benieuwd.

Wanneer komt ie uit?

I like!
        September 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Ze hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven.
          Dit is hét minder gekende stokpaardje van Volvo. Bij Volvo denkt iedereen aan 'veilig', maar hun stoelen zijn een zegen voor de veelrijder.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mooi mooi. Staat hoog op het verlanglijstje, ik ben zeer benieuwd naar de rest van de auto. En specs. En prijzen.
            En Volvo zetels zijn inderdaad top!
            2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
            2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
            2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
            1999 Volvo V70 classic 2.5d
            1967 Volvo 123 GT

Comment

Heerlijk dit

Comment

Radicaal ander dashboard voor Volvo. Ben benieuwd of het in de praktijk goed zal werken (met Apple onder andere).
                Stoelen zien er op het eerste zicht ook lichter/dunner uit dan vroeger?

Comment

bewuste keuze van Volvo: ze maakten een goed zittende en uitgebreid verstelbare stoel, waardoor er geen dikke paddings meer nodig zouden zijn.
                  Op die manier win je veel nuttige interieurruimte, o.m. voor de knietjes van de achter- & kofferpassagiers.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Dit is hét minder gekende stokpaardje van Volvo. Bij Volvo denkt iedereen aan 'veilig', maar hun stoelen zijn een zegen voor de veelrijder.
                    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    bewuste keuze van Volvo: ze maakten een goed zittende en uitgebreid verstelbare stoel, waardoor er geen dikke paddings meer nodig zouden zijn.
                    Op die manier win je veel nuttige interieurruimte, o.m. voor de knietjes van de achter- & kofferpassagiers.
                    Ben benieuwd naar de nieuwe zetels. Die van de XC 60 waren toch niet voldoende instelbaar voor mij.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Echt een prachtig interieur!

Comment

Fantastisch! En met een speciale vermelding voor 2 kleine details: het Zweedse vlaggetje aan de passagierszetel en vooral de zetel met bestuurder op het multimediascherm voor de klimaatinstellingen (waarvan de "tastbare" versie overbekend is bij de Volvorijder). Wel RIP zwevende middenconsole... Dit mogen ze zo doortrekken naar de opvolger van de V70 wat mij betreft!

Zeer benieuwd naar de buitenkant maar nu al ...

Comment

Comment

Ik hoef de buitenkant al niet meer te zien. Ik wil'm ;-)

Comment

Schitterend!
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Welke motoren gaan daar inkomen? Is dat al geweten? Filmpje nog eens beken, stylvol hoor. Waar zouden ze de mosterd gehaald hebben?

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

Héél knap interieur, volvo heeft imo altijd knappe interieurs gehad! (buiten de s40/v50 modellen imo, die zwevende console vond ik maar niets)
                                  Precies ook eindelijk een verstelbaar voorstukje zoals bij bmw/audi en dergelijke, leuk!
                                  -

Comment

Ik blijf vragen hebben met een aanrakingscherm in een wagen en vooral in België en met zijn hobbelige wegen
                                    gegarandeerd telkens naast drukken ... zonder te spreken van het gevaar de weg uit het oog te verliezen om te mikken op het juiste vakje
                                    geef mij maar knopjes die ik blindelings kan bedienen

Comment

Ik ben niet zeker of ik zo'n giga verticale monitor designmatig wel geslaagd vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Ik ben niet zeker of ik zo'n giga verticale monitor designmatig wel geslaagd vind.
                                        Super interieur ! Wel jammer dat de vijf en zecilinders sneuvelen !
                                        daar kan bmw en co nog iets van leren !

Comment

Working...
                                        X