Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC90 2015
Collapse
X
-
Ziet er zeer zeer knap uit. Ze hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven. Ben benieuwd.
Wanneer komt ie uit?
I like!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZiet er zeer zeer knap uit. Ze hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven. Ben benieuwd.
Wanneer komt ie uit?
I like!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZe hebben precies ook veel aandacht aan hun stoelen gegeven.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Mooi mooi. Staat hoog op het verlanglijstje, ik ben zeer benieuwd naar de rest van de auto. En specs. En prijzen.
En Volvo zetels zijn inderdaad top!2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition
2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
1999 Volvo V70 classic 2.5d
1967 Volvo 123 GT
Comment
-
bewuste keuze van Volvo: ze maakten een goed zittende en uitgebreid verstelbare stoel, waardoor er geen dikke paddings meer nodig zouden zijn.
Op die manier win je veel nuttige interieurruimte, o.m. voor de knietjes van de achter- & kofferpassagiers.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDit is hét minder gekende stokpaardje van Volvo. Bij Volvo denkt iedereen aan 'veilig', maar hun stoelen zijn een zegen voor de veelrijder.Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenbewuste keuze van Volvo: ze maakten een goed zittende en uitgebreid verstelbare stoel, waardoor er geen dikke paddings meer nodig zouden zijn.
Op die manier win je veel nuttige interieurruimte, o.m. voor de knietjes van de achter- & kofferpassagiers.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Fantastisch! En met een speciale vermelding voor 2 kleine details: het Zweedse vlaggetje aan de passagierszetel en vooral de zetel met bestuurder op het multimediascherm voor de klimaatinstellingen (waarvan de "tastbare" versie overbekend is bij de Volvorijder). Wel RIP zwevende middenconsole... Dit mogen ze zo doortrekken naar de opvolger van de V70 wat mij betreft!
Zeer benieuwd naar de buitenkant maar nu al...
Comment
-
Welke motoren gaan daar inkomen? Is dat al geweten? Filmpje nog eens beken, stylvol hoor. Waar zouden ze de mosterd gehaald hebben?
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Ik blijf vragen hebben met een aanrakingscherm in een wagen en vooral in België en met zijn hobbelige wegen
gegarandeerd telkens naast drukken ... zonder te spreken van het gevaar de weg uit het oog te verliezen om te mikken op het juiste vakje
geef mij maar knopjes die ik blindelings kan bedienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk ben niet zeker of ik zo'n giga verticale monitor designmatig wel geslaagd vind.
daar kan bmw en co nog iets van leren !
Comment
Comment