Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naar het schijnt, krijgt hij 400hp en 640Nm. 4 cylinder + elektromotor.
Sent from somewhere, using Tapatalk
T8 heeft 320pk benzinemotor met een elektromotor van 82pk die de achterwielen aandrijft wat neerkomt op een goed 400pk in totaal , gekoppeld aan 8traps automaat.
de elektromotor heeft een autonomie van 40km dacht ik.
Maar eerst vanaf Mei volgend jaar in de showrooms???
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Volvo XC90 2014:
Volvo hat Großes vor und setzt mit dem XC90 den Auftakt zum Neuanfang. Selbstbewusst mit klaren Linien geizt das SUV nicht an Protz. Viel Platz und bequeme Sitze dazu ein serienmäßiges Touchpad, das alle wichtigen Funktionen steuert. Ein geglückter Neuanfang.
ik wou het daarstraks al zeggen maar er stond een verse duvel voor mijn neus
Volvo adverteert beter niet met 400pk (gecombineerd)
En de reden is?
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Tja, voor mij staat Volvo al sinds mijn kindertijd gelijk met veiligheid en degelijkheid. Je kan niet altijd winnen hé...
Prijs voor Belgische First Edition D5 € 91700 BTW incl ( ieder optie aanwezig)
Startprijs voor D4 Kinetic Automaat € 51700 BTW incl.
Nog andere prijzen ergens te vinden of al geweten?
Comment