Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Op Volvo Zweden kan je de XC90 configureren. Allé het is te zeggen, bekijken wat er allemaal standaard op de First Edition zit, want je kan niets aanpassen.
    Axelle red, zo'n saaie troela, dit is toch geen doel publiek voor xc90 !

Comment

• Na het getrappel voor de eerste foto's is het nu wachten op de prijslijst voor te bestellen..... Wordt al een mooie lijst met gegadigden.... Precies terug 2002 :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
        Na het getrappel voor de eerste foto's is het nu wachten op de prijslijst voor te bestellen..... Wordt al een mooie lijst met gegadigden.... Precies terug 2002 :-)
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• iOS and iPadOS have so many amazing features. Find out which ones are available on iPhone and iPad in your country or region.

België & Nederland komen niet voor in de lijst. Is het gevolg hiervan, dat we hier de XC 90 (voorlopig?) niet gaan kunnen voorzien van Carplay en dat hierdoor de leveringen misschien gaan uitgesteld worden?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• We hadden al een vage, uitgelekte foto, maar stelt Volvo de XC90 R-Design officieel voor. De stoere variant wordt rijk uitgerust, maar zoals verwacht, verandert er onderhuids niets.

De XC90 R-Design wordt onder andere voorzien van sportstoelen en een leren stuurwiel. Binnenin vinden we sportpedalen, speciale vloermatten en verlichte instapplaten. De speciale grille en voorspoiler moeten de hoofden op straat doen keren. We zien ook matgrijze buitenspiegels, een dubbele uitlaat en metalen strips rondom de zijruiten. Volvo biedt de keuze tussen 20- en 22-inch R-Design-wielen.
            De Zweden hebben nog niet bekendgemaakt hoeveel de XC90 R-Design gaat kosten en wanneer we hem kunnen verwachten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Knap, niet overdreven die R Design kit.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• R-design interieur:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kan dit wel smaken, lekker 'classy' aan de binnenkant.

Comment

• Je ziet zo al van die zetels dat ze goed moeten zitten.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Moooooooi
                          Doeme, waarom een 1969cc in leggen & waarom laat de levering zolang op zich wachten.

Comment

• Damn.. Interieur ziet er inderdaad lekker uit! Zakelijk en cosy.
                            Knappe blauwtint ook. En de 20" lijkt me al voldoende en knap van design.
                            Goed bezig in Zweden!

Al hoop ik stiekem op een dikke break à la concept coupé.
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dubbel
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Damn.. Interieur ziet er inderdaad lekker uit! Zakelijk en cosy.
                                Knappe blauwtint ook. En de 20" lijkt me al voldoende en knap van design.
                                Goed bezig in Zweden!

Al hoop ik stiekem op een dikke break à la concept coupé.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind het echt een zeer geslaagde SUV....Waarschijnlijk de top qua veiligheid,waarschijnlijk een beestachtig mooi en afgewerkt interieur,....Maar waarom enkel met twee-liters: leg daar beter de huidige T6 in!
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Waarom 2-liters??
                                    Ik denk dat ze bij Volvo niet veel hogere cylinderinhouden meer hopen te verkopen, alles gaat in de richting van downsizing
                                    Trouwens, met een 2liter verliest je al vlug genoeg je rijbewijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      Waarom 2-liters??
                                      Ik denk dat ze bij Volvo niet veel hogere cylinderinhouden meer hopen te verkopen, alles gaat in de richting van downsizing
                                      Trouwens, met een 2liter verliest je al vlug genoeg je rijbewijs...
                                      Als je ze niet aanbied, ga je er ook geen kunnen verkopen natuurlijk. Toch een heel strategische denkpiste wat Volvo met de XC90 probeert te doen.
                                      Laatste zin van je is natuurlijk complete onzin, neen toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Ik vind het echt een zeer geslaagde SUV....Waarschijnlijk de top qua veiligheid,waarschijnlijk een beestachtig mooi en afgewerkt interieur,....Maar waarom enkel met twee-liters: leg daar beter de huidige T6 in!
                                        Begrijp het ook niet. Waarschijnlijk als de vraag groot genoeg is zal een T6 hier misschien toch nog aangeboden worden veronderstel ik.
                                        Zonder hem in het echt al gezien te hebben is hij voor mij zonder meer de mooiste. Zowel van buiten als vanbinnen. Motorisch kan ik mij er wel (nog) niet mee verzoenen. Ook met hun garantiebepalingen heb ik het moeilijk.

Comment

• Volgens mij gaan ze eerst kijken hoe de Amerikaanse markt reageert op die 4 cilinder motoren. Als ze daar voor geen meter verkopen zal er snel terug een 6 cilinder in het gamma gestoken worden. Downsizing ok maar je moet de klant nog altijd de keuze laten vind ik.
                                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                          '08 S60 2.4D
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Working...
                                          X