Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    ....
    Laatste zin van je is natuurlijk complete onzin, neen toch?
    ik bedoel dat de sterkste motorisaties in se niet meer benut kunnen worden, het wordt voortaan eerder bezitsplezier dan gebruiksplezier
    ik wil natuurlijk niemand zijn plezier bederven, ook zal dat vaak gepaard gaan met wat frustratie
    het is niet voor niets dat grommende uitlaatsystemen terug "in" zijn ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Waarom 2-liters??
      Ik denk dat ze bij Volvo niet veel hogere cylinderinhouden meer hopen te verkopen, alles gaat in de richting van downsizing
      Trouwens, met een 2liter verliest je al vlug genoeg je rijbewijs...
      dat klopt allemaal op papier....maar als ik in met één van m'n oude V6ssen of V8 rijdt krijg ik een "wafting" gevoel dat een moderne hoe krachtig ook zijnde viercilinder turbo nooit kan evenaren
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
        Volgens mij gaan ze eerst kijken hoe de Amerikaanse markt reageert op die 4 cilinder motoren. Als ze daar voor geen meter verkopen zal er snel terug een 6 cilinder in het gamma gestoken worden. Downsizing ok maar je moet de klant nog altijd de keuze laten vind ik.
        ²²²²²²²²²²²²²²
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik vind het fantastisch dat Volvo zo'n doorgedreven downsizing aandurft. Koppig, dat hoort bij Volvo vind ik. Als de klant het niet wilt, kiest die maar een ander merk. Volvo mag een bank vooruit bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            dat klopt allemaal op papier....maar als ik in met één van m'n oude V6ssen of V8 rijdt krijg ik een "wafting" gevoel dat een moderne hoe krachtig ook zijnde viercilinder turbo nooit kan evenaren
            van oude wagens gesproken : ik had rond de eeuwwisseling simultaan een Saab 900 Turbo16 en een A4 2,6 V6...
            de V6 was uiteraard als fluweel, maar kwam qua krachtontplooiing niet in de buurt van mijn oude Saab...ondanks zijn opmerkelijke turbo-lag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
              Volgens mij gaan ze eerst kijken hoe de Amerikaanse markt reageert op die 4 cilinder motoren. Als ze daar voor geen meter verkopen zal er snel terug een 6 cilinder in het gamma gestoken worden. Downsizing ok maar je moet de klant nog altijd de keuze laten vind ik.
              BMW is ook al een tijdje bezig met een 320d te verkopen in de states, daar noemen ze 'm wel 328d. En blijkbaar verkoopt die daar toch redelijk. Ook de 328i (viercilinder) verkoopt goed.

Comment

• Idd, ook de Vag-groep zet in Amerika in op tdi. Zelfs de pick ups zijn aan het downsizen qua motoren. Nieuwe mustang ook verkrijbaar met 2.3 turbo. De tijden zijn niet aan het veranderen,ze zijn al veranderd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                  Idd, ook de Vag-groep zet in Amerika in op tdi. Zelfs de pick ups zijn aan het downsizen qua motoren. Nieuwe mustang ook verkrijbaar met 2.3 turbo. De tijden zijn niet aan het veranderen,ze zijn al veranderd
                  Tuurlijk wordt dat daar een succes. De brandstof is er ook niet meer zo goedkoop als vroeger en je gaat even snel van je plek als die Amerikaanse zuipbakken van hen, maar dan wel met drie keer zo weinig brandstof. Die Amerikanen weten niet wat ze meemaken met zo'n 180 Pk sterke 328d die amper 6 liter nodig heeft. Amazing!

Comment

• Amerikanen denken sowieso dat ze failliet gaan als ze meer dan 4 dollar voor een gallon moeten betalen.
                    Als ze dan de prijzen hier zien ....

Zo'n 4 cilinder met het juiste vermogen en met een goede automaat moet echt niet meer lnder doen voor een 6cilinder.

De vroegere 6 cilinder diesel van Volvo 2.4 d had amper 80 pk. willen we dat dan terug?
                    Sowieso is de hele bedrijfswagenmarkt sterk aan het downsizen. Je moet echt al een dikke job hebben om nog een 3.0d als firmawagen te krijgen, zelfs in Duitsland.
                    Een mooi voorbeeld is de a6 Ultra met 190pk. Leveringstermijnen zijn sterk aan het oplopen, en dat komt niet omdat de klanten die niet willen hé.

Comment

Begrijp het ook niet. Waarschijnlijk als de vraag groot genoeg is zal een T6 hier misschien toch nog aangeboden worden veronderstel ik.
                      Zonder hem in het echt al gezien te hebben is hij voor mij zonder meer de mooiste. Zowel van buiten als vanbinnen. Motorisch kan ik mij er wel (nog) niet mee verzoenen. Ook met hun garantiebepalingen heb ik het moeilijk.

Heb het nagevraagd Gert; Standaard 2 jaar garantie en onbeperkte kilometers!! Na 2 jaar nog eens uit te bereiden voor 2 jaar met onbeperkte kilometers... een programma op uw maat geschreven.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                        Heb het nagevraagd Gert; Standaard 2 jaar garantie en onbeperkte kilometers!! Na 2 jaar nog eens uit te bereiden voor 2 jaar met onbeperkte kilometers... een programma op uw maat geschreven.....
                        Me happy!!! 😁
                        Alweer een +punt bij voor de prachtige XC90. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Begrijp het ook niet. Waarschijnlijk als de vraag groot genoeg is zal een T6 hier misschien toch nog aangeboden worden veronderstel ik.
                          Zonder hem in het echt al gezien te hebben is hij voor mij zonder meer de mooiste. Zowel van buiten als vanbinnen. Motorisch kan ik mij er wel (nog) niet mee verzoenen. Ook met hun garantiebepalingen heb ik het moeilijk.

Blij dat je dit overweegt ipv als je Duitse Premium opties Greco!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                            Blij dat je dit overweegt ipv als je Duitse Premium opties Greco!
                            Heb stiekem altijd al een beetje fan geweest van Volvo. Toen we 12 jaar geleden onze eerste wagen moesten kiezen, zijn we eerst naar een S80 gaan zien voordat we bij MB zijn terecht gekomen. Vond de S80 net wat te klein met de beenruimte vanachter en de bagageruimte was niet van die grote als een W211.
                            Later zijn we wel eens gaan testrijden met een S60 maar die was echt veel te klein maar kon het model wel zeer appreciëren.
                            Twee jaar geleden zijn we ook naar een XC60 gaan zien maar vond de zetels niet genoeg instelbaar voor mij en ook net wat te klein op de gekende plaatsen.
                            Heb het al eens in een ander topic geplaatst denk ik, een collega waar we vroeger mee samenwerkten heeft in de tijd zijn twee MB's E 220 cdi breaks verkocht en twee V70-ers voor in de plaats genomen. Ik heb die nooit horen klagen over iets aan de wagen en/of garage.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Je bent er bijna El Greco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                Je bent er bijna El Greco

Ja maar de XC90 nog niet.

Comment

• bij die Volvo taxi's ook geen geklaag, of zelfs geen vermelding over het ophanginscompromis of draaicirkel tov van de e ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    bij die Volvo taxi's ook geen geklaag, of zelfs geen vermelding over het ophanginscompromis of draaicirkel tov van de e ?
                                    12,1m tussen de stoepranden.

Comment

• Prijslijst voor NEDERLAND staat online:

Comment

• Zlatan krijgt zijn XC90

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zal dan wel voor het dagelijks gebruik van zijn vrouw zijn denk ik.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X