Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lag ook heel vreemd in de hand herinner ik me nog. Voor de rest inderdaad prachtig interieur en volwaardig stoelen.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Volvo heeft het doek van z'n nieuwe topmodel getrokken: de XC90 Excellence.
Het is volgens Volvo niet zomaar een topmodel, het is volgens de p.r.-machine 'de meest luxueuze auto uit onze 88-jarige historie'.
De Excellence onderscheidt zich in de eerste plaats door z'n zitconfiguratie: waar de normale XC90 plaats biedt aan zeven mensen, heeft deze nieuwe versie slechts vier zitplaatsen.
Maar wat voor zitplaatsen! De achterpassagiers hebben een zee van beenruimte en bovendien hebben hun zetels ventilatie en een massagefunctie. Verder heb je achterin je eigen touchscreen, een klaptafeltje, een koelkast en met de hand gemaakt kristalglas van het Zweedwe Orrefors.
Volvo zorgt bovendien voor sfeerverlichting, chique leder en extra geluidsisolatie. Tot slot heeft de Excellence geluidsarme banden uit de rekken van Pirelli.
Wie juist behoefte heeft aan flink wat geluid aan boord, kan z'n favoriete deuntjes afspelen via een Bowers & Wilkins-audiosysteem met maar liefst negentien speakers.
De Volvo XC90 Excellence debuteert eind deze maand in Shanghai en is vooral voor de Chinese markt bedoeld.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Goh, dat kan ja maar zal sterk van het prijskaartje afhangen. Er kan nog veel veranderen voor begin April volgend jaar natuurlijk. (beslissen ergens in november/december).
Q7 is een mogelijkheid (zal ook niet gratis zijn) en ook een nieuwe busje in de vorm van de vernieuwde Multivan steekt hier terug de kop op.
Vrouwtje wil feitelijk het liefst met een Q5 gaan rijden maar die bagageruimte is me veel te klein.
We zien wel!
Yes, ook al zal het evenwel nooit aan de Skoda Octavia kunnen tippen...
Dbr2 heb jij hier een dubbel account???
Ik vind het een mooie wagen, niet helemaal mijn ding want ik hou eerder van de sportievere lijnen van een XC60, maar begrijpelijk dat deze XC90 voort gaat op de oude. Een XC60 is nu eenmaal een andere auto...
Maar wat een zetels staan in deze XC90. Serieus, Volvo heeft toch met een straatlengte voor de beste zetels van de markt? Ik vind het heel opvallend wanneer je gaat zitten in een Volvo tegen een andere wagen. De zetels, niet alleen qua design, vooral qua comfort. Dat niet meer merken inzetten op optimaal zitcomfort. Het is verdorie het eerste wat je gewaar wordt als je plaats neemt in een auto in de showroom!
Voor de zetels zou ik het doen! 25.000Km/jaar aan gemiddeld 50 Km/u dat maakt 500 uren per jaar in de auto oftewel bijna 3 volle weken van dagen van 24 uur aan een stuk in de wagen. Een mens die een iet of wat serieuze job heeft zit minder in z'n fauteuil thuis
Ik vind het een onderschat aspect van een wagen...
Volvo heeft in China de overtreffende trap van weldadigheid getoond. Welkom in de XC90 Lounge Console!
Is het luxueuze binnenste van de XC90 Excellence je niet weelderig genoeg? Breng dan een bezoekje aan Shanghai, waar momenteel deze Zweed z'n debuut beleeft. Het meest opvallende aan de XC90die nu in China de aandacht trekt, is het ontbreken van een bijrijdersstoel. Deze wordt vervangen door een zogenoemde Lounge Console. Het object kan dienen als tafel, als spiegel en is eveneens een opbergvak voor - jawel - schoenen of juwelen. Het tafeltje is 90 graden te draaien en eveneens om te toveren in een 17-inch metend mediascherm. Volvoricht zicht uiteraard op de extreem welvarende consument die liever languit op de achterbank aan het werk is dan zelf achter het stuur kruipt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment