Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Brugge staat er ook al eentje gewoon opgekuist in de showroom. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• In Geel heb ik gisteren ook in de showroom gezien en hem van dichtbij eens bekeken. Een dijk van wagen,vooral de afwerking viel me positief op
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• gisteren de eerste vrachtwagens met XC90's zien rijden. damn, wat een tank.

Comment

• Review.

Volvo XC90 review: http://bit.ly/1F1d4avSubscribe to the Carbuyer YouTube channel: http://bit.ly/17k4fctSubscribe to Auto Express: http://subscribe.autoexpre...

Comment

• Dit weekend in Lokeren bij de dealer even gestopt, de XC90 stond gewoon buiten.
            Dat ding is enorm maar komt niet lomp over, goed gedaan bij Volvo.

Comment

• Bij Lacom in Leuven nu ook zien staan gisteren, I'm in love.

Comment

• Ik heb hem inmiddels ook eindelijk voor het eerst kunnen zien & kon (heel even) meerijden (weliswaar enkel als passagier, testrit volgt later nog ). Ik ben positief verrast, wat een présence. Het is meteen ook de meest "klassevolle" wagen die Volvo ooit heeft gebouwd vind ik, al kan dat ook liggen aan het feit dat de vier XC90's in Veurne haast allemaal full-options zijn... .
                BMW F10 535d
                Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Daarstraks ook gespot op een trailer. Wat-een-kist, met bijhorende uitstraling!
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                    gisteren de eerste vrachtwagens met XC90's zien rijden. damn, wat een tank.
                    idem hier, ik ben er een aantal tegengekomen op de N49 Antwerpen-Knokke.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                      Ik heb hem inmiddels ook eindelijk voor het eerst kunnen zien & kon (heel even) meerijden (weliswaar enkel als passagier, testrit volgt later nog ). Ik ben positief verrast, wat een présence. Het is meteen ook de meest "klassevolle" wagen die Volvo ooit heeft gebouwd vind ik, al kan dat ook liggen aan het feit dat de vier XC90's in Veurne haast allemaal full-options zijn... .
                      Ah staan er al in Veurne? Was me nog niet opgevallen
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 't is van 't weekend voorstelling bij de dealers, dus. :-)
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• morgen ook eens gaan loeren bij ACG in Deinze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Ah staan er al in Veurne? Was me nog niet opgevallen
                            Sinds dinsdag denk ik . Dit weekend in alle garages opendeurdagen met de officiële voorstelling van de XC90.
                            BMW F10 535d
                            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Voorbije week ook enkele vrachtwagens met XC90's gezien op de N49, en hij ziet er echt goed uit!

Comment

• Vandaag even bij Strato langsgeweest.
                                  Dit exemplaar is een Inscription met 21 duimers en een kostenplaatje van 86.000€.

Comment

• Mooie wagen maar ik ben nooit fan geweest van de XC90. Het maximum trekvermogen was bij het vorig model slechts 2300 kg. Sorry, voor mij is dit een lachertje van formaat. Een volwaardige SUV moet op zijn minst 3000 kg kunnen trekken. De onderhoudskosten of herstellingskosten zijn volgens mijn kennissen buitensporig. Dit is een SUV voor advokaatjes en doktoren en dan is alles gezegd.
                                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ah oei dan moet ik ene gaan kopen
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ga ervoor dokter of meester. ☺ Niet tegenstaande mijn kritiek zou ik hem wel eens graag willen testen.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Nee maar ik snap wel wat je bedoelt. Het zijn eerder luxe-cruise bakken geworden ipv werkpaarden
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X